Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke "Lydforsterkning" bra nok?

 

no er jeg ikke helt med på hva du mener

"Lydsforsterkning" er en equalizerfunksjon som lar deg stille nivået på mange frekvensområder. Er det ikke det du er ute etter?

 

 

 

jo det er det. bare jeg som ikke har funnet programmet på telefonen, jeg leitet bare inne på innstillinger.

 

 

skal teste lydforsterkning no. takker :)

Lenke til kommentar

HotFix

To spørsmål om hotfix fra Htc sine kundeservicesider.

1. etter å ha trykket last ned, og kjør, får jeg opp melding om at ..er ikke et gylding win-32 program. Hva betyr dette?

2. har skjønt at man skal være syncet når man laster ned hotfix, men det betyr vel at man allikevel lagrer hotfixen på pc først, og deretter kopierere over til mobilen vel? Og i tilfelle hvor i mappestrukturen lagerer jeg fila på mobilen?

VELDIG takknemlig for raskt svar:)

Lenke til kommentar
Suser innom for å si at jeg har fått mail fra HTC, og der sto det blant annet: "HTC Touch HD bereknes at få en opgradering tilgænglig for nedlastning på www.htc.com i starten på April (dette kan komme at endres) til Norge. Denne kommer at inneholde de seneste opgraderingerne til Touch Flow og andre programmer" :) Har sendt et svar for å forhøre meg om hvorvidt vi kan ha håp om windows mobile 6.5 også, men det tviiiler jeg på :p

Hadde håpet at den skulle komme nå i mars, men når den først kommer i April kan det hende at vi får deler av nye TF3D i en offisiell ROM. Det kan bli bra. :mrgreen:

 

tomfly: Det spiller ingen rolle hvor du lagrer den på telefonen, det viktige er at du kjører den fra telefonen. Du skal altså ikke gjøre det på den måten en kan installere programmer via activesync, men først overføre (via activesync eller dataoverføringsmodus), deretter kjøre fra telefonen.

Lenke til kommentar
Suser innom for å si at jeg har fått mail fra HTC, og der sto det blant annet: "HTC Touch HD bereknes at få en opgradering tilgænglig for nedlastning på www.htc.com i starten på April (dette kan komme at endres) til Norge. Denne kommer at inneholde de seneste opgraderingerne til Touch Flow og andre programmer" :) Har sendt et svar for å forhøre meg om hvorvidt vi kan ha håp om windows mobile 6.5 også, men det tviiiler jeg på :p

Hadde håpet at den skulle komme nå i mars, men når den først kommer i April kan det hende at vi får deler av nye TF3D i en offisiell ROM. Det kan bli bra. :mrgreen:

 

tomfly: Det spiller ingen rolle hvor du lagrer den på telefonen, det viktige er at du kjører den fra telefonen. Du skal altså ikke gjøre det på den måten en kan installere programmer via activesync, men først overføre (via activesync eller dataoverføringsmodus), deretter kjøre fra telefonen.

Peppep: Takk for svar;

OK, så jeg laster filen ned til PC, kobler til i dataoverføringsmodus, og flytter deretter mappen over til filutforsker i telefonen, og bør altså ikke legge den inn i noen spesiell mappe? Deretter vil jeg se mappen i filutforsker på mobilen, hvor jeg kan åpne den for kjøring?

 

Løst! Fant ut av det, men takk likevel:)

Endret av tomfly
Lenke til kommentar

At HTC sier de skal gi ut en oppdatering til HD, forhåpentligvis med nye TF3D, ser jeg på som positivt, men også som en selvfølge. Jeg har en del erfaring med Nokia og de har vært flinke til å gi ut oppdateringer selv lenge etter at en telefon har kommet ut (f.eks N82).

 

Dagens smartelefoner åpner for å holde de oppdaterte via SW-oppgraderinger lenger enn før var mulig.

