Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Litt merkelig produkt, egentlig.

Prismessig så henvender de seg til proffene, men den mangler tatatur som proffene vil savne.

De slenger på et 5 Mp kamera, men bryr seg ikke om å ta med blits eller led.

De slenger på en 3,5 mm jack og ulike ting som gjør diamond kjøperne lykkelige, men velger en oppløsning som ikke støttes av nesten noen programmer.

Iphone og diamond killer, men det skal ikke så mye til.

HTC touch HD pro, dvs en HTC touch HD med uttrekkbart tastatur hadde vært kult.

ellers har den fått en arm prosessor, slik at man kunne ha kjørt doom og lignende spill på den, men så knuste skjermen det ønsket ja.

Heller denne enn diamond, men foretrekekr touch pro.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ser at arm prosessoren er byttet ut med en annen i spesifikasjonene.

Ser også ut som om denne også mangler NFC, noe jeg opprinnelig trodde var en glipp med diamond og touch pro.

Lenke til kommentar
5960 kr på Netshop.no uten abo! :p Åfyttahelvetesådyrt..

Absolutt ikke dyrt i det hele tatt!

Se på spesifikasjonene da mann!

Ser at arm prosessoren er byttet ut med en annen i spesifikasjonene.

Ser også ut som om denne også mangler NFC, noe jeg opprinnelig trodde var en glipp med diamond og touch pro.

NFC er hva?

Lenke til kommentar
dyrt!? det er jo rimelig for en toppspesifisert telefon.

Absolutt ikke dyrt i det hele tatt!

Se på spesifikasjonene da mann!

Hehe! :p Jeg ser og jeg ser, og jeg synes det er dyrt for en 3,8" skjerm. Er jo det man betaler for, for ellers er jo ikke spesifikasjonene revolusjonerende synes jeg. Og for å ta et eksempel er "toppspesifiserte" telefoner uten blitz halvhjertet altså. 5 megapiksler uten blits betyr bare at man får bedre oppløsning på støyen! ;) Nei, dette blei for dyrt for meg ihvertfall. Så får dere svi en kvart månedslønn på dette dere som føler dere har råd til sånt! :)

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

HTCbruker: Pr. idag er det lite som støtter NFC, men det foregår endel forsøk.

Det som er greia med NFC er at man kan betale alt fra kino og bussbiletter, handle på narvesen og få film-trailere, rutetabeller osv osv og jeg er HELT SIKKER på at det blir et MUST om maks 2 år.

Nokia tilbyr allerede mobiler med NFC.

fordelen med windowstelefoner er at det selges separate NFC dingser som man kan plugge til mobilen, men det blir ikke det samme som å ha det innebygd.

Ser jo også at Nokia kan levere billige blodtrimma telefoner med NFC, FM-transmitter, strekkodeleser osv årevis før alle andre.

Og jeg synes det er VELDIG merkelig at selv ikke toppmodellene fra HTC klarer å få dette på plass.

Lenke til kommentar
HTCbruker: Pr. idag er det lite som støtter NFC, men det foregår endel forsøk.

Det som er greia med NFC er at man kan betale alt fra kino og bussbiletter, handle på narvesen og få film-trailere, rutetabeller osv osv og jeg er HELT SIKKER på at det blir et MUST om maks 2 år.

Nokia tilbyr allerede mobiler med NFC.

fordelen med windowstelefoner er at det selges separate NFC dingser som man kan plugge til mobilen, men det blir ikke det samme som å ha det innebygd.

Ser jo også at Nokia kan levere billige blodtrimma telefoner med NFC, FM-transmitter, strekkodeleser osv årevis før alle andre.

Og jeg synes det er VELDIG merkelig at selv ikke toppmodellene fra HTC klarer å få dette på plass.

Regner med at det ikke er blant deres prioriteter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...