Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer, håper du blir fornøyd. :)

 

HTC tilbyr gratis oppdatering for enkelte modeller, HD er nok ikke blant dem, og da er det heller ikke mulig å betale for en slik oppdatering. Men verken HTC eller MS motarbeider utviklermiljøet på xda-developers.com, og der har det allerede kommet oppdateringer som inkluderer 6.5, blant annet her og her. Etter hvert som 6.5 blir ferdig til høsten, vil også disse uofisielle versjonene bli oppdatert.

Lenke til kommentar

A gratz :)

Lurer på og kjøpe fra komplett til 5795,- siden komplett ligger et par minutter oppi gata så eneste som er dritt er 40 kroner i frakt selv om du henter den selv lol.. Så det blir totalt 5834 kr. Men hvis jeg tenker over det så er faktisk 6000 spenn alot money :p

Ihvertfall når du ikke har fast inntekt som meg :p Det hadde hjulpet mer om det var en bra PC men en mobil til 6k ?!...

Lenke til kommentar

Veit du hvor flink du er til og friste xD

Spørs om mor går med på det her da, ho som er sjefen over sparekonton min til jeg er 18..D'oh ! Burde være god nok unskyldning at jeg har en Sony Ericson W610i som fryser KONSTANT ..endte med at jeg pælma den i bakken og den datt fra hverandre og batteriet landa i en pytt mens mobilen landa i en annen...samtidig som jeg prøvde og redde dette så FLØØØØY dekselet avgårde så alt jeg har igjen nå er en vrang stygg oransj mobil med ...teip deksel :( Føler virkelig at jeg fortjener en hd touch etter et og et halvt år i sony ericson tortur :)

Men hvis jeg finner meg en sommerjobb elelr no så burde jo penga være tjent inn på 1 og en halv uke..Så , why not ! :) Fordi jeg bare MÅ HA DEN ! :new_woot:

Lenke til kommentar
Søkte litt rundt på xda og fant ett program, "enter bootloader", som vistnok skulle sette telefonen i bootloader. Når jeg kjørte dette startet telefonen bare på nytt... Skal fortsette å søke litt rundt på xda.

 

Setter utrolig stor pris på det hvis det er noen som har en løsning!

 

Kommet noe videre?

 

Vet at det er med en app for å starte i Bootloader i HardSPL-pakkene. Sjekket dem?

 

-KJ

Lenke til kommentar

HJELP

Når jeg skal skrive en melding med kompakt qwerty eller telefontastatur, vil den ikke skrive bokstavene, bare tallene som står på samme knapp i svakt grått.

Dette skjedde i går, jeg innstalerte ny rom fra htc for en uke siden.

HTC kundeservice sa at jeg måtte ta en hard reset, men for meg er det siste utvei, grunnet at det tar så lang tid å legge inn alle programmene og sånt etterpå.

Håper noen kan hjelpe meg, for det kunne ikke HTC kundeservice.

Endret av chapen
Lenke til kommentar
Søkte litt rundt på xda og fant ett program, "enter bootloader", som vistnok skulle sette telefonen i bootloader. Når jeg kjørte dette startet telefonen bare på nytt... Skal fortsette å søke litt rundt på xda.

 

Setter utrolig stor pris på det hvis det er noen som har en løsning!

 

Kommet noe videre?

 

Vet at det er med en app for å starte i Bootloader i HardSPL-pakkene. Sjekket dem?

 

-KJ

 

Jeg fikk flashet til den nye offisielle rommen til HTC, fordi dette gjøres via pcen. Jeg klarer fortsatt ikke komme inn i bootloader eller kjøre hard reset av telefonen. Har ikke prøvd app'en som følger med i HardSPL pakkene enda. Har hjemmeeksamen om dagen, så da må jeg forsøke å la telefonen ligge noen dager :whistle:

Lenke til kommentar

Hei

Hadde instalert Miri's rom, men var ikke fornøyd og vil ha den orginale igjen. Var på HTC å lasta ned dær, men nu e HTC HD'n min litt merkelig. Den e treg å har en turkis farge overalt på skjermen. Hva skal jeg gjøre før å gå tilbake til normalt igjen? (Evt. med den nye touchFLO :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...