Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Jepp.

Den gode, gamle iPhone-løsningen... Men fortsatt mye tregere enn å ha det som separate taster. (SPB har jo det...)

Men ordboka løser dette stort sett for meg. Har en backup av en gedigen ordbok som jeg har brukt over flere år.

-KJ

Kan jo prøve dette keyboardet: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487677

Er gratis og bruker det selv som det eneste keyboardet, fungerer kjempeflott. Hvis du ikke liker det norske oppsettet så kan du klage til meg, siden jeg satt det opp :p

Kjempe bra tastatur det der, har brukt det en uke nå og er kjempe fornøyd. la også inn TouchBack programmet for å få telefonen til å vibrere når jeg trykker på keyboardet og så fjernet jeg lyden som kommer når man bruker det. Det eneste jeg savner er tilgang til "," og "." eller bare "." med ett tastetrykk. Greit å ha når man skriver mail og lengre meldinger.

Fungerer også kjempe bra sammen med GSen for å skrive horisontalt

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjempeflott tastatur!!! Mulig å få av klikkelyden?

Gå inn i /Program Files/FingerKeyb/Skins på telefonen, og finn filen skin-01-global.txt.

Sett et semikolon foran linjen "ClickSound click-0.wav". Eller slett hele linjen.

Save, og klikkelyden er vekk.

MVH

Tommy

Endret av TommyL
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som bruker den svarte posen som har prøvd å kjøre den i vaskemaskin enda? :p Jeg har til nå bare brukt sånn rulle på den for å fjerne støv og sånn, men kunne nok tenkt meg å få den vasket i maskin snart.. Erfaringer? :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har lasted ned CAB-filen for tastaturet, men derfra så stopper det opp.

Jeg unzipper og legger filene i en mappe på pc. *Active Sync med mobilen* Legger over alle filene på mobilen, men det er ingen som kan kjøres. bare rare navn, XML er "setup'en".

Må jeg ha no spess "zippe-program" for å kjøre disse på pc'n og mobilen?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har lasted ned CAB-filen for tastaturet, men derfra så stopper det opp.

Jeg unzipper og legger filene i en mappe på pc. *Active Sync med mobilen* Legger over alle filene på mobilen, men det er ingen som kan kjøres. bare rare navn, XML er "setup'en".

Må jeg ha no spess "zippe-program" for å kjøre disse på pc'n og mobilen?

Takker for svar!

Du skal ikke unzippe CAB-filen. CAB-filen skal kopieres over til telefonen og så kjøres direkte på _telefonen_. Regner med det løser problemet ditt.

Lenke til kommentar

noen her som har funnet t9 ordbok for den nye manilla?

kjører L26_THDV9.0_WWE Ultimate [Rhodium]

Et annet problem er at sms varsel lyden har forsvunnet, har sjekket alle instillinger.

Dette skjedde også på orginal rom.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har lagt inn fingerkeyboard-tastaturet. Er det mulig å bruke det i landskapsmodus uten gyrator eller gsen?

Har ett spørsmål om musikkspilleren i tf3d også. Er det mulig å deaktivere volumjusteringen på siden av telefonen? Kommer bort i den hele tiden, og da blir det grusomt høy lyd i musikkspilleren. Så etter det i HD-tweak, men klarte ikke finne noe...

Noen som vet om musikkspilleren er endret i det nye tf3d?

Lenke til kommentar

Hei

Lurer veldig på om jeg trenger å ta backup av rommen hvis jeg bruker USPL når jeg legger inn feks. Dutty's HD V2.3 XTREME og skal gå tilbake til den orginale rommmen

eller kan jeg laste ned fra Duttys website og bruke den rommen

Lenke til kommentar
Er det mulig å deaktivere volumjusteringen på siden av telefonen? Kommer bort i den hele tiden, og da blir det grusomt høy lyd i musikkspilleren.

Har du nylig kjøpt telefonen? Jeg kom hele tiden borti volumtasten i starten (de første dagene, kanskje 1-2 uker), nå skjer det nesten aldri. Så selv om de er uheldig plassert, så er det bare en vanesak å ikke komme borti dem.

@falken: Det er greit å ta backup av personlig data som kontakter, meldinger, kalenderoppføringer osv med f.eks. PIM backup. Men du trenger ikke å ta backup av selve rom'en. Hvis du trenger å gå tilbake til den originale rom'en (norsk stock-rom), så er det lett å få tak i den fra xda-developers. De originale du får tak i fra Duttys side regner jeg med er engelsk, så du må ikke bruke dem hvis du f.eks. skal ha telefonen på service.

Lenke til kommentar

Hvis du trenger å gå tilbake til den originale rom'en (norsk stock-rom), så er det lett å få tak i den fra xda-developers. De originale du får tak i fra Duttys side regner jeg med er engelsk, så du må ikke bruke dem hvis du f.eks. skal ha telefonen på service.

Det ligger faktisk norsk ver. på dutty

Hvilken rom kjører du Peppep

Lenke til kommentar

Av de nye rom'ene med porterte versjoner fra TP2/TD2 har jeg prøvd davideuck, Duttys og Laurentius26. Davideuck sin hadde jeg hørt masse bra om, men den var full av bugs. Usikker på hvilken jeg liker best av Duttys og Laurentius26 sine, men kjører L26v9 nå.

(Merk at jeg kjørte Davideuck-v2, nå har v3 kommet, så den kan være bra.)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...