Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen vet om en genial emulator til Hd'en?

Helst playstation emu:)

Har leita over land og strand,men ingen som støtter wvga oppløsningen

Det finnes en emulator som funker greit, kan justere størrelsen på bildet. Husker ikke navnet på den akkurat nå. Mener den har blitt nevnt tidligere i tråden.

Det som er et problem er mangel på fysiske taster. Og mangelen på multi touch (det eneste jeg liker med iphone) gjør det vanskelig å gjøre to operasjoner på en gang, hoppe fremover f.eks.

Lenke til kommentar
Bruker du one call geirlor? Sliter med akkurat det samme, det skjer samtidig som at signalet blir borte. Vil gå så langt å si at one call\network norway suger, nettverket har alt for dårlig dekning...

Jeg har nå hatt både Tele2 og Chess på min nye HD, men sliter veldig med signal forholdet på telefonen under samtaler. Mye støy/skurrer i min ende av samtalen, de jeg snakker med sier at jeg detter ut stadig vekk.

Får nå tilsendt en service pose fra Chess, så de kan se på den, men jeg har ikke trua på at de kan fikse den.

Er det noen andre som opplever dette problemet?

Lenke til kommentar

Da var HTC Touch HD endelig i boks! Drøye to måneder siden jeg bestilte, så det var jo på tide hehe. Funker foreløpig strålende og har såvisst levd opp til forventningene jeg hadde. Har ikke fått lagt inn så mange programmer enda, men det forandrer seg nok raskt :) Innlegget er selvfølgelig skrevet på telefonen :p

Lenke til kommentar
Bruker du one call geirlor? Sliter med akkurat det samme, det skjer samtidig som at signalet blir borte. Vil gå så langt å si at one call\network norway suger, nettverket har alt for dårlig dekning...

Jeg har nå hatt både Tele2 og Chess på min nye HD, men sliter veldig med signal forholdet på telefonen under samtaler. Mye støy/skurrer i min ende av samtalen, de jeg snakker med sier at jeg detter ut stadig vekk.

Får nå tilsendt en service pose fra Chess, så de kan se på den, men jeg har ikke trua på at de kan fikse den.

Er det noen andre som opplever dette problemet?

Jeg opplevde faktisk dette problemet med Chess på min forrige telefon... på HD'en er det problemet borte - skjønte aldri hvor støyen og skrapelydene som de andre sa de hørte i min ende av telefonen kom fra - men hvis du finner ut av det hadde det vært fint, altså! :)

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg om deres hd lager lyd når den blir lagt i bordet? Regner med at det er vibratoren som kanskje slenger litt inn der eller noe sånt. Prøv å hold mobilen med en finger på hver side, og tapp lett på undersiden i nærheten av kameraet. Rister det liksom litt inni deres da? (mobilen min har aldri vært i bakken eller noe slikt:))

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til jeg; På min N95 var det en funksjon for formatering av minnekortet. Det finner jeg ikke i min HTC HD. Minnekortet som ble levert med inneholdt vel noe småtteri, som gjerne kan ligge der, men jeg lurer på om eneste muligheten for å "formatere" er å slette filer fra kortet fra filoversikten enten direkte på mobilen eller fra PC når den er koblet til denne?

Videre - er de filene som heter Mine stemmer, DCIM, og EncFilt.Log.menc slike som skal ligge på minnekortet, og ikke må/bør slettes?

Er også veldig spent på svar om den klirre-lyden jeg hører i nærheten at toppen på mobilen når den dunkes litt i, er der for dere andre også? (hilsen insane perfeksjonist :cry: )

Endret av tomfly
Lenke til kommentar

He, lurer på mye jeg..Er det noen som skjønner om det er noen forskjell på henholdsvis Hard Reset, og Tøm Lagringsplass? Regner med at begge er identiske "hard reset"ere, og at forskjellen ligger mellom disse to og soft-reset hvor man bruker penn på knappen ved batteriet.

SBS; takk for svar, og du har sikkert rett, det er nok gyro-greia som lager lyd.

Endret av tomfly
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt fornøyd i alle fall...

Ofte får jeg ikke til å ta inkommende samtaler, da det lagger noe sinnssykt. Jeg trykker på snarveien under skjermen, og jeg får den lille fysiske tilbakemeldingen som forteller meg at telefonen har mottatt beskjeden.

Allikevel fortsetter telefonen å ringe noen sekunder til.

I tillegg har jeg flere ganger kommet i skade for å legge på underveis i samtaler. Dette er rett og slett vannvittig frustrerende. Touch HD har jo en lyssensor akkurat på samme pleass som iPhone, så hvorfor ikke "låne" den idèen som Apple kom med som låser telefonen i det noe dekker denne?

Dette er de to aller største innvendingene jeg har mot denne telefonen for øyeblikket. Det finnes sikkert tredjepart programmer eller løsninger som fikser dette, men det burde da vel for pokker ha vært HTC sin oppgave å løse dette før de solgte meg denne dingsen?

-KJ

Lenke til kommentar

At det lagger under inkommende samtale har i alle fall jeg aldri opplevd. Har heller aldri prestert å legge på midt i en samtale - hehe :)

Etter å ha fått installert TomTom, stoppeklokke ++ så er dette en komplett mobil for meg :) Batteriet varer også uventet lenge.

Lenke til kommentar

jeg har også dessverre opplevd at det tar kjempelang tid å svare en samtale. Det tar også lang tid før det begynner å ringe, og den vibrerer lenge etter at man har svart telefonen.

Jeg har dog ikke mistet en samtale på det enda.

Mangler bare en oppdatering på et program jeg vil ha finpusset litt nå, så stortrives jeg med telefonen likevel... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...