Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja seff den leverer det den skal, det er telefonen som er bugged.

Har ikke adapteren her så har ikke prøvd og koble den i stikkkontakten.

Men når det skal sies var det helt tomt batteri når jeg ladet og jeg har PC ladet det mye i lang tid nå, sånn at jeg har 50% igjen og skal filoverføre noen filer og ser jeg kunne trengt litt lading så lar den stå på, så kan hende den har fucka seg litt med gamle elektroner.

Hvertfall så har jeg siden klokka 5 ladet meg opptil hele 90 % ! :D

Lenke til kommentar
Ja seff den leverer det den skal, det er telefonen som er bugged.

Har ikke adapteren her så har ikke prøvd og koble den i stikkkontakten.

Men når det skal sies var det helt tomt batteri når jeg ladet og jeg har PC ladet det mye i lang tid nå, sånn at jeg har 50% igjen og skal filoverføre noen filer og ser jeg kunne trengt litt lading så lar den stå på, så kan hende den har fucka seg litt med gamle elektroner.

Hvertfall så har jeg siden klokka 5 ladet meg opptil hele 90 % ! :D

Har opplevd det samme. Lada mobilen fra klokka 16.00 og var ikke ferdig klokka 23.00. Bytta lader, og da gikk det raskere :)

Lenke til kommentar

Lurer på om det er noe rart med mobilen min eller om jeg har trykket på noe feil.

Av og til så står det ikke starte øverst i venstre hjørne. Og jeg får ikke åpnet flagget/windows menyen. Nå står det SMS/MMS ved flagget, tidligere Telefon.

Også øverst til høyre har det oppgavesymbolet kommet vekk.

OG jeg får ikke vekk ubesvart anrop symbolet. (Telefon + utropstegn)

Det sees kanskje såvidt på dette bildet..

Er det noe jeg har trykket på og evt. hva jeg kan gjøre? Sist gang dette skjedde måtte jeg restarte mobilen..

post-181463-1260208109_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Pokker til greier..

I dag har skjermen på HD'en svikta :cry:

Brukte den i morges når eg sto opp. Sjekket mail, surfet og såg litt på en serie. Slengte den på senga, og når det var klart for avreise fra Ålesund til Oslo så var det ingen respons i skjermen. Måtte ta ut batteriet for å slå den av. Ingen sjangs til å komme lenger enn til pinkoden etterpå.

Har no lagt inn rom'en på nytt. Alltid brukt orginalen. Fortsatt ingen respons. Det stopper når den skal kalibrere skjermen.

Det aller kjipeste var å kjøre bil i 7 timer uten å ha noen å ringe til. Neste gang blir backuptelefon med :thumbup:

Noen som har vært borte i noe lignende?

Blir vel å kontakte mpx i morga tidlig å få den til service regna eg med :hrm:

Svarte greier altså..

No har det skjedd igjen. Skjermen slutta å reagere heilt plutselig i dag..

Får bare håpe man får den igjen før jul;-)

Lenke til kommentar

Hvorfor flasher dere mobilene deres til wm 6.5? Er dette kun for spesielt interesserte eller er det bra for oss hobby brukere også :)?

Jeg bruker telefonen kun til ringing, mail, kalender og et aksjeprogram. Er dette noe jeg også burde vurdere? Hadde vært meget interessant om brukergrensesnittet er litt mere "Iphone" aktig på wm 6.5.

Lenke til kommentar

Søkefunksjonen er en fin ting. Hvordan man flasher er tatt opp ørten ganger i tråden her, men snill som jeg er skal jeg sitere mrs.robinson nok en gang.

Når det gjelder det å flashe er det flere veier til målet. Jeg har kun brukt en men vet at den virker og da er det greit for min del. Drawbacket med denne metoden er at du må kjøre USPL GUI 2.5 FØR hver flashing og dersom du skal flashe ofte blir du vel lei akkurat det. Men uansett dette gjør jobben. Se read-me filene slik at du er sikker på korrekte drivere etc.

Du trenger 2 ting FØR du går igang med flashing.

1. Innstaller først Microsoft .Net Framework 3.5 på pc'n.
  2. Last ned og gjør klarUSPL GUI v 2.5 Application husk å lese Read-me filene.

Flashing av HTC:

**NB: Ta ut minnekortet FØR du flasher og sett det inn igjen etterpå!

1: Koble til mobilen til pc.

2: Vær sikker på at mobilen er koblet til via Activesync.

3: Sørg for at du endrer instillinger på activesync slik at usb-connection ikke er lov.

4: Slå av telefonen.

5: Hold inne volum LAV knapp mens du slår på mobil slik at mobilen starter i bootloader. Du skal se at telefonen starter med 3 farger på skjermen.

6: Kjør USPL GUI v 2.5 slik at mobilen er i hacket-state, da tillater den endringer.

7 Kjør valgte rom [en .exe fil i mappa til den Rommen du skal bruke og den filen kjører du på pc'n med HD'n koble til] og enjoy!

Hvorfor flasher dere mobilene deres til wm 6.5? Er dette kun for spesielt interesserte eller er det bra for oss hobby brukere også :)?

Jeg bruker telefonen kun til ringing, mail, kalender og et aksjeprogram. Er dette noe jeg også burde vurdere? Hadde vært meget interessant om brukergrensesnittet er litt mere "Iphone" aktig på wm 6.5.

De fleste flasher nok for å få tak i det nyeste som er av programvare. Det er noe av fordelen ved å ha en smarttelefon med WM. Man slipper å kjøpe en ny telefon bare fordi man ønsker seg noe nytt av programvare takket være folk som de på XDA-developers. WM6.5 er mer fingervennlig enn 6.1, samt at det har fått litt ny funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har akkurat fått meg en sånn HTC Touch HD og lurte på om noen veit hvor de selger noen dockingsstasjoner til dem? har ikke funnet noe skikkelig, og har heller ikke så lyst til og lese igjennom 163 sider for å håpe på å finne noe!

Gjerne en link til en norsk side som selger stasj til HD :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noen her som tilfeldigvis har bruk for en HTC Universal Stereo konverter (HTC Universal Stereo konverter, Mini USB fra mini USB 11 pin til 3,5 mm jack)?

335257.250x222.jpg

For jeg har en helt ny og ubrukt en, som fortsatt ligger innpakket, og som jeg ikke har bruk for.

Kort fortalt: Jeg har kjøpt feil, og jeg begir meg ikke ut på et retureventyr med Amentio..

Jeg holder til i Trondheim og kan derfor overlevere den på timen - men selvsagt det er også mulig å sende den i en konvolutt. Svar meg på PM.

Endret av greygenic
Lenke til kommentar
Hva skal man med den til en telefon som har 3,5mm innebygd? Fungerer den i det hele tatt da? Har en slik overgang selv og den fungerte ikke på HD.

What. Har den det?? Hm.

Kanskje det er en tidligere modell eller noe... *google litt*

HD er en nyere modell, men den har IKKE audio ut på miniUSB slik mange andre HTC modeller har.

Den kabelen funker derfor ikke på HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...