Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, dette var merkelig...

 

Jeg har nettopp snakket med HTC Europe i England (norsk kundesenter) ang min mobil og manglende serienummer lapp på innsiden av mobilen. De sjekket opp IMEI nummeret som jeg fant under enhetsinfo'en på telefonens systeminstillinger, og hehe, svaret de gav meg var pussig

 

Tlf eksisterer ikke! :D Det har aldri eksistert noen tlf med det IMEI nummeret som er på min :) Så dette ble dem veldig omstuss over....

Lenke til kommentar

Hehe, fra lappen? Nei, jeg har jo ingen lapp på innsiden av tlf :)

 

Men, jeg fant jo IMEI nummeret på tlf under systeminfo, og på den måten fikk de sjekket IMEI nummeret, og det LIGGER ikke inne i databasen deres, så dette fant dem svært så interessant :)

 

Så vi får bare se hva som skjer videre....Skal holde dere oppdatert...

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har ett lite spørsmål å stille dere.

Hvordan kan jeg fikse slik at internett tilkoblingen avsluttets øyeblikkelig etter at jeg har fått lastet ned f.eks været. For slik det er nå, står tilkoblingen å går helt til jeg må innpå Comm Manager å slå den av igjen. Er det en lettere løsning på dette?

 

Mvh

 

Wrath of The Duck

 

Hvorfor vil du det? Det koster ikke noe å være koblet til så lenge du ikke laster opp/ned noe data.

Lenke til kommentar
Hey, er det noen som hvet om en "Mb- Teller" En App som rett og slett holder orden på hvor mange mb jeg har brukt...?

Takk for svar

 

 

SPB Wireless monitor. Her kan du holde styr på nedlastninger og kostnader i forbindelse med dette...

 

http://www.spbsoftwarehouse.com/pocketpc-s...irelessmonitor/

Hvor lenge kan man bruke Trialen? Var jo ganske stiv pris på Full Versjonen... Ingen som hvet om en gratis versjon...?

Lenke til kommentar

Hallois folkens.

 

Første post i denne tråden.

 

Fikk min HTC Touch HD idag. Har tidligere hatt n95 og n95 8gb, har litt peiling på smart-tlfer.

 

Har sittet intenst og prøvd å lære meg funksjonaliten og det var lettere enn forventet.

 

Et par spørsmål:

- Hvordan kan jeg kun viste Kontakter og ikke Kontakter og kontakter fra SIM.

- Hvordan få fullscreen på bakgrunn?

- Hvorfor lukker ikke programmer seg når jeg bruker "lukk" øverst til høyre?

Lenke til kommentar

Veit ikke helt om jeg skjønte hva du mente, men du kan skjule SIM-kontakter ved hjelp av HDTweak. Fullscreen på bakgrunn? Tenker du på at bildet ikke strekker seg til hjørnene fordi formatet ikke er riktig, men du vil allikevel strekke det? Programmer lukker seg når du holder inne "X" i 3 sekunder, men dette kan du enkelt endre på task manager (gå inn på oppgavebehandleren, skiftenøkkelen, knapp eller hva nå den heter på norsk).

Lenke til kommentar

Hæ? Forhindre at 3G blir brukt utenfor huset? Hva mener du? Hvorfor vil du bruke 3G i huset, men ikke utenfor? Dersom du vil sperre datatrafikk kan du bruke NoData (har helt sikkert blitt nevnt tidligere i tråden).

 

Grunnen til at programmene ikke lukker seg er at telefonen støtter multitasking, slik at du slipper å åpne programmer helt på nytt dersom du skal ut for å skrive en melding, bytte musikk, se på google maps osv. Dette er jo en av de STORE fordelene fremfor f.eks. iphone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...