Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

hehe. den tok kanskje slutt nå :p Solgte Diamonden min fordi jeg trodde Touch HD kom snart og nå må jeg klare meg med en gammel Nokia en mnd til. livet er hardt..

Hehe, ja. Særlig i ditt tilfelle ser jeg :) De gamle Nokiane er et skritt tilbake fra en topp moderne HTC

Mareritt: Blander N95 med Irish Cofee, og får et besynderlig resultat. Setter opp min gamle 6310 og må leve uten livsviktige funksjoner utover det å ringe (hekta på smarttelefoner)Bestemmer meg så for en X1, og setter meg til å vente. Så får jeg høre om HD og må lese alt omigjen. Får greie på at X1 på norsk blir leeeenge å vente, og bestemmer meg for HD. Hva skjer så?, de får den faen meg ikke ut på markedet...Huttetu..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker dumt spørsmål, og kanskje har det vært svart på tidligere, men; vil man få opp norsk tastatur med æøå i norsk programmvare?

Som tidligere sagt var dette satt opp som spesialtegn på Touch Diamond. Sæ vi regner med noe av det samme på Touch HD. Men det er ingen problem å få opp norsk tastatur med æøå, bare sjekk Den store Windows Mobile tråden

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Sikker dumt spørsmål, og kanskje har det vært svart på tidligere, men; vil man få opp norsk tastatur med æøå i norsk programmvare?

Som tidligere sagt var dette satt opp som spesialtegn på Touch Diamond. Sæ vi regner med noe av det samme på Touch HD. Men det er ingen problem å få opp norsk tastatur med æøå, bare sjekk Den store Windows Mobile tråden

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om andre land får den før Norge?

Kan jo i så fall bestille den fra utlandet! Kanskje billigere også?

Burde ikke være noe problem å oppdatere språket til norsk.

Forrige vår siklet jeg på den første HTC Touch. Den var tilgjengelig på http://www.expansys.no/wn.aspx et par uker før den kom til Norge, men selvfølgelig bare i engelsk utgave. Jeg kjøpte den (moms, toll og frakt kommer i tilegg), men jeg var skråsikker på at jeg kom til å legge inn norsk operativsystem/ROM så fort det var mulig. Greien var at etter noen uker skjønte jeg ikke vitsen med norsk ROM i det hele tatt, det fungerer helt topp med engelsk ROM. Dette sier jeg som bare har hatt norske utgaver av alle PC-programmer som jeg har brukt i 20 år!

Den stor fordel med Windows Mobile teleforner er også at du har folka på XDA-Developers og MoDaCo som "hjemmelager" ROM som faktisk er bedre enn orginalene. Disse kan du lett installere, men de er nesten uten unntak engelsk-språklige. Jeg hadde en ROM en gang på norsk, men jeg syntes det var så merkelig at jeg byttet etter en dag ...

Dere må være klar over at HTCs servicepartner i Norge antagelig ikke vil bytte over til norsk ROM for deg om du kjøper fra f.eks. England. Det vil være å nermest oppmuntre til "gråinnport". Det er selvfølgelig ikke ulovlig, og ingen kan nekte deg det, men det går ut over de selskapene som har agentur for HTC i Norge. Når dere da skal forsøke å skaffe dere norsk ROM til deres engelske HTC HD må dere ut på XDA eller lignende steder. Den ROM dere da installerer er ikke "offisiell" og derved bryter dere garantien, og tar en sjanse. Ikke det at jeg tror det skal spille så stor rolle, jeg vet at folk med orginale Touch har levert til service mobiler med uorginale ROM og overklokka prosessorer, og feil er blitt rettet på garantien.

NB! Installasjon av uorginale ROM og overklokking av prosessorer er ikke uten risiko (bare nesten!), men det er utrolig morro. For min del er hele vitsen med Windows-mobil at jeg nettopp kan fikse og trikse. Jeg har nå hatt min orginale Touch i halv-annet år og jeg er like entusiastisk! Jeg er hver dag ute på XDA for å sjekke om noen har laget en kul ROM eller et stilig program som jeg kan bruke til min kjære Touch.

Heia Windows Mobile!

Lenke til kommentar
Diverse bilder av Touch HD og software: album 1 - album 2 - album 3

I helvete heller! Etter 5 bilder gadd jeg ikke mer. Jævlig irriterende med de pop-up vinduene! :hrm:

Skjerpings

Hvorfor har du ikke AdBlock ?

Null popups her, og null reklame for den saks skyld

Sikkert fordi jeg aldri har hatt bruk for det. Menmen, det er iallefall installert nå, og bildene er sett igjennom.

Lenke til kommentar
"Dette er en telefon som setter både Apple Iphone og Samsung Omnia litt i skyggen."

;)

I og med at Omnia fikk tærningkast 6/6, er det vel da bekeftet at Touch HD også får det? :)

Omnia fikk vel 5/6. Touch pro fikk 6/6. Men ut fra teksten synes jeg at Omnia fikk bedre omtale enn Touch Pro.

Lenke til kommentar
"Dette er en telefon som setter både Apple Iphone og Samsung Omnia litt i skyggen."

;)

I og med at Omnia fikk tærningkast 6/6, er det vel da bekeftet at Touch HD også får det? :)

Omnia fikk vel 5/6. Touch pro fikk 6/6. Men ut fra teksten synes jeg at Omnia fikk bedre omtale enn Touch Pro.

Riktig at Omniafikk 5/6 først, men det ble forandret senere, Stod ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...