Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

S2P, hvordan kan jeg bla i musikken? For øyeblikket er det bare rot, fordi med en gang jeg velger "Storage Card" så viser den meg alle musikk filene jeg har liggende der, er litt slitsomt å finne sanger/album/artist da.

Har sortert musikken på Storage Card slik: i root av storage card har jeg en mappe kalt MUSIC, og inni der igjen har jeg mapper med artistens navn, og innenfor der igjen, navnet på albumet, også sangene.

Hvis du ser i filutforskeren i S2P så er det en pil på høyre side av "Storage Card". Trykk på den :)

Endret av Beinert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testa L26_THDV2.3_Ultimate enda? Sitter med nyeste versjon av Dutty for øyeblikket og er egentlig veldig fornøyd, dog nå som L26 også har kommet med en ny versjon ble jeg litt nysgjerrig, dog har testa så mange forskjellige roms i det siste og vet ikke helt om jeg er helt klar for å sette opp mobilen på nytt enda en gang.

Lenke til kommentar

Det vil nok ikke være mulig å få tak i en offisiell oppdatering til HD. Det har ikke vært annonsert til nå, så da er det veldig tvilsomt at det kommer. Men via xda-developers kan man allerede oppdatere til 6.5, og om noen måneder kommer trolig de første betaene til WM7 også der.

Angående flashing:

Her har du to generelle guider for å flashe HD:

http://wiki.xda-developers.com/index.php?p...ackstone_Flash1 (særlig side tre, men anbefaler å lese de to første óg, de forklarer en del terminologi og hvordan ting overordnet fungerer)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505377 (trinn for tirnn)

I korte trekk - først må du ordne HSPL eller USPL, deretter flasher du via kabel eller minnekort. Hvis du velger HSPL, så trenger du bare å gjøre det én gang, hvis du bruker USPL må det gjøres hver gang du skal flashe en ny rom, og jeg bruker derfor HSPL selv.

Når du har lest guidene, så kan du flashe telefonen til en hvilken som helst ROM, enten det er modifiserte 6.1-roms eller 6.5-roms. Du finner dem i forumet "Blackstone ROM development": http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=453

Det kan være vanskelig å orientere seg i det forumet, fordi det er så stort - men et tips kan være å sortere etter antall visninger, ettersom populære roms har større sannsynlighet for å være stabile, med raske fikser til eventuelle bugs osv. Det pleier å stå i trådtitlene om det er 6.1 eller 6.5.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker 6.5, men forskjellene er ikke enorme. Eller, 6.5 uten modifikasjoner er en del bedre enn 6.1 uten modifikasjoner, blant annet den nye today-løsningen og fingervennlige menyer. Men ettersom vi allerede er vant til at HTC fikser dette med TF3D, så har det ikke så stor praktisk betydning. Liker f.eks. den nye låsen som er i 6.5, hvor man har klokke, neste kalenderoppføring og varsler (tapte anrop, nye meldinger etc) selv om telefonen er låst. I de fleste rom-trådene er det screenshots, så du kan velge det som virker best for deg. Eller teste ut noen forskjellige roms - så lenge du ikke setter de fullstendig opp hver gang, med alle innstillinger og programmer, så tar det ikke lang tid å teste ut flere forskjellige før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar
Er nye TF3D inkludert i Miri's siste 6.5 rom?

Hvor lang tid tar det ca å flashe?

Ser Miri har lagt ut v16 idag. Har selv v10 og der er TF3D. Men utifra postene jeg har sett så er den med også på siste versjon.

Tja det gikk vel ca 45 minutter å flashe.

Veldig fornøyd med Miri selv.

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar
Er nye TF3D inkludert i Miri's siste 6.5 rom?

Hvor lang tid tar det ca å flashe?

Ser Miri har lagt ut v16 idag. Har selv v10 og der er TF3D. Men utifra postene jeg har sett så er den med også på siste versjon.

Tja det gikk vel ca 45 minutter å flashe.

Veldig fornøyd med Miri selv.

Takk for svar

Da skal jeg begynne nå, har aldri flashet før, så håper det går bra.

Hvis jeg vil tilbake til stock rom fra htc, er d en enkel prosses? Hvis den må på service så må man jo ha rom fra htc...

Lenke til kommentar

Hjeeeeelp

Holder på å flashe til miri's siste rom. Har innstallert HSPL, men når jeg kjører rommen kommer det opp error[240].

Det står:

Error[240] File open

The Update Utility can not open the requested file. Please check your Update Utility.

Hva gjør jeg nå???????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...