Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Dette er et dumt spørsmål, men dere som har lagt på beskyttelsesfilm, bruker dere posen i tillegg?

 

Ikke jeg.

Har nå hatt telefonen en måned med beskyttelsen som fulgte med.

Telefonen har ikke en eneste ripe og framstår som ny.

(Jeg er helt nazi på at telefonlommen min aldri har noe annet en telefonen. Nøkler penger og annet går i den andre lommen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan få et bilde som en tar med kameraet til bakgrunnsbilde på skjermen?

Jeg kommer så langt at jeg trykker:bruk som angi som bakgrunn for.... men skjer ikke noe videre.

Trykk "Nei" (at du ikke vil angi standard bakgrunn). Deretter er det bare å bruke filutforskeren og finne frem til ønsket bakgrunnsbilde :)

Lenke til kommentar
Dette er et dumt spørsmål, men dere som har lagt på beskyttelsesfilm, bruker dere posen i tillegg?

 

Bruker ikke posen nei, men bruker en sånn silikonbeskyttelse. Veldig greit da jeg slipper å tenke på riper og slikt, er alikevel ganske nøye på at det ikke ligger nøkler og annet metall sammen med telefonen i lommen.

Lenke til kommentar
Hvordan få et bilde som en tar med kameraet til bakgrunnsbilde på skjermen?

Jeg kommer så langt at jeg trykker:bruk som angi som bakgrunn for.... men skjer ikke noe videre.

Trykk "Nei" (at du ikke vil angi standard bakgrunn). Deretter er det bare å bruke filutforskeren og finne frem til ønsket bakgrunnsbilde :)

 

Hvor trykker man nei?

Lenke til kommentar
Dette er et dumt spørsmål, men dere som har lagt på beskyttelsesfilm, bruker dere posen i tillegg?

 

Bruker ikke posen nei, men bruker en sånn silikonbeskyttelse. Veldig greit da jeg slipper å tenke på riper og slikt, er alikevel ganske nøye på at det ikke ligger nøkler og annet metall sammen med telefonen i lommen.

Samme her ;)

Endret av Ps3King
Lenke til kommentar
Hvordan få et bilde som en tar med kameraet til bakgrunnsbilde på skjermen?

Jeg kommer så langt at jeg trykker:bruk som angi som bakgrunn for.... men skjer ikke noe videre.

Trykk "Nei" (at du ikke vil angi standard bakgrunn). Deretter er det bare å bruke filutforskeren og finne frem til ønsket bakgrunnsbilde :)

 

Hvor trykker man nei?

Du bytter bakgrunn for hjemmeskjermen i TouchFlo3D - innstillinger - bagrunn ;)

Lenke til kommentar
Hvordan få et bilde som en tar med kameraet til bakgrunnsbilde på skjermen?

Jeg kommer så langt at jeg trykker:bruk som angi som bakgrunn for.... men skjer ikke noe videre.

Trykk "Nei" (at du ikke vil angi standard bakgrunn). Deretter er det bare å bruke filutforskeren og finne frem til ønsket bakgrunnsbilde :)

 

Hvor trykker man nei?

Du bytter bakgrunn for hjemmeskjermen i TouchFlo3D - innstillinger - bagrunn ;)

 

Jeg må vist ha dette inn med teskje... Noen som gidder og forklare?

Lenke til kommentar

Prøvde GSPlayer nå, og lagde en m3u playlist i Winamp som jeg overførte til telefonen. Funket veldig bra det. Men til min store forskrekkelse, så koblet telefonen seg opp til 3G nettet og streamet der! Første gangen dette har skjedd med min telefon. Fikk stoppa det ganske fort.

 

På Comm Manager der man skrur på WiFi og Bluetooth, nederst er det en "Datatilkobling". Den har stått på. Nå trykket jeg den av. Hva gjør denne? Kun 3G data eller?

Lenke til kommentar

Det irriterer meg litt at mobilen kobler seg til 3G i hytt og pine. Fikk regning på litt over 100kr bare i 3G/gprs for desember måned, uten at jeg i det hele tatt har hatt brukt for eller har brukt 3G med vilje :roll:

 

Var det så det fantes et program som kan få internettjenestene til å "shat app"? Snakker da om alt annet enn W-Lan.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg litt at mobilen kobler seg til 3G i hytt og pine. Fikk regning på litt over 100kr bare i 3G/gprs for desember måned, uten at jeg i det hele tatt har hatt brukt for eller har brukt 3G med vilje :roll:

 

Var det så det fantes et program som kan få internettjenestene til å "shat app"? Snakker da om alt annet enn W-Lan.

 

Med denne slår du av GPRS slik at telefonen ikke kobler seg opp i hytt og pine. Bruker den selv og den fungerer utmerket:

 

http://forum.xda-developers.com/attachment...mp;d=1182475472

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar

Supert! Har installert programmet nå.

 

Men lurer på en ting. Når jeg gikk inn på programmet, så markerte jeg "Telenor Internett - ENABLE" og trykte på "Toggle" slik at den ble omgjort til "Telenor Internett - DISABLE". Men da kom det opp noe med at jeg _manuelt_ måtte avslutte fremtidige gprs-tilkoblinger? Hva vil det si..? :hmm:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg HTC Touch HD i løpet av den neste måneden. Lurte bare på hvor store micro SD kort man kjører i den. Har lest at 8 gb er maks, men også om folk som kjører 16 gb.

 

Kunne jo også spurt om hva folk synes om gpsen på telefonen og om det finnes noe treningsprogram som kan brukes i samarbeid med gpsen. I stil med Nokia Sportstracker.

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg HTC Touch HD i løpet av den neste måneden. Lurte bare på hvor store micro SD kort man kjører i den. Har lest at 8 gb er maks, men også om folk som kjører 16 gb.

 

Kunne jo også spurt om hva folk synes om gpsen på telefonen og om det finnes noe treningsprogram som kan brukes i samarbeid med gpsen. I stil med Nokia Sportstracker.

Dagens microSDHC støtter 32 GB (eller er det 64 GB?).

 

Jeg er veldig godt fornøyd med GPS'en. Med TomTom 7 utkonkurrerer den Sony bil-GPS'en som er her i huset. Treningsprogram som logger ruta ma jogger/sykler etc? Tror kanskje du finner det du leter etter her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...