Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Jeg la inn en bestilling på invisible shield for 10 dager siden og har ikke fått noen mail på at den er sendt enda

Samme her, nøyaktig en uke siden jeg la inn min bestilling. Har ikke fått epost at varen er sendt.

Hørt om juleferie?

Joda, spiller nok noe inn det, men tviler på at det gjelder særlig mye for Zagg siden de er basert i USA, og USA er jo kjent for å ikke tilby særlig mye ferie til de ansatte. Men en dag eller to får de nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har sett litt rundt på denne telefonen nå, og syntes den ser veldig interessant ut. Det er foreløpig bare én ting jeg lurer på; er det mulig å flippe qwerty-tastaturet til landscape-mode når du skriver documenter?

Om ikke; er ikke dette veldig knotete?

Endret av JarlG
Lenke til kommentar

Okei, takker for svar!

Skriving generelt på HTC Touch HD'en, hvordan er det? Er det stor forskjell mellom det og f.eks skriving på HTC Touch Pro? (fysisk tastatur) Kan man skrive like fort? Er det like behagelig?

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar
Okei, takker for svar!

Skriving generelt på HTC Touch HD'en, hvordan er det? Er det stor forskjell mellom det og f.eks skriving på HTC Touch Pro? (fysisk tastatur) Kan man skrive like fort? Er det like behagelig?

Takker for svar! :D

Det fysiske tastaturet på Touch Pro vil nok alltid være bedre enn et virtuelt, men det er fullt brukanes det man kan få på HD også. Siden skjermen er såpass stor er det ikke noe vanskelig å treffe riktig, men å føle seg fram slik man kan på et fysisk tastatur blir litt vanskelig. :p Selv skriver jeg nok raskere på det klassiske mobiltastaturet enn QWERTY-tastaturet på HD, ihvertfall enda. Da går det ikke så mye tregere enn med et fysisk tastatur. :)

Lenke til kommentar

Ehm, skulle bruke det medfølgende headsetet til HD i dag, og trodde den knappegreia var enten volum eller skifte sang, men så viser det seg at det er en hurtigtast til "VoiceCall" eller noe slikt??

Er disse to knappene på headsetet programmerbare? Ser ikke helt nytten av Voicegreiene.

Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaringer med bilholdere som passer HD? Jeg var på den lokale Elkjøpbutikken i går, og da hadde de en universal Hama-holder til 259 kr som så ut til å passe. Denna fester man bare rett å frontruta med sugekopp. Jeg husker ikke helt hvem av disse det var, men en av dem var det:

89539

36183

Vel, etter litt omtanke tror jeg nok det var den siste der de hadde.

Hva med 12V USB adapter/billader? Jeg har et sigarettuttakadapter med USB-tlkobling som fulgte med en FM-sender som jeg tenkte på å prøve. Ellers kan jo en av disse være noe?

http://www.turascandinavia.com/Product/Pro...x?id=1003807938

http://www.turascandinavia.com/Product/Pro...x?id=1025853217

Den første der hadde de ihvertfall på Elkjøp til 89 kr.

EDIT:

Etter litt googling fant jeg ut at Movida.no har mye tilbehør til blant annet HD. Kompatibelt utstyr finnes her. Her er også det originale bilkitet. Movida er jo mye billigere enn Expansys. :)

Moen som har erfaring med den originale silicondrakten?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Jeg fikk en e-post fra dem når de sendt den. Ellers levde jeg i mørke til den lå i postkassen..:-)

Hvor lang tid tok det før de faktisk sendte den, etter at du hadde lagt inn bestillingen?

Bestilte 15. november. Fikk beksjed om den var sendt 17. november. Altså to dager. Fikk den i posten rundt den 10-12.desember tror jeg.....

Lenke til kommentar
Jeg fikk en e-post fra dem når de sendt den. Ellers levde jeg i mørke til den lå i postkassen..:-)

Hvor lang tid tok det før de faktisk sendte den, etter at du hadde lagt inn bestillingen?

Bestilte 15. november. Fikk beksjed om den var sendt 17. november. Altså to dager. Fikk den i posten rundt den 10-12.desember tror jeg.....

Bestilte min 12/12 og fikk lev den 31/12. betalte ekstra for å få den raskt levert, men ble stoppet i posten for fortolling. betalte 302,- kr ekstra på en fakt. på 512,- kr.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å laste ned og installere andre meny browsere enn TouchFlo 3D, eller om det går ann å utvide å redigere TouchFlo 3D menyene selv. Som f.eks. å fylle ut hva man vil ha i kategorien "instillinger" (syns det er altfor lite utvalg i diverse snarveier, selvom det går ann å trykke nederst til venstre for "mer". Men vil gjerne ha kun én meny..)

Noen som vet om det går ann å bytte ut "berøring av skjerm" lyden?

&

Når jeg bruker "Diamond TF3D Config" (som er det eneste programmet jeg har funnet, som det går ann å skifte themes med) forminskes themet. Slik at TouchFlo 3D bruker bare halve skjermen. Virker som dette har noe med at programmet er laget for HTC Diamond å gjøre, iom. at det er større skjerm på HD :p Anyway, noen som har neon gode forslag om themes? :)

HTC HD FTW! :thumbs:

Lenke til kommentar
Amobil skriver i testen sin at HD har dårlig lyd i MP3-spilleren. Kan noen av dere som har den bekrefte dette? Jeg vil bruke egne stereo hodetelefoner. Det er viktig for meg at lyden er brukbar dersom jeg skal kjøpe telefonen.

Nå er vel Amobil de eneste som har klagd på lyden, mens alle andre tester jeg ihvertfall har lest har vært fornøyd med lyden. Selv er jeg veldig tilfreds med den. Jeg syns den er bedre enn den som er i min Sandisk Sansa-spiller som har fått god kritikk for lyden.

Lenke til kommentar

Gikk inn i "Options" i spillet, og trykte frem tastaturet. Men når jeg da starter spillet (med tastaturet fortsatt til stede) så dekker det jo halve skjermen, og jeg ser ikke hvor "spaceshipet" mitt er i den nedre halvdel av mobilen?? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...