Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Ja enig syntes bildene var fiine jeg :D

Min Sony Ericson w610i døde i dag den 18. mai og kameraet på htc'n var lism 100 ganger bedre, men er det mye "lagg" når du holder kameraet og snur det fram og tilbake? f. eks hvis du filmer og skal snu deg fort :p

I så fall, så tror jeg bestiller htc'n via komplett sin henteautomat for kr 5.749,- i morgen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmer man i samme lysforhold som bildene ble tatt i lagger det mye ja. Under gode lysforhold og med rolige bevegelser er det bedre, men ikke laggefritt. Mulig det finnes programvare som gjør videoopptak bedre, men det aner jeg ikke. Kamera er ikke grunnen til at jeg kjøpte den telefonen. :p

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Du kan bruke det til omtrent hva du vil, samtidig som man kan tilpasse det sitt eget bruk omtrent som på en pc. Det er hverken lukket eller låst så man fint kan gjøre endringer i selve operativsystemet, så om man ikke er fornøyd med størrelsen på f.eks. scrollbaren kan denne endres, man kan endre antall linjer tekst som skal vises, minneprioritering osv. Det er det jeg liker så godt med Windows Mobile.

Jeg bruker den i hovedsak til ringing, sms, e-post (med vedlegg), surfing, kabal og Bubblebreaker (:D), musikk og sjekking av blant annet været og se noen episoder av et eller annet.

Lenke til kommentar
OT: Tror "Det finnes 10 typer mennesker - de som forstår binære tall, og de som ikke gjør det" her hengt i klasserommet mitt i åresvis, men tror bare han syke matte læreren min skjønner den..Forklar? :D

10, altså 1 og 0 i den rekkefølgen på binært er det samme som 2 i titallssystemet. 11 blir 3, 100 blir 4 osv.

Lenke til kommentar

Okey jeg er forhåpentligvis en bror i løpet av dagen :) Skal opp og spørre morsan om jeg "får lov" til og mekke htc :p I og med at jeg har satt alle penga inn på sparekonton så må ho overføre med sitt passord, og jeg er under 18 så hvis ho sier at det er waste of money så stopper det der er jeg redd... Kan si meg enig men jeg skal fortsatt ha dritten ! Nå kan dere tippe om jeg har den i hånda før 19.00, da det er stenge tid på Komplett. <3

Lenke til kommentar

Tipper at moren din sier at 5.000 er alt for mye å bruke på en mobil, men etter en liten diskusjon, krangler du deg til seier og Mobilen er din før 19.00

Innsats: 5 Kr.

Novair har du bestilt HTC fra elprice i dag el ? :)

Leverandøren til ELprice var tom, Kommer ikke på lager før i neste uke. Regner med det blir handel da :)

Lenke til kommentar

Ok:P Da får jeg den før deg da :) Gleeder meg som en unge :p Men mor sa at jeg kunne GLEMME og få penger til noe ever, og HVERTFALL til bil lappen...Men pytt pytt :p Sa jeg fikk gjøre som jeg ville, nå gjenstår bare og spørre om hu kan overføre 6tusen til bankkortet og kjøre meg ned på komplett...Men veit ikke om jeg tør og spørre engang :p

Lenke til kommentar

kek bestille den 17.55 sirka og den ble plukka 18.05 og nå er klokka 19.25 og jeg har fortsatt ikke fått noen bekreftelser...jeg mener bare hva faen lissom? bruker de nesten 2 timer+++ på og legge den i automaten what the hell lism?er den ikke klar 19.50 så avbestiller jeg helle driten makan til dritt service ved kjøp av vare til 6 tusen...

Ordrenummer: 14999800

kristoffer solberg Leveringsmåte: Oppkrav

Transportør: Henteautomat hos Komplett i Sandefjord (Kullerød)

Posten Norge AS

Ordrestatus: Frigjort for plukk

Ordre plassert: 2009-05-19T17:52 WEB (81.166.68.152)

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum

380845 HTC Touch HD

1 stk i levering 805185746

Plukking begynt: 2009-05-19T18:08

Frigjort for plukk 1.00 5.749,00 5.749,00

Endret av zibiri
Lenke til kommentar

Sånn da har jeg venta i 2 timer, og siden den er pakka så får jeg ikke avbestilst men må bruke angrefrist....omg hvis den ikke er ferdig innen skjema er ferdig utfylt så skal aldri mer handle på komplett.

-Vell går ikke ann og gjøre d på annen måte en og ringe så da gir jeg rett og slett faen... Og hvis de våger og sende meg regning fordi jeg har vært passiv etter og bestilt så kan de brenne i H ! -

Endret av zibiri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...