Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både og.

Hvis du velger Compact QWERTY, så får du 2 bokstaver på hver tast.

Men installerer du SPB Keyboard kan du fint skrive på den som et vanlig qwerty-tastatur, selv med tykke fingre.

Og det beste av alt. SPB Keyboard gir deg en bitte liten vibrasjon for hvert tastetrykk, så du får en feedback mens du skriver.

Det hjelper faktisk mere enn det høres ut til.

Lenke til kommentar
Og det beste av alt. SPB Keyboard gir deg en bitte liten vibrasjon for hvert tastetrykk, så du får en feedback mens du skriver.

Det hjelper faktisk mere enn det høres ut til.

På min gammle Touch (den orginale) kjører jeg et lite program som gir meg viberasjon ved alle skjermberøringer. Det fungerer veldig bra, også ved bruk av alle typer tastaturer.

Programment kan f.eks. lastes ned herfra:

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-downlo...chresponse.html

Tobias

Lenke til kommentar
Noen som får til og installere theams en laster ned?

Virkelig ingen som har prøvd og legge inn et theme som en har lastet ned?

Jeg har lastet ned noen,og lagt de over på minne kortet.

Men når jeg trykker på fila,så så åpner bare "i dag" siden seg.

Lenke til kommentar

Har mistet lyden helt i THD'en min nå, det vil si at det ikke kommer noen som helst lyd ut fra høytalerne.. verken når jeg bruker WMP, coreplayer, radio osvosv.. Men det kommer lyd i headsettet når jeg har det i. Noe som har lignende problemer, eller vet hva det kan være? Håpløst altså, hatt den i en dag også skjedde dette :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg om det er noen forskjell på skjermbeskytteren som følger med og invisibleShield? Hvilken er best? Dekker invisibleShield bare skjermen sånn som den medfølgende beskytteren, eller dekker den også sidene på telefonen? Skal ikke ha "full body coverage". Blir sensiviteten på skjermen bedre eller dårligere med invisibleShield?

I så fall, kan jeg få tak i invisibleShield i Norge, eller må jeg bestille fra www.zagg.com? ;)

Lenke til kommentar
Skjermen skrur seg ikke alltid av under samtale. Finnes det noen settings for dette?

Trykk på "Av"-knappen så skrur den seg av.

Noen som kan si meg om det er noen forskjell på skjermbeskytteren som følger med og invisibleShield? Hvilken er best? Dekker invisibleShield bare skjermen sånn som den medfølgende beskytteren, eller dekker den også sidene på telefonen? Skal ikke ha "full body coverage". Blir sensiviteten på skjermen bedre eller dårligere med invisibleShield?

I så fall, kan jeg få tak i invisibleShield i Norge, eller må jeg bestille fra www.zagg.com? ;)

InvisibleSHIELD dekker samme området som medfølgende beskyttelsesfilm. Sensitiviteten er vel den samme. Må bestilles fra zagg, ja. Om den er bedre eller ei vet jeg ikke helt, men den beskytter i alle fall bedre.

Lenke til kommentar
Skjermen skrur seg ikke alltid av under samtale. Finnes det noen settings for dette?

InvisibleSHIELD dekker samme området som medfølgende beskyttelsesfilm. Sensitiviteten er vel den samme. Må bestilles fra zagg, ja. Om den er bedre eller ei vet jeg ikke helt, men den beskytter i alle fall bedre.

Har prøvd både clear coat (skal være ganske likt invisibleshild) og den orginale beskyttelsen.

Det er stor forskjell!!

vil nok anbefale clear coaten, men den kan gi en litt appelsinaktik overflate. den gir nok også noen mer motstand på skjermen når du berører den, men jeg synes det bare var bra.

Lenke til kommentar
Jeg klarer i alle fall ikke å finne noen innstillinger for dette, og det er helt random om skjermen slår seg av eller ikke.

Utrolig irriterende, og ekstra irriterende når man som en følge av dette presterer å legge på med kinnet.

-KJ

Last ned HD tweak, der kan du stille inn hva du vil at skjermen skal gjør ved samtale.

Lenke til kommentar
Det er nok tastatur også.

Jeg får Æ ved å holde inne d, ø ved f, å ved g.

Vet ikke om det er slik på norsk modell, men tror det er likt.

Ok.

Dette er nemlig et av hovedpunktene mine.

(Likte ikke iPhone og måten den lagde æøå på).

Noen som kan bekrefte om den norske versjonen av HTC Touch HD har æøå på tastaturet, eller om man må en liten omvei via andre taster?

jepp...norsk tlf har æøå...

Lenke til kommentar

Har prøvd både clear coat (skal være ganske likt invisibleshild) og den orginale beskyttelsen.

Det er stor forskjell!!

vil nok anbefale clear coaten, men den kan gi en litt appelsinaktik overflate. den gir nok også noen mer motstand på skjermen når du berører den, men jeg synes det bare var bra.

Takker for svar. Da bestiller jeg invisibleShield :D

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke helt hvor imponert jeg er over SPB-tastaturet. Muligens et hakk lettere å treffe riktig tast, men samtidig mister man bl.a. det å kunne skrive inn de to-tre første bokstavene til personen du skal sende melding til, for så å trykke på navnet. Med SPB-tastaturet må man manuelt gå inn å velge mottaker(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...