Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har søkt og søkt men finner ikke igjen den posten med han som hadde laget et norsk skin med norske taster til Finger Keyboard (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501122).

Noen som kan poste linken igjen? Jeg er nesten sikker på at det var i dette forumet jeg fant det.

Jaggu fant jeg den ikke her rett etter postingen:

http://forum.xda-developers.com/showthread...ian#post3901612

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Noen som kan bekrefte om det funker å komme inn på skandiabanken med bank ID og/eller vanlig sertifikat inlogging med denne telefonen ?

Og om det er blitt bedre støtte for flask slik at f.eks youtube fungerer på vanlig måte i nettleseren ?

Hvis jeg ikke kommer inn på nettbanken f.eks er det lite vits for meg å ha denne telefonen.

Med vennlig hilsen Jørgen :)

Ingen som har noe på denne ? :)

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Noen som kan bekrefte om det funker å komme inn på skandiabanken med bank ID og/eller vanlig sertifikat inlogging med denne telefonen ?

Og om det er blitt bedre støtte for flask slik at f.eks youtube fungerer på vanlig måte i nettleseren ?

Hvis jeg ikke kommer inn på nettbanken f.eks er det lite vits for meg å ha denne telefonen.

Hverken innlogging via vanlig BankID eller sertifikat virker i Opera Mobile så langt jeg har funnet ut. Begge deler krever at du installerer sertifikatet fra Skandiabanken, og dette var enklere sagt enn gjort...

BankID på mobil virker derimot utmerket.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Hei folkens!

Å logge på med Bank ID i skandiabanken krever IKKE at man laster ned sertifikat.

Hverken innlogging via vanlig BankID eller sertifikat virker i Opera Mobile så langt jeg har funnet ut. Begge deler krever at du installerer sertifikatet fra Skandiabanken, og dette var enklere sagt enn gjort...

BankID på mobil virker derimot utmerket.

-KJ

Lenke til kommentar

den ble litt feil ser det ut som .. hehe ..

jevel sier at å loge inn med skandiabanken med bankID krever at man laster ned sertifikat ... det er feil .. man trenger ikke det .. man trenger kun kodekort fra skandiabanken eller kodegenerator fra en annen bank

Lenke til kommentar

OK, har nå installert ett program på telefonen som forandrer utseendet på den nederste programlinjen, men jeg vil fjerne det igjen, men når jeg prøver å fjerne det, får jeg bare at telefonen ikke har fjernet programmet helt, og etter en soft reset er det fortsatt det samme utseendet som jeg vil ha fjernet. Hvordan skal jeg få fjernet programmet? :blush: Er ikke heeeelt inne i alt med telefonen ennå...

Lenke til kommentar

Ingen som har dette?

Og er det forøvrig mulig å speede opp touchFLO3D-musikkspilleren? Har 6GB med musikk innpå, og den bruker jo 5-6 sekund å laste Musikk-fanen hver gang jeg skal høre på musikk, noe jeg synes er uakseptabelt! :dontgetit:

Kan man foresten legge inn andre OS på HD? Android e.l.?

Lenke til kommentar

Et par spørsmål om kameraet:

- Om jeg tar et videoklipp legger det seg automatisk horisontalt, dette til tross for at opptaket er tatt vertikalt. Derfor må jeg manuelt rotere det på datan for så å legge det ut på YT. Noen tips?

- Inne på innstillingene til videokameraet kan man velge mellom "Normal", "fin" og "superfin" kvalitet. Finnes det ulemper med å ha superfin? Hva synes dere fungerer best?

Håper på svar :D

Lenke til kommentar

Da kan jeg melde meg inn i klubben for de med Touch HD :D

Lurer på et par ting! Jeg har OneCall og hele tiden ser jeg tegnet for "Roaming" øverst i displayet. hvorfor gjør det det ?

Og hvordan sjekker jeg hvilken versjon av opera mobile jeg har ? jeg installerte denne 9.7 beta versjonen .. virker som den la seg oppå den "gamle". kan dette stemme ?

mvh Jørgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...