Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, snakk om å være utålmodig!

 

Nå vet jeg riktig nok ikke åssen hentebua deres fungerer, om det er "robotene" deres som legger den der eller om det er arbeiderene som legger den der. Hadde du bestilt noen timer tidligere så tror jeg nok du hadde fått bekreftelse, men siden du bestilte så seint så burde du skjønt at du kanskje ikke får den idag. Komplett er ikke bemannet 24 timer i døgnet 7 dager i uken. Såpass har du vel skjønt. At du skal bli sur og si at Komplett kan brenne i hutteheita får du ta på din egen kappe. Tror du at Komplett ble startet for å tilfredsstille dine urimelige krav?

 

Frigjort for plukk betyr ikke at den er pakket. Det betyr at den kan plukkes, deretter pakkes og sendes. Kan hende at den ikke blir plukket før imorgen, noe jeg tror skjer. Les litt på Komplett folkens.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar

Okey ble litt utålmodig ja :p

De bruker robotor også. Men jeg hadde ikke reagert sånn hvis det bare sto at varen var bestilt e.l men når d står at eneste som mangler er og putte den i bua så blir jeg sur, når dette tar 10-20sek...forrige gang jeg bestilte tok det 6min nå tok det 3 timer. Holdt på og ffylle ut angrefirst skjema nå men skulle sjekke ordrene først før jeg sendte og tror du jammen ikke det sto

 

Ordrestatus: Sendt

 

1 stk i levering 805185746

Plukking begynt: 2009-05-19T18:08

Ferdigpakket: 2009-05-19T20:44

 

Men ikke at jeg blir glad etter 3 timer venting..fordi jeg har etter ti minutter enda ikke fått Pinkoden. Og når de sa ved bestilling at jeg ville motta varen i dag om jeg bestillte før 1900 så har jeg visse krav eller forventninger. Neida 3 timer, vell vell de skal ha ros for at de klarte queste men derimot at de har glemt pinkoden hjelper ikke så mye...

Lenke til kommentar

De er åpne 24/7. Bestiller du varen før 19 00 så er du garantert og få hentet den samme dag. Det kan ta opptil ca 3timer. Fikk akuratt faktura men fortsatt ingen pin kode. DEt fungerer på den måten at du går opp til automaten trykker pinkkode og drar kortet så åpner en luke seg så kommer varen ut så stikker du. Pinkode skal komme når varen har status "sendt" det var for en halvtime siden....Og på konto siden hvis jeg trykker på fakutra så står det not found bare. Trykker jeg på posten sin sporing fra konto siden står det ingen info bare: INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING .

 

Venter i spenning !

Lenke til kommentar

Jo det skal jeg si deg, fikk pinkoden halv tid i dag og etter en 5timers tur på golf banen dro jeg kortet i postautomaten klokken 21:53 - og på skjermen sto det 5789,50 - så poppet en luke opp og der sto den :D Så nå står esken ved siden av meg og venter på og bli åpnet. Tror ikke det har gått opp for meg enda hva jeg har gjort. Mamma ser nesten ikke på meg som sønnen sin lenger og jeg må omtrent betale uslei tross jeg aldri får så mye som EN ØRE til noe som helst igjen EVER ! :) FÅR FAEN MEG HÅPE AT DET VAR VERDT DET ! :p

Lenke til kommentar
Jo det skal jeg si deg, fikk pinkoden halv tid i dag og etter en 5timers tur på golf banen dro jeg kortet i postautomaten klokken 21:53 - og på skjermen sto det 5789,50 - så poppet en luke opp og der sto den :D Så nå står esken ved siden av meg og venter på og bli åpnet. Tror ikke det har gått opp for meg enda hva jeg har gjort. Mamma ser nesten ikke på meg som sønnen sin lenger og jeg må omtrent betale uslei tross jeg aldri får så mye som EN ØRE til noe som helst igjen EVER ! :) FÅR FAEN MEG HÅPE AT DET VAR VERDT DET ! :p

 

Haha :thumbup:

 

Gleder meg til å høre hva du synes. :)

Lenke til kommentar

Høres bra ut ja!

 

Anbefaler deg å gå til innkjøp av Invisible shield, et par hundrelapper for en beskyttelse til noe som koster 5500 kr. Visstnok noe av det beste på markedet. Finnes til både front og bakdeksel.

Endret av Novair
Lenke til kommentar

Har et spm angående øreproppene til telefonen, er d mulig og få kjøpt noen andre anyplace? Kan jo ikke kjøpe vanlige på en måte siden da har jeg jo ikke det knappen på ledningen og mikrofonen. Syntes "classice" ørepropper suger og d er så langt fra øra og lite lyd isolert som mulig så du hører bare diskant. Foretrekker helest "ørepropper" sånna som isolerer godt og er mindre og tynnere, i gummi. Synes de som følte med var vonde egentlig, kunne prøvd med de beskyttelses greiene men care... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...