Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såfremt WLAN er aktivert og du er tilkoblet et nett skal telefonen automatisk benytte det trådløse nettverket ja. GPRS/HSDPA blir kun benyttet når WLAN er deaktivert/ikke oppkoblet.

Det er i alle fall slik jeg har erfart det.

Tusen Takk... Det var det jeg trodde, men godt å få det bekreftet. Gjelder dette også når man er koblet opp mot edge også? Der jeg bor er det edge jeg bruker.

Geir-M

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å legge til et albumbilde til en mappe, så vises det når man spiller av det bestemte albumet? Får det nemlig ikke til å funke.

om jeg ikke husker feil må bildet du vill ha som albumbilde ligge i mappen med musikken som skal ha bildet og bildet må hete folder.jpg

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å legge til et albumbilde til en mappe, så vises det når man spiller av det bestemte albumet? Får det nemlig ikke til å funke.

om jeg ikke husker feil må bildet du vill ha som albumbilde ligge i mappen med musikken som skal ha bildet og bildet må hete folder.jpg

Prøvde det, men funker fortsatt ikke.

Ang. albumbilde: bruk jpeg! Kall hver album cover for "folder.jpg", altså ikke bruk .gif o.l. Det har jeg fått problemer med i alle fall.

Jeg bruker jpeg bilder. Og jeg har kalt det folder.jpg og lagt det i en mappe med musikk. Men det komemr ikke opp noe albumbilde.

Lenke til kommentar

Var jo knapt endringer der, gidder ikke å flashe fra 1.9. Men har nå lagt inn rss-feeden fra duttythroy.net, så ser jeg når det kommer flere oppdateringer.

G-Profile begynner forresten å bli rimelig bra nå. Genialt at telefonen f.eks. automatisk kan gå til lydløs når jeg ankommer forelesningssalen.

Lenke til kommentar

Jeg er på 1.9, ikke 1.9b. Er kjent med bugen, da den var et problem i noen versjoner av Laurentius26 sin ROM. Men ettersom jeg alltid har på meg bluetooth-klokken, så vibrerer den selv om ringetonene skulle kræsje. Derfor flasher jeg heller hvis problemet oppstår (eller det kommer en ny versjon med større endringer). Men takk for tipset.

Ser at det så smått begynner å komme andre Manila 3.0-roms nå, blir greit å få litt utvalg igjen.

Lenke til kommentar
Du flasher like lite en ny offisiell rom "oppå" Duttys som du nettopp flashet Duttys "oppå" den forrige. Når du flasher en hel rom, så er det normalt (unntak kan være radio-versjonen) ikke spor igjen av den forrige romen. Så det er bare å erstatte Duttys, eller en hvilken som helst annen rom du måtte kjøre når den offisielle kommer.
Lenke til kommentar
Du flasher like lite en ny offisiell rom "oppå" Duttys som du nettopp flashet Duttys "oppå" den forrige. Når du flasher en hel rom, så er det normalt (unntak kan være radio-versjonen) ikke spor igjen av den forrige romen. Så det er bare å erstatte Duttys, eller en hvilken som helst annen rom du måtte kjøre når den offisielle kommer.

ok var det jeg var redd for, men tenkte det kanskje var litt anderledes siden det var snakk om selve windows og ikke tf3d. 

er det mulig å få det slik som jeg forklarte? windows menyene er noe dritt

Lenke til kommentar

Skjønner ikke spørsmålet. Alt blir erstattet, WM, TF3D, innstillinger osv. Hvis Windows-menyene er modifisert, så er det noe som er gjort i den enkelte rom-en. Ellers kan du modifisere selv, øke eller redusere størrelsen på menyikoner, endre størrelse på scrollefelt m.m. Det finnes alternativer til den innebygde filutforskeren. Jeg bruker Total Commander, som er gratis. Den er ikke mer touchvennlig, men mer funksjonell på andre områder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...