Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Mail fra Amentio-support:

Hei,

Dessverre har en av våre leverandører en feil med lagerstatus. Følgende produkt er derfor ikke lagervare, men ligger ute i vårt sortiment med falsk lagerstatus som følge av at vi speiler lagerstatus fra våre leverandører. Vil du at vi fortsatt skal effektuere din ordre?

HTC Touch HD Black (99HHC025-00)

Så det var som forventet egentlig, men telefonen kommer jo ut om et par uker uansett så...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det blir likt tasteratur på skjermen som på Diamond? Altså at man må bla 5-6 sider i spesielle tegn for og få frem Æ-Ø-Å?

På Diamond ligger ÆØÅ på første side i spesialtegn når man bruker "fullt qwerty", altså ingen krise. Jeg regner med at det blir samme opplegg på HD.

Lenke til kommentar

Så veldig bra ut. Problemet nå er jo at det ikke lages for Touch HD enda. Er det en mobiltelefon som tilsvarer den i størrelse, eller vil den komme for salg til rett størrelse før jeg får telefonen? Har angst for riper, og jeg VET at jeg kommer til å få det de første dagene.

Tror jeg bestiller telefonen idag, med 8GB minnekort. :thumbup:

EDIT: Da er den bestilt. Gleder meg!

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Nå håper jeg Touch HD kommer snart, fordi idag tok K800'n min kvelden :( Men er det noen som vet hvordan oppløsning det er på videokameraet både foran og bak? Har lest både 320 x 240 og 640 x 480 på begge...

Tror nok ikke dette er telefonen for deg hvis du har tenkt å ta opp video med den. Kameraet bak har 320*240@30fps (QVGA), så det blir nok ikke de peneste videoene :)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Så veldig bra ut. Problemet nå er jo at det ikke lages for Touch HD enda. Er det en mobiltelefon som tilsvarer den i størrelse, eller vil den komme for salg til rett størrelse før jeg får telefonen? Har angst for riper, og jeg VET at jeg kommer til å få det de første dagene.

Tror jeg bestiller telefonen idag, med 8GB minnekort. :thumbup:

EDIT: Da er den bestilt. Gleder meg!

Er nok ikke rart at det ikke finnes noe til Touch HD, da Touch HD ikke har kommet ut heller :) Men burde ikke ta lang tid før det kommer! Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Ny video av Touch HD gjør ventetiden enda værre:

Se klippet hos

eller Vimeo (bedre kvalitet).

Fytti grisen! HTC Touch HD ser grisebra ut. Ble imponert over iPhone sin touchfunksjon da jeg prøvde den, men denne ser ut til å være like bra!

I tillegg gjør det at de bruker Windows Mobile mulighetene uendelige (til å legge inn programmer o.l.).

Gleder meg til vi får en nærmere dato på denne. Kanskje er det på tide på bytte ut N95-en? :)

Lenke til kommentar

Du kan ikke få hvilken som helst plass, nei.

Hvis du har Vista, så har du vel mulighet for sånn vær-greie på "Sidebaren". De alternativene du har der TROOOR jeg er de samme som du har på HTC HD-en. De jeg kommer på, er Oslo, Bergen, Florø og Ålesund (men sikkert Bodø også siden det er en nokså stor by).

Man bruker vel edge/hsdpa for å oppdatere været, så det koster muligens litt? Hvor mye tør jeg ikke tippe, har ingen anelse.

Lenke til kommentar
dette er sikkert et dumt spørsmål, men værmeldinga tingen på HD, kan man stille den inn får å vise værmeldingen i Bodø? og hvordan fungere dette programmet, koster det noe å laste ned vær oversikten?

Joda, været i Bodø viser den.

Legger ut bare en liste over all norske byer, så trenger vi kanskje ikke flere spm. om dette.

Aalesund

#

Arendal

#

Bergen

#

Bodø

#

Drammen

#

Fredrikstad

#

Geilo

#

Hammerfest

#

Haugesund

#

Hemsedal

#

Hønefoss

#

Kragerø

#

Kristiansand

#

Kristiansund

#

Larvik

#

Lillehammer

#

Lofoten

#

Molde

#

Oslo

#

Stavanger

#

Tønsberg

#

Tromsø

#

Trondheim

#

Trysil

Endret av abhoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...