Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På min HD ser det ut som håndskriftgjenkjenningssystemet er borte. Det gjelder alle versjonene av dette. Nå kan jeg kun velge mellom tastaturer. Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake penne-input-systemet blant alternativene?

Så vidt jeg vet så pleier HTC å fjerne det på norske ROM's siden MS sitt standard program ikke har støtte for norske bokstaver. Calligrapher er et bra alternativ, men har ikke prøvd det på Touch HD enda.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så pleier HTC å fjerne det på norske ROM's siden MS sitt standard program ikke har støtte for norske bokstaver. Calligrapher er et bra alternativ, men har ikke prøvd det på Touch HD enda.

Rart.. jeg hadde det nemlig for et par dager siden da den var helt ny. Dagen etter tok jeg tilbakestilte jeg alt til fabrikkstillinger. Kanskje dette gjorde det at dette forsvant? Men burde ikke denne funksjonen gjøre mobilen til akkurat slik den var første gang jeg startet telefonen?

Lenke til kommentar
Legger ved CAB for å aktivere håndskriftsgjenkjenning. Synes ikke det fungerer veldig bra, men for de som vil teste vil det fungere etter å ha kjørt denne cab'en.

Ja nå fikk jeg tilbake to alternativer. Syns kanskje det var flere før jeg tilbakestilte til fabrikksettings, men det skal jeg ikke si sikkert. Uansett, kult å få det tilbake, selv om det var så som så med gjenkjenningen :)

Lenke til kommentar

Hotfixer fra HTC (kan gjerne kopieres til førsteinnlegget):

Forbedrer generelt ytelsen (responstid): http://www.htc.com/mea-en/SupportDownload....0&dl_id=448

Hvis du har problemer med å bruke "slideren" til å besvare samtaler: http://www.htc.com/mea-en/SupportDownload....0&dl_id=474

Hvis du har problemer med flimring på skjermen: http://www.htc.com/mea-en/SupportDownload....0&dl_id=473

Den første er en måned gammel, de to andre er nye.

Lenke til kommentar
Exe-filer installeres ved at du har telefonen tilkoblet med activesync mens du kjører filen på PCen.

Hvordan gjør du dette egentlig? Får det bare til når jeg flytter over filene på tlf for så å installere derfra.

Koble telefonen til pc'en, elgt Active Sync som synkroniseringsmåte og kjøre .exe-programmet på pc'en. Etterhvert i prosessen kan du måtte godkjenne programmet på telefonen. Skal man installere et program på telefonen må dette være en .cab-fil. Det finnes dog noen kjørbare .exe-programmer (som PIM backup) men disse installeres ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...