Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er julaften får han Brodos!

Ja bestillte igår og fikk den idag!! DHL!

Førsteinntrykk er veldig bra! Faktisk mindre enn jeg trodde.

Mye tynnere enn den gamle n95 en min. Den virker solid og er ganske tung!

Har ikke fått testet veldig mye enda, men det blir nok en sen kveld!

Jeg satte på skjerm beskytteren med en gang, virker grei nok den, men har bestillt en fra Brando også.

det er min første WM og touch mobil, så litt uvant ennå, men det er jo en del av morroa å lære seg alt det nye!

Som sagt hadde jeg ikke trodd jeg fikk den før ut i neste uke, men dette gikk over all forventning! GLED DERE GUTTER!!

Lenke til kommentar
Da var HD en her.

Det gikk fort, bestillte den igær og fikk den idag.

DHL er helt konge!!

Jeg fikk også med Norsk ac adapter. Men ikke norsk språk!

Er litt kritisk til dette! 1 dag fra utlandet..hmm. Kan du ta bilde av mobilen med en håndskrevet lapp hvor det står "Brodos" ?

Lenke til kommentar

Air Waybill Number Origin Service Area Destination Service Area Status

6422182826 Marseille - France Stavanger - Norway Signed for by:

Shipment delivered November 14, 2008 16:08

6422182826 - Detailed Report

Date Time Location Service Area Checkpoint Details

November 13, 2008 17:17 Marseille - France Shipment picked up

November 13, 2008 15:38 Marseille - France Departing origin

November 13, 2008 19:42 Marseille - France Arrived at DHL facility in Marseille - France

November 13, 2008 19:45 Marseille - France Transferred through Marseille - France

November 13, 2008 22:04 Marseille - France Departed from DHL facility in Marseille - France

November 14, 2008 00:20 Leipzig - Germany Arrived at DHL facility in Leipzig - Germany

November 14, 2008 03:44 Leipzig - Germany Departed from DHL facility in Leipzig - Germany

November 14, 2008 06:07 Copenhagen - Denmark Arrived at DHL facility in Copenhagen - Denmark

November 14, 2008 06:57 Copenhagen - Denmark Departed from DHL facility in Copenhagen - Denmark

November 14, 2008 09:37 Stavanger - Norway Arrived at DHL facility in Stavanger - Norway

November 14, 2008 09:48 Oslo - Norway Clearance processing complete at Oslo - Norway

November 14, 2008 09:48 Oslo - Norway Processed for clearance at Oslo - Norway

November 14, 2008 10:00 Stavanger - Norway Arrived at DHL Facility

November 14, 2008 10:00 Stavanger - Norway Departed from DHL facility in Stavanger - Norway

November 14, 2008 10:23 Stavanger - Norway With delivery courier

November 14, 2008 14:48 Stavanger - Norway Consignee premises closed

November 14, 2008 16:06 Stavanger - Norway Awaiting pick up by recipient as requested

November 14, 2008 16:08 Stavanger - Norway Shipment delivered

Try a new search.

Lenke til kommentar
Jeg mener ikke å være dust mot deg, sir-alex, men hva i all verden tjener han på å si at han har telefonen?

Som Brodos selv sier. Det er sunt å være skeptisk! Jeg er ikke helt sikker på hvem del av kroppen du tenker med siden du ikke skjønte hvorfor jeg spurte, men jeg lurte om det dette virkelig kunne være sant. (Fordi jeg vurdere å bestille selv)

Understand?

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Jeg mener ikke å være dust mot deg, sir-alex, men hva i all verden tjener han på å si at han har telefonen?

Som Brodos selv sier. Det er sunt å være skeptisk! Jeg er ikke helt sikker på hvem del av kroppen du tenker med siden du ikke skjønte hvorfor jeg spurte, men jeg lurte om det dette virkelig kunne være sant. (Fordi jeg vurdere å bestille selv)

Understand?

Ja, det jeg ikke skjønte var hvorfor du ikke kunne ta hans ord på det. Hva tjener han på å lyve?

Men joda, det er sunt å være skeptisk. Og hvis du lurte på HVILKE del av kroppen min jeg tenkte med, var det hodet, slik som alle andre.

;)

Lenke til kommentar
Min lokale Elprice-butikk sier at de trolig ikke vil få den inn før ca en uke etter de får den på web, og de har forventet den 1. des på web.

Så det er stor forskjell når butikkene får den altså. Er ikke gale å vente, har tenkt å vente til desember uansett før jeg kjøper den, da begynner vell pris løpet ;)

Lenke til kommentar

Noen spørsmål om HTC touch HD:

- Jeg har lest en plass at man kan bruke f.eks TomTom sine programmer og kart på denne telefonen, stemmer det?

- Må man være koplet til internett for å bruke GPS funksjonen (som man må på iphone)?

- Noen som veit av noen gode plasser for å finne programvare til denne telefonen?

Som dere forstår liker jeg telefonen, men jeg liker Nuvifone også, lurer på om jeg skal vente til den kommer eller ikke...

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Min lokale Elprice-butikk sier at de trolig ikke vil få den inn før ca en uke etter de får den på web, og de har forventet den 1. des på web.

Så det er stor forskjell når butikkene får den altså. Er ikke gale å vente, har tenkt å vente til desember uansett før jeg kjøper den, da begynner vell pris løpet ;)

Det begynner nok ikke før en god stund etter jul kjenner vi markedet rett. Julegaver skal kjøpes, og de som ikke finner den under juletreét, tømmer nok lommene etter jul. Så de som håper på noe særlig prisnedgang iløpet av Januar tror jeg nok blir skuffet.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
For de som ønsker norsk t9, så kan man enkelt laste det ned feks. her.

heisann.

Har du installert denne på hd en?

fungerer den bra?

Hvordan installerte du?

Ja, det har jeg og det funker veldig bra. Det er jo en .cab fil, så det er bare å klikke på den etter å ha flyttet den over til mobilen. :]

Endret av hungry hippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...