Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Da var HTC Touch HD forhåndsbestilt, så får vi se når den kommer.

Hvor fra? Og pris?

Hvorfor bestille så fort? Tenk hvis prisen blir endret i andre butikker?

Så avbestilller man.. Så lenge ikke varen er på lager enda og du ikke har betalt kan du bestile og avbestille som du vil.. Men blir varen sendt så må du betale frakt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en N70 som jeg bare bruker til spilling ringing og sms med siden det har blitt så treg i det siste årene.

Skulle brukes til Mp3 og videoer. Men neida... Det er jo bare teit når den er så treg.

Installere firmwaren pånytt en dag...

Men fan heller det har vært digg med en HTC Tutch HD, surfe på skolen (over Guest WiFi nettet), ha det ekstremt mye morro med!

Det skulle vell ikke komme egen miniJack 3.5mm uttang til headsett?

Tro hvordan lyden er...

Lenke til kommentar
Er vel aldri digg å se på film på så liten skjerm, nå som vi nordmenn er vant til å se på film på 40"++.

Men så er den 40"++ skjermen flere meter unna. En 3.8" skjerm vil oppleves som en ganske stor skjerm kun cm unna øynene.

Jeg tenkte mere på at det er greiere å se på film foreksempel på en liten laptop (7-10") som er så populære og billige om dagen.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig bestemt meg for å kjøpe Xperia nå, men så så jeg på en video om Touch HD og der sa hun dama at skjermen var forskjellig fra Touch Pro og Diamond ved at den hadde høyere sens og var mer lik en Iphone skjerm. Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig bestemt meg for å kjøpe Xperia nå, men så så jeg på en video om Touch HD og der sa hun dama at skjermen var forskjellig fra Touch Pro og Diamond ved at den hadde høyere sens og var mer lik en Iphone skjerm. Noen som vet noe mer om dette?

ja som du sier skjermen til HDen er forskjellig fra Pro og Diamond.. eg tror HDen har et glassdekket skjerm lik iPhone mobilen og større :)

Lenke til kommentar

ja som du sier skjermen til HDen er forskjellig fra Pro og Diamond.. eg tror HDen har et glassdekket skjerm lik iPhone mobilen og større :)

Noen som har en link til en side hvor dette er forklart litt mer i detalj, eller vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...