Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp installert den siste offisielle ROM oppdateringen fra HTC (RUU_BlackStone_HTC_NOR_1.56.409.0_Radio_52.62.25.34_1.13.25.24_Ship.exe). Før ROM-en kom det 4 oppdateringer:

1 TouchHD system.exe

2 Touch HD_SlidingAnswer.exe

3 TouchHD_display flicker.exe

4 TouchHD_NoisePixel.exe

Er det behov for å installere disse etter at siste ROM-en er installert? Eller var de allerede inkludert i denne ROM-en?

Disse har jeg installert etter ROM-en:

- Hotfix for resolving skipping during audio playback for HTC Touch HD

- Hotfix for adding the financial information service provider’s icon in TouchFLO Stock tab for HTC Touch HD

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags videofiler kan denne telefonen spille av? Jeg får ikke spilt av avi.

DivX-player spiller .avi hos meg vertfall. Dog begynner det å hakke litt til tider.

Jeg ønsker å kunne ta et bilde og knytte dette til et notat eller som en slags favoritt (gjerne med ulike favorittkategorier) - er dette mulig (noe program?)?

Et eksempel på situasjon er at jeg passerer en film-poster til en film jeg ønsker å se, og derfor tar bilde av posteren (og lagrer denne sammen med alle andre film-postere jeg har passert tidligere).

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Jeg ønsker å kunne ta et bilde og knytte dette til et notat eller som en slags favoritt (gjerne med ulike favorittkategorier) - er dette mulig (noe program?)?

Et eksempel på situasjon er at jeg passerer en film-poster til en film jeg ønsker å se, og derfor tar bilde av posteren (og lagrer denne sammen med alle andre film-postere jeg har passert tidligere).

Telefonen din kom vel med programmet OneNote Mobile? Dette egner seg bra til å flette bilder inn i notater.

Lenke til kommentar

Telefonen din kom vel med programmet OneNote Mobile? Dette egner seg bra til å flette bilder inn i notater.

Ikke såvidt jeg kan se.

Men kan se om jeg finner programmet.

Andre tips (eller er dette det greieste?) ?

Lenke til kommentar

Stor tråd, så får ikke lest om folk har samme problemet som meg. Men på min HD Touch så hender det av og til at minnekortet ikke blir lest av telefonen. Eg merker dette ved at bildene fra albumet er vekke og eg får ikke tak i musikken lagret på minnebrikken. Løsningen er enten å skru av/på mobilen eller ta ut/inn minnekortet. Noen som har opplevd lignende. Har merket at dette skjer 3 dager etter at eg har gjort de overnevnet tingene.

Noen med samme problem? Løsning, (sende den inn til rep)? har ikke installert noen av de nyeste oppdateringene etter april.

Lenke til kommentar

Standalone flash player? Eller tenker du flashavspiller integrert i nettleseren? I så fall må du bruke en modifisert versjon av Opera Mobile, ellers så kommer blant annet Skyfire med innebygget støtte for det meste, inkludert flash.

Angående filmavspilling. Det er klart du ikke får spilt av noe dersom du ikke har en avspiller som støtter formatet. Skal du ha en god avspiller som takler mange forskjellige formater kjøpt Coreplayer for en billig penge.

Lenke til kommentar
Stor tråd, så får ikke lest om folk har samme problemet som meg. Men på min HD Touch så hender det av og til at minnekortet ikke blir lest av telefonen. Eg merker dette ved at bildene fra albumet er vekke og eg får ikke tak i musikken lagret på minnebrikken. Løsningen er enten å skru av/på mobilen eller ta ut/inn minnekortet. Noen som har opplevd lignende. Har merket at dette skjer 3 dager etter at eg har gjort de overnevnet tingene.

Noen med samme problem? Løsning, (sende den inn til rep)? har ikke installert noen av de nyeste oppdateringene etter april.

Jeg hadde samme problem, eneste løsning var å formatere minnekortet. Da blir alt slettet, så pass på at du får kopiert alt over til en mappe på pc'en din før du gjør det.

Du har sannsynligvis flashet rom, ikke sant? Hvis du flasher rom, må du huske på å ta ut minnekortet før du flasher

Lenke til kommentar
Question 2.

Åssen ser jeg film på crappen? Prøvde for første gang og legge til fra datan, AVI altså. Og får beskjed om at det ikke går an og spille av filen :(

Fiks til dette, eller må jeg konvertere alle filmene til mp4 elns teit før jeg legger de til? :)

AVI-filer rett fra datan funker fjell med TCPMP-player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...