Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite problem med at når jeg kobler den til pc'en så dukker ikke bruke som diskdrev opp, bare sync med outlook og dele internett forbindelse... Hvordan kan jeg fikse dette?

Fikset det med en reboot og minnekortet var løsnet...

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at blackstone har blitt tregere etter hvert?

Da den var dønn ny gikk den relativt fort men nå er den treg på alt, og når jeg blar i touchflo som ved f.eks og trykke på musikk eller e-post så kan det ta alt fra 2-6 sekunder før noe skjer...

Og tilstadighet etter telefon samtaler hvertfall så låser windows mobile delen seg så stripa øverst med windows og knappen for og stille lyd eller se hva jeg er koblet til er umulig og trykke på og får dermed ikke åpna windows.... Må skru dritten av og på for og fikse det.

Når alle programmer er lukket så kjører telefonen på rundt 40-60%, normalt? Noen ganger ligger den på rundt 70 også.

Lenke til kommentar

Okey så nå tok jeg steget og flashe for første gang.

Det gikk fint. Det jeg lasta var http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524032 og det sugde. Vet ikke om den bare var på trynet eller om det er noe galt med romen. Må skru av/på tastelåsen for og få et normalt bilde, touch flo3d bruker flere minutter på og skru seg på og når det er oppe så reagerer det tregt og noen ganger klikker det/fryser og telefonen skru seg av og på.

Skal nå prøve med http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=547278 og se åssen det går.

Egentlig så vill jeg bare ha WM 6.5 men alle jeg finner har bare retarda skins...

Lenke til kommentar

Er folk på ferie eller hva er det? :(

Uansett så har jeg innstalert Miri WM 6.1 21054 - MANILA 2.5 :: V 2.1 nå og det ser bra ut, MYE bedre en 6.1. Men når jeg skrur på telefonen så er bilde veldig "blurry" lissom fargene vises bare i vanlig grønn, blå, gul, rød osv. Men trykker jeg av på tastelås så blir bilde skarpt og fint igjen. TouchFlo3D skrur seg på greit sakte men det fungerer. Syntes dog det er veldig tregt og det fryser seg?

Kanskje jeg bare må ha telefonen på en liten stund så det får stabilisert seg?

Noen andre som har dette ROM'et?

Lenke til kommentar
Jeg er nå inne i min fjerde dag uten lading. Litt musikk, litt surfing og litt Video

WOW, 4 !!!! dager? Etter bare en time musikk eller en time på MSN så er min nede på 60 %, og holder maks 1 drøøøøy dag før den må lades igjen...

Hmmm, kanskje jeg skal investere i et nytt batteri....men 4 dager? Damn!

Lenke til kommentar

Lasta som sagt ned Miri 2.5 med WM 6.5 i går. Og når jeg hadde 100% batteritid så tok jeg den ut og satt en times tid og utforska litt, kanskje en halvtime med musikk også. Hadde vell ca 50-60& batteritid igjen når jeg la meg. Og våkna i dag for og skru på, og av alle ting så var den avslått og etter hvert fikk jeg beskjed om at batteriet var tomt enheten skrus av. WTF? :S

Så jeg putter den i laderen og venter et par minutter, men samma skjer. Så venter jeg enda lenger og til slutt vil den på....

Hva skjer med det lissom? Jeg hadde alle programmer lukket, all kommunikasjon av unntat telefon signaler og skjermen var av.

Mobilen har blitt alkoholiker?

Lenke til kommentar

Jeg opplever at telefonen blir veldig varm til tider med uorginal rom og at batteritiden reduseres betraktelig. Manila 2.1 er vel også nyeste verson som ikke er i beta/alpha-stadiet. Jeg kommer nok til å gå tilbake til WM 6.1 tenker jeg, så kanskje Opera Mini fungerer skikkelig igjen og batteritiden blir bedre, samt at jeg savner den gamle startmenyen.

Lenke til kommentar

Har nå brukt Manila 2.5/WM6.5 i et par dager og det går problem fritt.

Har knappe ting og reagere på.

1. Footprints kamera er defekt og footprints bilder med info "lagger" når du åpner de.

2. Musikk spilleren er bugga så når du har skrudd av skjermen får du ikke stilt voulm, derimot om du stiler litt opp og ned og så skrur på skjermen så reagerer volumjusteringa når skjermen blr skrudd på og så når det er ferdig så reseter den sangen du hører på.

Tror vell det er det eneste jeg har stusa på hitil. Ellers går det uten lagg eller frys men heller ganske smooth. Anbefaler ROM'et.

Miri WM 6.5 23017 :: MANILA 2.5 :: REV 7.1

:)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Dutty sin rom har sikkert blitt nevnt tidligere, men her har du hvertfall nyeste:

1) http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=526

"Final" WM6.1 med Manila 2.1. Fungerer utmerket og er veldig rask. Beste WM6.1 ROM som eksisterer imo.

2) http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=313

Stabil WM6.5 med Manila 2.1 - nå i utgave 12. Veldig stabil og rask 6.5 rom. Denne bruker jeg nå.

3) http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=304

Dutty sin Manila 2.5 eksperimental ROM. Veldig pen, og skal være rask - men er buggy.

Dersom du tolererer litt krasj og bugs, prøv 3).

Dersom du vil ha en rask og stabil ROM, velg 1) eller 2)

Linkene for nedlasting finner du på http://htcpedia.com/soft

OBS: Krever SPL 1.54!

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg sitter her og prøve legge inn den siste ROM'en fra HTC sine hjemmesider, men når jeg skal bekrefte med min HD's serienummer for å få lov å laste ned ROM'en, så løfter jeg av batteridekselet og finner INGEN verdens ting av serienummer? Kun det tynne metallplaten som dekker over elektronikken?

Ikke ser det ut til at det har vært klistret på noen etikette med serienummer etc heller - noen steds?

Ehh, hvordan i huuuleste kommer jeg meg videre da da?

Lenke til kommentar

Skru av telefonen og ta ut batteriet.

Så ser du der batteriet var at det er en tape hvor mesteparten av den øvre delen er svart hvor sett fra venstre en tekst starter med en blåtann logo og videre till: FC CE 0678 og en søpplekasse.

Den nedre delen av "tapen" er grå med tre små strek koder nedover.

Den første ovenfra sier IMEI, NR 2: S/N: HT XXXXXXXXX, NR 3: P/N: XXXXXXXXX-XX.

På nummer to kan det også stå: S/N: SZ: XXXXXXXXXXXX.

Hvertfall kode nummer 2 er den du trenger den i MIDTEN av alle strekkodene altså.

http://www.htc.com/member/sn.aspx

Lenke til kommentar

Takk for det Cpt Jack :) men det er akkurat slik min tlf IKKE er ser jeg...

Når jeg tar ut mitt batteri, så er innsiden av mobilen "kledd" med et tynt metalldeksel som dekker heeele området der batteriet sitter til vanlig....

Ikke er det noen lapp der, ikke er det antydning til å ha VÆRT noen lapp der, og heller ikke på noen annen del av tlf, hverken i selve mobilen eller bakdekselet?

Hmmm, strange...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...