Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en ny Touch HD i juli, men nå etter kun 2 mndr er det veldig mange riper i glasset. Dette var virkelig skuffende! Det var en del advarsler om svært dårlig glass på akkurat denne telefonen. IPhone er jo ripefri etter ett års bruk!

Jeg bruker den medfølgende vesken.

 

Sendte inn telefonen idag for å reklamere på akkurat dette. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Min er snart 10 måneder gammel og har kun tre-fire ubetydlige små riper på skjermen, og jeg bruker også kun den medfølgende veska og ingen annen skjermbeskytter. Syns egentlig ikke den er så ille jeg. Iphone bruker jo en annen teknologi for registreing av berøring og har glasskjerm, så den er jo selvfølgelig mindre mottakelig for riper. Bakdelen med glass er jo at skjermen knuses veldig mye lettere enn en plastskjerm, og på Iphone er jo ikke akkurat dette billig heller..

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en ny Touch HD i juli, men nå etter kun 2 mndr er det veldig mange riper i glasset. Dette var virkelig skuffende! Det var en del advarsler om svært dårlig glass på akkurat denne telefonen. IPhone er jo ripefri etter ett års bruk!

Jeg bruker den medfølgende vesken.

 

Sendte inn telefonen idag for å reklamere på akkurat dette. :thumbdown:

 

Oi, har brukt min siden release, og fortsatt ingen riper som er mulig å se på skjermen. Da skal du se ekstremt godt tror jeg.. Skal bli spennende å se hva de sier om ripene, burde være forholdsvis vanskelig å få igjenom en sånn reklamasjon. Men får håpe det ordner seg!

Lenke til kommentar

Jeg har også vært uheldig i dag å klart å få riper på skjermen. De er ikke så dype (har mikroskop på jobbe så jeg har sjekka.) men de har kommet selv om jeg har brukt den medfølgende sokken. Finnes det noen måte å "fikse" riper på?

 

Jeg minns å huske en gang i tiden at det var noe som het displex (eller noe i den stilen) som tok bort riper fra mobil display..

 

Ripene min er skjenerende og jeg aner ikke hvordan de har kommet. Telefonen er "bare" 2 uker gammel...

Lenke til kommentar

Hmm har hatt min siden Mai og har brukt den med følgende sokken og telefonen har null synelige riper, men dog fant ut en måndtes tid etter at jeg fikk black beautyen min i hånda at å jobbe som maler og ha tørr sparkel på fingra og dra black beautyen opp av lomma hundre ganger om dagen kan være en ulempe xD

Sto en gang langt faen i vold oppe i lufta i verdens tregeste lift og fikk en rask olje basert maling over ... tja hele telefonen når jeg impulsivt av en eller annen grund følte jeg måtte ta telefonen med maling på henda??? Hledigvis så har jeg erfart slike ting gjennom åra og klarte og lege den forsikig ned på en bomulls pute og begynte den lange prossesen for optimal malings fjerning av norges dyreste mobil.

 

Men nå er skolen her og må jaggu si black beautyen min klarte seg fint. Hvertfall delen av skjermen altså det er mye glass men den glass delen som er skjermbilde er ripe fri. Men kan ikke nekte 100% ripe fri en liten del over øre høytaleren på toppen av mobilen hvor jeg har brukt fingra til og dra black beautyen opp av sokken et tusen talls ganger. Så med litt støv på fingra så må jeg si det er den mest sårbare skjermen jeg har vært borti. Tror faktisk det er på tid med ny sokk dog siden den har blitt ganske så utdvida av og være i bukse lomma noen stramme timer.

 

Sånn generelt ellers på telefonen så hold jeg i den og leita etter noe mins jeg, men hvertfall hold den sånn veldig rett over skrivepulten min kanskje 10 cm elns, og så klarte jeg faen meg og sleppe den så redd jeg er for og ta for hard i den... Og tro det eller ei om det var 10cm eller 5cm veit jeg ikke men den traff venstre øvre hjørne på black beautyen ned i pulten først. Akuratt på den svarte kanten rudnt skjermen som er i glass elns? Vell svart er den ikke helt lenger for ser du nøye langs hele kanten rundt hele obilen så ser du et hjørne er litt sølv-hvit, ikke sterkt men ikke 100% svart heller.

 

Ellers er den perfekt :)

Har aldri vært så forsiktig med noe i mitt liv tror jeg som med min touch hd / black beauty / blackstone doning.

 

PS: Skulle bare skrive noen få ord vetta faen åssen det blei så langt ? :D

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan den medfølgende bilholderen kan monteres? (HD Delux). Får faen meg ikke til å montere driten.

 

Ser dere snakker om den medfølgende sokken, jeg sliter med at sokken blir klam når jeg har den i lommen. Slik at det dannes et lite dugglag på skjermen, litt uheldig.

Lenke til kommentar
Jeg har også vært uheldig i dag å klart å få riper på skjermen. De er ikke så dype (har mikroskop på jobbe så jeg har sjekka.) men de har kommet selv om jeg har brukt den medfølgende sokken. Finnes det noen måte å "fikse" riper på?

 

Jeg minns å huske en gang i tiden at det var noe som het displex (eller noe i den stilen) som tok bort riper fra mobil display..

 

Ripene min er skjenerende og jeg aner ikke hvordan de har kommet. Telefonen er "bare" 2 uker gammel...

 

Det må da KLART være en reklamasjon dersom det blir riper i et telefondisplay allerede etter 2 mndr, eller enda verre som du skriver - bare 2 uker! Så dårlig telefondisplay har jeg aldri opplevd på noen telefon. Min Qtek 9100 , hvor jeg bare brukte stylus er tilnærmet ripefri. På touch HD bruker man jo fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...