Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Har fått en slik HD tlf men kommer ikke på nett her hjemme. Jepp jeg har riktig kode jeg har lagt inn.

Finnes det et oppsett noen plass for noe slik. Begynner å bli frustrert!!

 

Har lest litt i denne tråden men jeg kan ha oversett noen svar her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hastigheten på Davideuck tok livet av meg, så la inn Miri 10, og må si jeg er skikkelig imponert over hastigheten. Eneste er at den er litt treg til å 'ta' telefonen når det ringer, og det irriterer meg litt.

Dessuten likte jeg ikke designet på kalendern. Går det å fikse på en eller annen måte?

Lenke til kommentar

Heisann. vurderer å snart kjøpe meg ny telefon. har egentlig sett på iphone, men vil ha et alternativ. Så htc touch hd virker som en naturlig motstander. Har testa iphone, men ikke htc'en. Liker iphonen veldig bra, rett og slett fordi den er behagelig å bruke og kan gjøre det meste (i hvert fall når 3.0 versjonen kommer) Kan det samme sies om touch hd? Er det like lett å finne programmer til windows mobile som til iphone?

 

Mvh. Andreas :)

Lenke til kommentar

Er nok noe mer innfløkt med programmer til Windows Mobile, da du ikke har en preinstallert pakkebrønn som AppStore. Vil anbefale å teste SPB Mobile Shell som et alternativ til TF3D på Windows Mobile. Ikke like mange fænsi funksjoner, men gjør selve telefonbiten så utrolig mye bedre. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Nei, mobile shell er tredjeparts-SW. Det som følger med Miri er "titanium", som er det siste offisielle fra MS.

 

Dessuten likte jeg ikke designet på kalendern. Går det å fikse på en eller annen måte?
Jepp. :) Legg inn Dutty v. 3.3...

Eller aktiver TF3D med Miri (Settings -> Today -> Items. Fjern Windows Default (tror jeg) og huk av TouchFlo 3D.)

 

jevel: Hva i all verden er forskjellen på kalenderen i Miri Premium med TF3D aktivert og Duttys? Sist jeg sammenlignet kjørte de identiske manilaversjoner, så jeg er spent på svaret. (Sist jeg kjørte Duttys var det forresten umulig å gjøre slik at mandag kom som første dag i uken i TF3D-kalenderen, selv om kalenderinnstillingene var endret. Men det er fikset i Miris, så regner med at det er fikset av begge.)

Lenke til kommentar

Jeg svarte på de to siste setningene i ett svar. Det kom kanskje ikke godt nok frem.

 

Eneste er at den er litt treg til å 'ta' telefonen når det ringer, og det irriterer meg litt.

Dessuten likte jeg ikke designet på kalendern. Går det å fikse på en eller annen måte?

 

TF3D løser den siste, men har til gode å prøve en WM6.5 basert ROM som ikke har det problemet når man bruker låsefunksjonen.

 

Derfor anbefalte jeg Duttys. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har et problem når det gjelder Miris siste versjon (V10 Premium).

 

Lastet ned zip-filen og extracterte. Da fikk jeg "ruu_signed.nbh" og "BlackstoneRUUWrapper.exe" som med de tidligere versjonene. Deretter flyttet jeg ruu_signed-filen og slapp den over BlackstoneRUUWrapper-filen slik jeg alltid har gjort før.

 

Men etter oppdateringen er ferdig så får jeg bare rare farger på skjermen? Hva gjør jeg feil? :hmm:

 

PS: Sist jeg oppdaterte var det til V7.1. Er det noe i de nyeste ROM-ene som skiller seg fra V7.1 når det gjelder flashing?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Har et problem når det gjelder Miris siste versjon (V10 Premium).

 

Lastet ned zip-filen og extracterte. Da fikk jeg "ruu_signed.nbh" og "BlackstoneRUUWrapper.exe" som med de tidligere versjonene. Deretter flyttet jeg ruu_signed-filen og slapp den over BlackstoneRUUWrapper-filen slik jeg alltid har gjort før.

 

Men etter oppdateringen er ferdig så får jeg bare rare farger på skjermen? Hva gjør jeg feil? :hmm:

 

PS: Sist jeg oppdaterte var det til V7.1. Er det noe i de nyeste ROM-ene som skiller seg fra V7.1 når det gjelder flashing?

 

Ny bootloader har kommet siden sist. Ta en titt på HSPL-tråden på XDA.

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Hvilken av Miri versjonene er mest brukt? Tenker da på mellom Xtralight, standard og premium.

 

Usikkert, men det er jo ikke store forskjeller i selve ROMen. Det er bare programvaren som er lagt til som utgjør forskjell. Så se hva du trenger og flash med så lite som mulig for å bedre ytelse og stabilitet.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Hvilken av Miri versjonene er mest brukt? Tenker da på mellom Xtralight, standard og premium.

 

Bruker selv Premium. Tror bare Premium-versjonen kommer med Manila.

 

 

Hvordan kan man få kalenderen på TF3D uten å drive og flashe?

 

Trodde ikke det var mulig?

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette spørsmålet er stilt før, men hvordan velger jeg egne sanger som ringetone istedenfor HTC standarne?

 

Jeg gjør det i allefall via den mp3 trimmer i programmer.. selv om jeg ikke skal endre noe, så får jeg et lagringsvalg om å lagre den sammen med ringetonene. Så kan du velge den i listen etterpå :)

 

Hvordan kan man få kalenderen på TF3D uten å drive og flashe?

 

Det har jeg også lurt på!

Lenke til kommentar
Har et problem når det gjelder Miris siste versjon (V10 Premium).

 

Lastet ned zip-filen og extracterte. Da fikk jeg "ruu_signed.nbh" og "BlackstoneRUUWrapper.exe" som med de tidligere versjonene. Deretter flyttet jeg ruu_signed-filen og slapp den over BlackstoneRUUWrapper-filen slik jeg alltid har gjort før.

 

Men etter oppdateringen er ferdig så får jeg bare rare farger på skjermen? Hva gjør jeg feil? :hmm:

 

PS: Sist jeg oppdaterte var det til V7.1. Er det noe i de nyeste ROM-ene som skiller seg fra V7.1 når det gjelder flashing?

 

Ny bootloader har kommet siden sist. Ta en titt på HSPL-tråden på XDA.

 

-KJ

Takk skal du ha.

 

Hvorfor må man ta hard reset etter flashing? Jeg glemte det nå nemlig (og har lagt inn programmer osv). Så gjør det noe om jeg ikke tar en hard reset etter flashing?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...