Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Datatrafikk koster penger, hvis du mener å bruke nettleseren, laste ned vær og lignende. Å ha på 3G koster ikke penger, da det bare er en videreføring av GSM.

Den er grei. Så hvis det står at 3G har vært kobla til i f.eks 10 min uten at jeg har vært inne på internett, så koster det ingen ting?

Lenke til kommentar

En av dere som kunne vært så hjertelig snill å legge ut tonen "Blabla Belle"? :) Den heter noe med Belle i alle fall! Har brukt den som ringetone til vanlig, men nå som jeg har installert hjemmelaget ROM så finnes ikke denne på mobilen lenger.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Har ikke hørt om en etterfølger fra HTC nei. Jeg kjører Miris WM6.5-versjon på min HD, fungerer SUPERT!! :) Mye bedre enn den originale ROM-en. Mer responsiv, generelt raskere, flere aplikasjoner integrert i TouchFlo3D-menyen osv.

Da jeg installerte Miris ROM her forleden, så ble jeg forelsket i telefonen på ny. :love:

Bare å spørre om det er noe mer du lurer på! Gjerne konkrete spørsmål så det blir enklere å svare. :)

Premium utgaven du bruker nå? Vurderer denne sterkt jeg også. Prøvde du noen andre? I så fall, hva syns du om de forskjellige?

Lenke til kommentar
Har ikke hørt om en etterfølger fra HTC nei. Jeg kjører Miris WM6.5-versjon på min HD, fungerer SUPERT!! :) Mye bedre enn den originale ROM-en. Mer responsiv, generelt raskere, flere aplikasjoner integrert i TouchFlo3D-menyen osv.

Da jeg installerte Miris ROM her forleden, så ble jeg forelsket i telefonen på ny. :love:

Bare å spørre om det er noe mer du lurer på! Gjerne konkrete spørsmål så det blir enklere å svare. :)

Premium utgaven du bruker nå? Vurderer denne sterkt jeg også. Prøvde du noen andre? I så fall, hva syns du om de forskjellige?

Jepp har prøvd både XtraLight, Standard og Premium. XtraLighten var kvikk, fin, enkel og "stilren", så jeg trodde jeg kom til å beholde denne. Men for sikkerhetsskyld testet jeg ut Standard og Premium også.

Standard synes jeg ikke det var så stor forskjell på (fra XtraLight). Litt flere integrerte programmer (og muligens litt seigere).

Premium derimot, da snakker vi! HD-en blir selvsagt litt mer arbeidsom og "seig" i forhold til XtraLight, men jeg synes fortsatt den er en del raskere enn HTCs offisielle ROM-er. Det som gjorde at jeg forelsket meg i Premium-utgaven, var at her kan man bruke TouchFLO-3D slik man er vant med fra de offisielle ROM-ene. Og med integrert kalender, telefonliste og mye annet snadder ble dette en liten luksus-ROM. :) Noe annet jeg likte svært godt var at det kommer "Loading" med en gang man trykker på en film i HTC-albumet, i steden for å vente og lure på om det skjer noe. Og så er det kommet iPhone-sliding i albumet. I alle fall cirka det samme (alt er sammenhengende).

Blabla kommer ikke på alt i farta. :p Så vil du ha ALT av funksjoner og programmer, og fortsatt ha en rask og fin mobil så er Miri Premium tingen, synes jeg. :)

På alle utgavene ligger også de nye WM6.5-menyene "bak" TF3D-menyen. Snasent! Dette er en av grunnene til at jeg ikke har orket å prøve noen av Duttys ROM-er enda (da disse kjører WM6.1?).

PS: Kunne noen forklart litt utdypende om Duttys ROM? Hvilke forskjell fra offisiell ROM?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Noen spørsmål:

1. Hva er Manila?

2. Ringe-skjermen på Miris ROM-er er ganske stygg egentlig. Er dette original ringe-skjermen? Altså den som kommer opp når man har telefonsamtale. http://depositfiles.com/en/files/lk6qh2pmv

3. Hva er radio? "NEW Radio!!" Ehhm?

4. Hvor finner jeg ut hvilken ROM-versjon jeg har? Det står V6.1 i filnavnet på de Miri-ROMene jeg har prøvd, men jeg sjekket nettopp på XDA og der ligger jo V7.1! Så kan ikke skjønne hvordan jeg har lastet ned V6.1?! :hmm:

Lenke til kommentar
Noen spørsmål:

1. Hva er Manila?

2. Ringe-skjermen på Miris ROM-er er ganske stygg egentlig. Er dette original ringe-skjermen? Altså den som kommer opp når man har telefonsamtale. http://depositfiles.com/en/files/lk6qh2pmv

3. Hva er radio? "NEW Radio!!" Ehhm?

4. Hvor finner jeg ut hvilken ROM-versjon jeg har? Det står V6.1 i filnavnet på de Miri-ROMene jeg har prøvd, men jeg sjekket nettopp på XDA og der ligger jo V7.1! Så kan ikke skjønne hvordan jeg har lastet ned V6.1?! :hmm:

1. Slik jeg har forstått det så er dette touchflo interfacet? Dog ikke 100% sikker her.

3. Har med GPS, antenne mottakelse, batteri levetid osv... å gjøre. Om det er dette du snakker om: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=466274

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvor jeg han hente HD twek...(hvet ikke hvordan det skrives...) og anbefals dette? er det stabilt osv... hvordan instaleres det ovs...

hvet det står om det i denne tråden men det står så sinsykt mye her og så sinsykt mye forskjelige meniger... takk for svar...

Lenke til kommentar
HD tweak: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452505

Last ned cab-filen, overfør den til telefonen og kjør den derifra. HD tweak kan være nyttig til å konfigurere ting som ikke er mulig (eller evt er tungvint) gjennom de vanlige menyene. For eksempel bruker jeg det til å aktivere A-GPS, deaktivere oppstartslyden m.m.

Skal jeg ta den engelske da? er det bare hvilket språk. ikke noe med vilken versjon lfen er?

Endret av Haxxo
Lenke til kommentar

Du kan ta dansk om du foretrekker det, det spiller ingen rolle. Endringene som gjøres er endringer i registry, som er språkuavhengig. Språket du velger for HD tweak er kun språket i selve programmet, så du kan velge hva som helst så lenge du forstår det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...