Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer jo ingenting, er inne på elprice, mpx, komplett og youtube, samt google, for å sjekke om det kommer noe nytt. Oppdaterer sidene hvert 5 minutt, skremmer meg selv egentlig. :!:

 

Hahah, du er ikke alene :!:

Trodde kanskje det skulle avta litt etter alt var lest og sett igjennom, men ventetiden blir jo bare verre og verre! Dagdrømmer om en telefon fra Elprice hvor kundebehandleren i den andre enden sier "Vi har nå fått inn telefonen du bestilte, og den kan hentes her hos oss når du måtte ønske det", men det kommer liksom aldri :dontgetit:

Lenke til kommentar
Skjer jo ingenting, er inne på elprice, mpx, komplett og youtube, samt google, for å sjekke om det kommer noe nytt. Oppdaterer sidene hvert 5 minutt, skremmer meg selv egentlig. :!:

 

Hahah, du er ikke alene :!:

Trodde kanskje det skulle avta litt etter alt var lest og sett igjennom, men ventetiden blir jo bare verre og verre! Dagdrømmer om en telefon fra Elprice hvor kundebehandleren i den andre enden sier "Vi har nå fått inn telefonen du bestilte, og den kan hentes her hos oss når du måtte ønske det", men det kommer liksom aldri :dontgetit:

 

har samme problemet... er på alle nettsteder for å skjekke om det er noe nytt om HDen.. en måned til.. :(:(:mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...