Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte fra expansys (De som leverer på maks et par dager) Men så viste det seg at de plutselig var blitt utsolgt (Sto de hadde 15 igjen når jeg bestilte) Men de hadde solgt rundt 200 Hd'er på under 1 time så det var ventelister.

Derfor avbestilte jeg denne, og har nå gått til innkjøp av "erkerivalen" SE Xperia X1. Er fornøyd så langt! Men venter med å kjøpe HD før den kommer hitt til lands.

PS: Har fått litt insideimformation om at Expansys får inn rundt 500 HD'er i løpet av 4 dager nå. Så de som ønsker å kjøpe den for 6000,- inkl frakt og toll. Og vil ha den hjemsendt på en dag, bør følge med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte fra expansys (De som leverer på maks et par dager) Men så viste det seg at de plutselig var blitt utsolgt (Sto de hadde 15 igjen når jeg bestilte) Men de hadde solgt rundt 200 Hd'er på under 1 time så det var ventelister.

Derfor avbestilte jeg denne, og har nå gått til innkjøp av "erkerivalen" SE Xperia X1. Er fornøyd så langt! Men venter med å kjøpe HD før den kommer hitt til lands.

PS: Har fått litt insideimformation om at Expansys får inn rundt 500 HD'er i løpet av 4 dager nå. Så de som ønsker å kjøpe den for 6000,- inkl frakt og toll. Og vil ha den hjemsendt på en dag, bør følge med.

De har fått inn nytt parti Expansys.com

Lenke til kommentar
Prisen hos Elprice har økt igjen, til 5800,- nå. Jeg vurderte å vente litt fordi jeg trodde prisene ville gå litt ned rundt release, men er glad nå for at jeg forhåndsbestilte.

Ja, jeg var så heldig at jeg bare måtte betale 5400,- for hærligheten. Å være tidlig ute lønner seg ser det ut til :)

Lenke til kommentar

Dette for jeg ikke helt til å stemme. På hjemmesidene til Expansys står det Handset Only Price: (exkl. Moms) NOK4,719.99. Moms er vel 25% her om dagen og 4719,99 + moms blir vel 6293,32,- om jeg ikke tar mye feil. Pluss frakt og toll blir vel dette betydelige mer enn 6000,-. Om du ikke bare tok et grovt underslag da? ;p

Lenke til kommentar

Da er bestillingen inne hos expansys. Blir noe dyrer. 4905 + moms = 6131,- enn de 5935 (ink frakt) jeg hadde lagt inn på mpx.no. Men jeg ønsker engelsk OS.

Det jeg lurer på er om noen har funnet engelsk display-tastatur, slik at en slipper å bla seg i undermenyene til tastaturet for å finne æøå. (Liker dårlig PocketCM tastaturet, siden en må hacke og mekke for å få inn æøå som den egentlig ikke støtter. Dessuten er den også ustabil)

Lenke til kommentar
Prisen er jo 4720,- (http://www.expansys.no/p.aspx?i=173504) pluss mva. Så det blir 5900,- Pluss frakt da.

Mobilen koster meg prisen jeg skrev over. EOS! (Inklusive frakt) Frakt er jo en del av prisen til tlf også (siden en velger å ikke kjøpe over disk)

Item / Stock Qty Price Total

------ ---------------------------------------- --- ------- --------

173504 Touch HD 1 4719.99 4719.99

Est. 4 Days

4719.99

Tax 0.00

Shipping Info 185.00

--------

Total 4904.99

--------

Lenke til kommentar
Prisen er jo 4720,- (http://www.expansys.no/p.aspx?i=173504) pluss mva. Så det blir 5900,- Pluss frakt da.

Mobilen koster meg prisen jeg skrev over. EOS! (Inklusive frakt) Frakt er jo en del av prisen til tlf også (siden en velger å ikke kjøpe over disk)

Item / Stock Qty Price Total

173504 Touch HD 1 4719.99 4719.99

Est. 4 Days

4719.99

Tax 0.00

Shipping Info 185.00

--------

Total 4904.99

--------

Man betaler moms av pris og frakt

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om noen har funnet engelsk display-tastatur, slik at en slipper å bla seg i undermenyene til tastaturet for å finne æøå. (Liker dårlig PocketCM tastaturet, siden en må hacke og mekke for å få inn æøå som den egentlig ikke støtter. Dessuten er den også ustabil)

Se innlegg 754

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...