Når en betaler såpass mye for en telefon bør det kunne forventes at SW til den fortsatt blir videreutviklet og forbedret. Dette vil iallefall være et tungtveiende argument for hvilke telefon jeg kommer til å velge i fremtiden.

Lenke til kommentar
Suser innom for å si at jeg har fått mail fra HTC, og der sto det blant annet: "HTC Touch HD bereknes at få en opgradering tilgænglig for nedlastning på www.htc.com i starten på April (dette kan komme at endres) til Norge. Denne kommer at inneholde de seneste opgraderingerne til Touch Flow og andre programmer" :) Har sendt et svar for å forhøre meg om hvorvidt vi kan ha håp om windows mobile 6.5 også, men det tviiiler jeg på :p

Hadde håpet at den skulle komme nå i mars, men når den først kommer i April kan det hende at vi får deler av nye TF3D i en offisiell ROM. Det kan bli bra. :mrgreen:

 

Han skriver jo av oppgrateringen blir å inneholde touch flo og andre programmer, så vi kan i hvertfall forvente å få nye touch flo på offisiell rom-oppgradering ja :) Det klarer i allefall jeg å vente på - april er ikke så langt unna!

Lenke til kommentar

Min erfaring er at HTCs mailsupport er veldig unøyaktig, så jeg tror ikke det på grunn av mailen. Men versjonen som er portert til HD, og den som ble vist til TP2 og TD2, virker allerede veldig ferdig - så jeg håper at alt utenom den nye TF3D-startmenyen blir med. (Den nye startmenyen ser ikke ut til å ha de fem sist startede programmene med, noe jeg synes er veldig nyttig med WM-startmenyen).

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt HTC`n i 4 dager å har funnet ut at den egner seg dårlig til mitt bruk.

Jeg har ca 15-20 tlf samtaler/tlf møter, og like mange SMS i løpet av en dag, og min erfaring hittil er at dette takler den dårlig siden jeg krever en mye raskere respons fra tlf. tar jo nesten et halvt år før den skjønner at den skal route innkommende anrop til Bluetooth headsett.

Mulig det henger igjen mye Nokia N82 i meg, men dt blir nok en ny N82. altså jeg har en 4 dager gammel HTC HD, ulåst, Norsk, og strøken til salgs.

 

Send PM.

Lenke til kommentar
Angående responsen, har du installert hotfixen som fikser dette?

ja det har jeg gjordt. Det er ikke det at den er direkte treg, men syns det er vanskelig å navigere seg igjennom hvis man er i en samtale å samtidig skal sende en tekstmld med en hånd...Og kjøre bil som jobben min består 50%.

Lenke til kommentar
Angående responsen, har du installert hotfixen som fikser dette?

ja det har jeg gjordt. Det er ikke det at den er direkte treg, men syns det er vanskelig å navigere seg igjennom hvis man er i en samtale å samtidig skal sende en tekstmld med en hånd...Og kjøre bil som jobben min består 50%.

Nå skal man uansett ikke knote på telefonen mens man kjører bil.

Lenke til kommentar

Jaja da har i hvert fall jeg lagt inn Dutty's Xtreme 1.8 ROM og må si meg veldig fornøyd. Den nye touchflo versjonen er på ingen måte en revolusjon, men har lagt til et par ekstra ting som jeg liker.

 

Landskapsmodus er jo alltid kos og en egen kalender i touchflo er noe jeg setter pris på (værmelding i kalenderen er jo så som så, men greit det og). Bedre alarmprogram og verdensklokke skader heller ikke. Det er flere endringer og alt i alt har de gjort en grei jobb med å omtrent fjerne det gamle windows mobile-grensesnittet fra daglig bruk.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg har kjøpt meg en HTC touch HD. Har brukt den i et par uker nå. men er releativt grønn....siden dette er den første smart telefon.

 

Jeg har både brukt programmene "windows kalender" og office 2007 outlook

Får forsatt ikke det til.

Har en timeplan som er laget i de nevnte programmene men får ikke puttet det inn i mobilen.

Noe tips som jeg kan få?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...