Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Du ser ikke engelsk OS som noe problem i forhold til norsk?

Jeg har engelsk OS, og ser på det som førstevalget mitt. Men det er jo en smakssak og helt individuellt. Jeg liker helst å ha engelsk OS på PCen og alt software også, blant annet fordi jeg liker å ha alt på samme språk. Engelsk er også mer brukt når man ønsker å beskrive for eksempel hvor noe ligger i innstillinger og registerfilene er uansett basert på engelsk. Hver gang man skal beskrive noe teknisk, er det mange flere man kan snakke med på engelsk på internett. Derfor liker jeg å venne meg til engelsk dataterminologi.

Eneste ulempen jeg kan se er at ikke norsk t9 følger med, men norsk t9 kan lastes ned og installeres i løpet av 2 min.

Har du en direkte link til hvor jeg kan laste ned norsk t9?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ser ikke engelsk OS som noe problem i forhold til norsk?

Jeg har engelsk OS, og ser på det som førstevalget mitt. Men det er jo en smakssak og helt individuellt. Jeg liker helst å ha engelsk OS på PCen og alt software også, blant annet fordi jeg liker å ha alt på samme språk. Engelsk er også mer brukt når man ønsker å beskrive for eksempel hvor noe ligger i innstillinger og registerfilene er uansett basert på engelsk. Hver gang man skal beskrive noe teknisk, er det mange flere man kan snakke med på engelsk på internett. Derfor liker jeg å venne meg til engelsk dataterminologi.

Eneste ulempen jeg kan se er at ikke norsk t9 følger med, men norsk t9 kan lastes ned og installeres i løpet av 2 min.

På andre vanlige mobiler,kan man jo gjerne velge mellom "telefonspråk" og "tastespråk". Det er en smal sak å endre "tastespråketet" på htc hd,forstår jeg,men hvorfor ikke "telefonspråket"????

Lenke til kommentar
På andre vanlige mobiler,kan man jo gjerne velge mellom "telefonspråk" og "tastespråk". Det er en smal sak å endre "tastespråketet" på htc hd,forstår jeg,men hvorfor ikke "telefonspråket"????

Uten at jeg skal påstå at jeg sitter inne med mye kunnskap når det gjelder akkurat dette, vil jeg gjette på at det er fordi den faktisk har et OS, altså Windows Mobile. Kan du f.eks endre "språket" på PC-en din til engelsk? Nei, det kan du ikke, fordi man kjøper "Windows Vista 32bit NO", eller "Windows Vista 32bit ENG". Skjønner?

EDIT: Litt sent ute der ja!

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Har du en direkte link til hvor jeg kan laste ned norsk t9?

Sjekk Den store Windows Mobile - tråden, og se om du finner et kompitabelt T9 - tastaturprogram til HD. Selv har jeg lastet ned "PocketCM Keyboard", med norsk språk, men om det funker eller ikke, vet jeg ikke.

Linker:

PocketCM - Last ned!

PocketCM - Norsk tastatur og ordbok!

Takk,takk. Fant en norsk Rom oppdatering på www.htcdriver.com. Snakker vel ikke om rom oppdatering som i norsk OS?? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Selv har jeg lastet ned "PocketCM Keyboard", med norsk språk, men om det funker eller ikke, vet jeg ikke.

Det er tilpasset QVGA-skjermer. Derfor fungerer det dårlig på HD.

Snakker vel ikke om rom oppdatering som i norsk OS?? Noen som vet?

Nei.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Selv har jeg lastet ned "PocketCM Keyboard", med norsk språk, men om det funker eller ikke, vet jeg ikke.

Det er tilpasset QVGA-skjermer. Derfor fungerer det dårlig på HD.

Snakker vel ikke om rom oppdatering som i norsk OS?? Noen som vet?

Nei.

Regna ikke med det. Er ny på windows mobile selv:(. Skulle vært like lett å bytte OS som med windows xp:)

Lenke til kommentar

hei folkens!

Idag fikk jeg min nye skjermbeskytter til hd en min.

http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02912

Har nettopp satt den på og jeg ble veldig positivt overrasket!! Det jeg trodde først var selve beskyttelsen, visste seg å være et belegg. jeg visste ikke at skjermspareren var på fordi jeg så bobler under og tok den av igjen men da satt selve beskyttelsen igjen. På nettsidene ser den ganske simpel ut, men søk litt i google på "brando screen protector" og dere finner mye positivt!

Jeg hadde først på den orginale beskyttelsen, men denne er MYE bedre spør du meg!

Billig er den også 10 dollar gratis frakt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...