Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må foresten spørre om en ting jeg syntes er helt jævlig og leve med når det kommer til black beautyen min..

Til vanlig så ligger den på +/- 59%. Skrur jeg av/på så ligger den på rundt 30-40% men stiger etterhvert sakte oppover. Har den vært på et par dager så kan den til tider bli JÆVLIG farlig treg. Altså med gamle telefonene mine non-pda så kunne jeg bruke under 1,5sekund fra og skru av tastelåsen til og være på nettet, ringe noen eller spille et spill. Mens med TouchHD'en tar ting så grufult lang tid og det virker som den har problemer og svare nesten. Kan skru av tastelås og bla bort til musikk men musikke viser seg ikke før etter kanskje 2-3 sekunder.

Dette er noe som har irritert meg hele tiden, og uansett åssen ROM jeg laster ned så tror jeg den fortsatt vil ligge på rundt 59%. Er dette normalt eller er det random at min er treg? :)

Lenke til kommentar
Må foresten spørre om en ting jeg syntes er helt jævlig og leve med når det kommer til black beautyen min..

Til vanlig så ligger den på +/- 59%. Skrur jeg av/på så ligger den på rundt 30-40% men stiger etterhvert sakte oppover. Har den vært på et par dager så kan den til tider bli JÆVLIG farlig treg. Altså med gamle telefonene mine non-pda så kunne jeg bruke under 1,5sekund fra og skru av tastelåsen til og være på nettet, ringe noen eller spille et spill. Mens med TouchHD'en tar ting så grufult lang tid og det virker som den har problemer og svare nesten. Kan skru av tastelås og bla bort til musikk men musikke viser seg ikke før etter kanskje 2-3 sekunder.

Dette er noe som har irritert meg hele tiden, og uansett åssen ROM jeg laster ned så tror jeg den fortsatt vil ligge på rundt 59%. Er dette normalt eller er det random at min er treg? :)

Når jeg har skrudd på min HD, ligger den på 50 %, og til vanlig ligger den på 74 %....

Jeg synes dette er ekstremt høyt, jeg har Miri v28

Lenke til kommentar

Jeg bruker denne ROM'en:

[ROM][WWE][10.11.2009] Miri WM 6.5 21876 :: V 31.0 [ONLINE]

I tilegg har jeg lagt inn en del programmer jeg ønsker. For å øke ytelsen på telefonen har jeg lagt inn:

[PROJECT]How to improve graphics performance - Driverpack 3 released (24-09-09)

[HTC-MSM7K][22.09.2009] GfxBoost v1.2 - Service - Next attempt :)

MemMaid (program for unødvendig bruk av RAM)

Nå ligger ram usage rundt 35-45% med en god del programmer oppe, og mobilen er merkbart raskere enn med kun Miri's ROM. Eneste nå er vel at jeg skal prøve en ny radio for bedre dekning. Noen som har erfaring med dette? Tenker på om dere fikk bedre dekning eller ikke.

Lenke til kommentar
Nå som HD2 er ute i butikkene, er det kanskje mulig å få en oppdatering angående ROM til HD'n? Chapen, du var i kontakt med dem, hørt noe mer? Evt andre som vet noe? :)

Stemmer det...

Jeg har pratet med flere forskjellige fra HTC, og de skjønner ikke at jeg kunne ha fått den informasjonen... men så viste jeg de mailene jeg har sendt og fått svar på, og da beklaget de seg og sa at vi dessverre ikke får noen oppdatering til HD. (for en overraskelse!!!)

Jeg ble rimelig sur ettersom de ikke klarte å komme med et ordentlig argument for hvorfor vi ikke får det. Skjermoppløsningen er jo ikke noe problem, ettersom både Touch Diamond 2 og HD2 har 480*800...

Endret av chapen
Lenke til kommentar

Hva er en bra multimedia/musikkspiller til touch hd?

Til bruk med spotify når det kommer offline use for win mo.

Forresten, er touch hd pocketpc eller smartphone? Og åssen type(?) var det igjen, qwga?

Endret av Znaky
Lenke til kommentar
Hvordan legger jeg til apps? :!:

Hvis det er en cab. fil kan du bare legge den over i en mappe på mobilen eller på minnekortet (jeg legger de i programfiler)

Hvis det er en zip. fil må du åpne filen på pcen ved hjelp av f.eks. WinZip, så må du legge over cab. filen som kommer opp etter dette. Eller så er den tredje metoden, som man kan bruke ved f.eks. skype, da innstallerer man programmet på pcen, så kommer det opp en boks som sier at programmet blir installert neste gang du kobler til ActiveSync.

Når cab. filen ligger på mobilen, finner du den og trykker på den, så følger du instruksjonene :)

Endret av chapen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...