Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for bildene jevel.

Mye lettere å gjøre seg opp en mening når man ser det konkret foran seg.

Men folkens....

15 dollar for et keyboard. 106,- norske kroner for et SPB-keyboard på en skjerm. Er det bare meg, eller er det en helt urimelig pris for et bitte lille stykke software.

Det er jo ikke mer enn en liten 6 pack, men den varer lenger.

Lenke til kommentar
Takk for bildene jevel.

Men folkens....

15 dollar for et keyboard. 106,- norske kroner for et SPB-keyboard på en skjerm. Er det bare meg, eller er det en helt urimelig pris for et bitte lille stykke software.

Versågod :)

Når det gjelder keyboardet så er jo det noe av den funksjonaliteten man bruker meste på en mobil sammen med talatuten, så en hundrings er vel ikke så ille synes jeg?

Men det er selvfølgelig relativt. Koster telefonen 700,- så er det stivt med 100,- i tillegg for litt ekstra funksjonalitet. Man kan også spørre seg om at en såpass dyr telefon (6000,- +) bør komme med sånne features innebygget.

Som jeg skriver i lesertesten min av HD så er jeg klart av den siste oppfatningen. Hvis plattformen er såpass gimpet som WinMobile er i brukergrensesnitt, så synes jeg HTC bør fokusere mer på å endre på dette slik at det blir bra for brukeren. Jeg synes HTC burde ha laget seg en avtale med SPB som de har med Opera, for så å bundle keyboardet med sine enheter. Se for deg en WinMobile med kun pocketIE... *grøss*

-KJ

Lenke til kommentar
Takk for bildene jevel.

Men folkens....

Versågod :)

Når det gjelder keyboardet så er jo det noe av den funksjonaliteten man bruker meste på en mobil sammen med talatuten, så en hundrings er vel ikke så ille synes jeg?

Men det er selvfølgelig relativt. Koster telefonen 700,- så er det stivt med 100,- i tillegg for litt ekstra funksjonalitet. Man kan også spørre seg om at en såpass dyr telefon (6000,- +) bør komme med sånne features innebygget.

Som jeg skriver i lesertesten min av HD så er jeg klart av den siste oppfatningen. Hvis plattformen er såpass gimpet som WinMobile er i brukergrensesnitt, så synes jeg HTC bør fokusere mer på å endre på dette slik at det blir bra for brukeren. Jeg synes HTC burde ha laget seg en avtale med SPB som de har med Opera, for så å bundle keyboardet med sine enheter. Se for deg en WinMobile med kun pocketIE... *grøss*

-KJ

kordan klarte du å ta bilde av mobilen. av skjermen? :hmm:

Lenke til kommentar
Som jeg skriver i lesertesten min av HD så er jeg klart av den siste oppfatningen. Hvis plattformen er såpass gimpet som WinMobile er i brukergrensesnitt, så synes jeg HTC bør fokusere mer på å endre på dette slik at det blir bra for brukeren.

-KJ

Har du en link til brukertesten.

Finner kun amobil sin egen test.

Lenke til kommentar
På hvilke måte vil den saken gi TV-ut til Touch HD?

Den gir TV-ut til minnekortet, ja, men ikke til telefonen.

Fra Expansys sin www:

The Video-To-Go micro SD Card allows Pocket PC users with micro SD (TransFlash) slots to connect their digital projectors or other displays to the PDA (micro SD to miniSD adaptor also included in the box).

Men ser ut til å være noe trangt å skulle få satt inn den kabelen der i minnekortsporet på HDen.

-KJ

Lenke til kommentar
På hvilke måte vil den saken gi TV-ut til Touch HD?

Den gir TV-ut til minnekortet, ja, men ikke til telefonen.

Fra Expansys sin www:

The Video-To-Go micro SD Card allows Pocket PC users with micro SD (TransFlash) slots to connect their digital projectors or other displays to the PDA (micro SD to miniSD adaptor also included in the box).

Men ser ut til å være noe trangt å skulle få satt inn den kabelen der i minnekortsporet på HDen.

-KJ

Altså, den saken der gir ikke TV-ut til Touch HD. Den gir det til minnekortet.

Folk prøver å få driverne til TV-ut fra Diamond, over på HD, så langt uten hell. Det vil si, de klarer å installere det, men så fort man prøver TV-ut via Diamond-kabelen, funker det ikke.

EDIT: Oh, wait. Putter man minnekortet inn i den saken, eller den saken inn i minnekortplassen til Touch HD?

Tror nok jeg skjønte det nå. :!:

EDIT2: Da er det jo litt poengløst. Noe av greia med TV-ut, er vel at man kan vise filmer, o.l man har på telefonen? Og internminnet er jo ikke det største, så da tas det helst fra minnekortet, som ikke kan brukes, fordi den tingen sitter der.

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Altså, nå mener jeg ikke å være dust, men på siden han linker til, står det klart og tydelig

"Learn More".

Trykker man på linken, kan man lese seg gjennom alle funskjonene til programmet.

Mye lettere for vedkommende å bare fortelle kort å greit hvordan dette progge funke,men har lest litt nå. Ikke noe program for meg desverre. Så da vet man det

Lenke til kommentar

Hadde jeg bare fått femti øre for hver gang folk synes det er lettere for meg å sette meg ned å skrive det i korte trekk som jeg faktisk linker til så hadde jeg nok i alle fall hatt råd til en pils på byen snart... ;)

Hva var det med dette programmet som ikke var noe for deg?

-KJ

Lenke til kommentar
Hadde jeg bare fått femti øre for hver gang folk synes det er lettere for meg å sette meg ned å skrive det i korte trekk som jeg faktisk linker til så hadde jeg nok i alle fall hatt råd til en pils på byen snart... ;)

Hva var det med dette programmet som ikke var noe for deg?

-KJ

Er mer interressert i å kunne se filmer på tv,trådløst via mobben

Lenke til kommentar

Da må du nok finne deg en mobil med TV ut. (Touch PRO, N95, N95 8G og N96 bl.a.)

EDIT: Overså den løst-biten av trådløst her... Trådløs video via mobil har jeg nok desverre ikke sett noen plass. Har du link til løsning som gjør dette på andre mobiler?

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd den innebygde værmeldingen?

Hvor mange ganger i løpet av dagen henter den værmelding? Fra hvor? Yahoo? Hvor mye koster det i bruk pr. dag?

Hvordan fungerer aksjekursprogrammet? Kan en legge inn enkeltaksjer og enkeltfond, eller bare børs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...