Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig rart at kombinasjonen av samme rom og t9-cab kan gi ulike resultater, skjønner at det er irriterende. Du kan jo bruke tastaturet som ble linket til for ikke så lenge siden, der en på forumet her hadde deltatt i utviklingen. Det er et fulltastatur som har med æøå.

Lenke til kommentar

Er det fingerkeyboard 2 du tenker på?

Edit: Og finnes det et rom med bare de nye funksjonene til touchflo? Tenker på kalenderen, alarmen osv...

Edit2: Fikk det til å funke til slutt, er vist et kjent problem, og har egentlig ikke noe med selve rom'en å gjøre, gjorde et søk på "keyboard stuck T9" etter jeg så denne posten: http://forum.xda-developers.com/showthread...192#post3498192

Edit3: Noen som vet om det er mulig å få tilbake det "gamle" htc album'et i nyeste dutty (v2.3)? Liker ikke helt at rotate funksjonen av bildene er borte.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Kan noen kort forklare meg hvor jeg skal sette opp VPN? Prøver å koble til UiB, som kjører VPN med PPTP. Går inn i settings -> connections -> connections -> add new VPN server connection. Legger til serveradresse, bruker og passord. Deretter går jeg til "manage existing connections" -> VPN -> trykker og holder på den jeg nettopp konfigurerte, og velger "connect", men med en gang jeg prøver å bruke tilkoblingen, så kobler den fra igjen. Hva gjør jeg galt? Legger jeg det inn feil sted?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Kan noen kort forklare meg hvor jeg skal sette opp VPN? Prøver å koble til UiB, som kjører VPN med PPTP. Går inn i settings -> connections -> connections -> add new VPN server connection. Legger til serveradresse, bruker og passord. Deretter går jeg til "manage existing connections" -> VPN -> trykker og holder på den jeg nettopp konfigurerte, og velger "connect", men med en gang jeg prøver å bruke tilkoblingen, så kobler den fra igjen. Hva gjør jeg galt? Legger jeg det inn feil sted?

Prøvde det samme nå, men finner ingen måte å bruke VPN-tilkoblingen når jeg har opprettet den. Fungerer forøvrig ypperlig å koble til UiB sitt trådløse nett med WM. Det fikk jeg ikke til med S60.

Lenke til kommentar

Har tre døde piksler i skjermen. Kan jeg da levere den inn til Telenor(som jeg kjøpte den av)? Eller burde jeg ringe til telenor og snakke med de om det? Får jeg da en ny eller fikser de det? Er ganske irriterende siden en av de er midt på skjermen.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Hvis du nettopp har kjøpt den, så bør du kontakte dem så fort som mulig - da kan det hende at du får ny telefon direkte på grunn av DOA (Dead on Arrival). Jeg vet at det har blitt godkjent pga døde piksler tidligere, men aner ikke om tre døde piksler er nok.

Lenke til kommentar
Hvis du nettopp har kjøpt den, så bør du kontakte dem så fort som mulig - da kan det hende at du får ny telefon direkte på grunn av DOA (Dead on Arrival). Jeg vet at det har blitt godkjent pga døde piksler tidligere, men aner ikke om tre døde piksler er nok.

Kjøpte den i desember. Men jeg mener at jeg har lest eller hørt et sted at hvis man har en skjerm med minimum 3 døde piksler, så kan man returnere produktet, og at de enten fikser det eller gir tilbake et nytt produkt. Burde jeg ringe telenor, eller finne ut litt mer info om døde piksler og retur av produktet og så ringe telenor?

I følge denne artikkelen: http://www.dinside.no/510474/fiks-pikselen, så er pikslene mine bare "varme", altså på en sort bakgrunn lyser de hvitt. Noen tips?

Endret av chapen
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hvordan jeg får byttet bakgrunn? Har vært inn på i dag men finner kun 4-5 standard, prøver jeg bla igjennom og velger en fil står filnavnet nederst men når jeg trykker ok skjer det ikke noe mere. Har for øyeblikket bare S2U2 av ekstra programmer inne.

Lenke til kommentar

Da er ikke DOA aktuelt, men det betyr selvfølgelig ikke at du ikke har andre rettigheter. I alle tilfeller har du rettighetene dine etter forbrukerkjøpsloven, som du her kan bruke (reklmasjonsrett). I en del tilfeller er det også garantier fra butikk eller produsent i tillegg som gir deg bedre rettigheter, men med mindre du kjenner til hva disse går ut på, så er det greieste å bare reklamere til butikken (Telenor). Det tar vanligvis litt tid, så du kan be om lånetelefon til å ha i mellomtiden.

Du kan jo forsøke dette tipset fra artikkelen først:

Det er flere metoder å gå frem på: massasje, trykk og tapping - som i praksis altså er mye av det samme. Felles for alle metodene er at det er en varsom hånd som gjelder - og som med så mange andre ting her i livet er det ingen garantier for at det virker, men vi har selv oppleved opplevd å kunne "friskmelde" piksler etter slik behandling.

Belzbub: Hvis du skal endre bakgrunnen for "hjemskjermen" i TF3D, så velger du den fra innstillingstab'en i TF3D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...