Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-156924

En Ting, leser at mange ikke liker den USB tilkoblingen som er på HTC touch HD...

 

 

Man kan Bruke Mini USB kabel på touch HD! f.eks. billader, dataoverføring og ellers!!...... den passer rett inn, men hd sin orginale er mere fast og bedre!

 

sansynligvis så ingen andre skal bruke kabelen fra HTC fritt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man får videoanrop til å fungere? Får "Klarte ikke å foreta videoanropet. Hva ønsker du å gjøre?" hver gang. Har Netcom 3G.

 

Bumper meg selv i håp om et svar. Er det en innstilling en eller annen plass jeg har oversett eller?

 

Fungerer fint med Telenor 3G i alle fall. Men vær sikker på at den du ringer til har 3G telefon og ikke har slått av 3G (mange gjør det).

 

Kan godt hende jeg har skrudd av 3G, hvis så, hvor i windows mobile kan dette endres på?

 

Edit: Står foresten en H oppe i høyre hjørne samt 3G Netcom på baren under, men allikevel får jeg ikke ringt med videoanrop.

H = HDSPA, så når du sier det står Netcom 3G under så betyr det at du har 3G på. Det er nok den du ringer til som ikke har 3G. Anbefaler deg å ha en annen tlf i nærheten som støtter videoanrop og har 3G slik at du kan få testet dette uten å ringe vilt til folk.

Lenke til kommentar

Har en annen tlf ved meg her med telenor som støtter videoanrop, og den har null problemer med å bruke videoanrop. Prøvde å sette kortet mitt i den telefonen og prøve å ringe med videoanrop, men da fikk jeg melding at "leverandøren støtter ikke videoanrop" eller noe i den duren. Så er noe galt et sted.

 

Om noen har peiling hadde jeg satt pris på hjelp.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva jeg bør laste ned av programmer osv...

 

Har lest at mobilen kobler seg opp på 3G/gprs automatisk og at det nesten er umulig å slå det av, stemmer det?

 

Du finner svar på alt det der om du leser igjennom denne tråden.

 

Vet du sånn ca hvor? Blir litt mye å lese gjennom 100 sider...

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva jeg bør laste ned av programmer osv...

 

Har lest at mobilen kobler seg opp på 3G/gprs automatisk og at det nesten er umulig å slå det av, stemmer det?

 

Du finner svar på alt det der om du leser igjennom denne tråden.

 

Vet du sånn ca hvor? Blir litt mye å lese gjennom 100 sider...

Jeg aner ikke hva du bør laste ned av programmer ettersom jeg ikke veit hva du har behov for. Telefonen kobler seg ikke opp automatisk med mindre den er innstilt til det, noe den ikke er per default.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva jeg bør laste ned av programmer osv...

 

Har lest at mobilen kobler seg opp på 3G/gprs automatisk og at det nesten er umulig å slå det av, stemmer det?

 

Du finner svar på alt det der om du leser igjennom denne tråden.

 

Vet du sånn ca hvor? Blir litt mye å lese gjennom 100 sider...

Jeg aner ikke hva du bør laste ned av programmer ettersom jeg ikke veit hva du har behov for. Telefonen kobler seg ikke opp automatisk med mindre den er innstilt til det, noe den ikke er per default.

 

Ok, jeg har ikke peiling. Jeg har bare hørt at den gjør det... men takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Beklager dersom dette er spurt om før, men har relativt stor panikk nå;

 

Hvordan overfører jeg musikk fra dataen til min HTC? Spør gjerne dersom dere trenger flere detaljer hva angår dette.

 

Mvh Faxeren

Når du kobler telefonen til PCen så får du 3 valg på tlf. Tror det er den i midten (altså, den som ikke er ActiveSync). Dette er raskeste. :)

Lenke til kommentar
Beklager dersom dette er spurt om før, men har relativt stor panikk nå;

 

Hvordan overfører jeg musikk fra dataen til min HTC? Spør gjerne dersom dere trenger flere detaljer hva angår dette.

 

Mvh Faxeren

Når du kobler telefonen til PCen så får du 3 valg på tlf. Tror det er den i midten (altså, den som ikke er ActiveSync). Dette er raskeste. :)

 

Jeg har valget mellom ActiveSync og Diskstasjon, altså skal jeg vel da trykke på Diskstasjon. Deretter skal jeg vel trykke "Åpne mappen for å vise filene"(?). Gjør jeg det får jeg opp mange kategorier på "Flyttbar disk (F:)". Er jeg kommet rett? I hvilken mappe legger jeg musikken? Alle andre tips mottas også med takk.

Lenke til kommentar
Heisann.

Begynner å bli ganske gla i HTC`n nå. Har fått meg TomTom og en del ander programmer som gjorde livet litt lettere.

Men! Jeg trenger sårt litt hjelp til å forstå et par ting her.

jeg har lagt over en god del musikk til minnekortet, under mappen DCIM, her har jeg igjen opprettett mapper med artister etc...

 

Når jeg går inn på musikknota i Touch Flow så får jeg for det førtse ikke opp bildet,og jeg får heller ikke opp alle sangene som er lagt i DCIM mappa, og til slutt så ligger alt i en herlig blanding av artister, grupper, album, og enkeltsanger.

Hvordan får jeg katalogisert å ryddet opp i dette?

 

Er det sånn at Musikk i Touchflow er liksom et annet program enn WMP?, men allikevel henter musikkfiler fra DCIM. Og hvordan får jeg fjernet musikken fra Touchflow uten å ikke fjerne den fra WMP?

 

Når jeg legger et bilde i My Documents Mine Bilder så dukker bildet opp i touch Flow, men går det ann å lage en snarevei til bildene som jeg har lagret i minnekortet for å så vise dem i Touch flow?

 

Uff, så mange spørsmål, men håper noen tar seg brydet med forklare meg hvordan dette mannskitet er bygd opp.

 

Jeg bumper min egen tråd siden den er reletart til det over. For jeg prøvde på noe annet: Jeg slettet all musikken jeg hadde lagt inn på minnekortet, men tror du jeg blei kvitt det som var på Musikk menyen i Touch Flow? Neida. jeg restartet HTC, men allikevel så lå det spor etter musikken fra minnekortet.

Hva skjer a?

Lenke til kommentar
Beklager dersom dette er spurt om før, men har relativt stor panikk nå;

 

Hvordan overfører jeg musikk fra dataen til min HTC? Spør gjerne dersom dere trenger flere detaljer hva angår dette.

 

Mvh Faxeren

Når du kobler telefonen til PCen så får du 3 valg på tlf. Tror det er den i midten (altså, den som ikke er ActiveSync). Dette er raskeste. :)

 

Jeg har valget mellom ActiveSync og Diskstasjon, altså skal jeg vel da trykke på Diskstasjon. Deretter skal jeg vel trykke "Åpne mappen for å vise filene"(?). Gjør jeg det får jeg opp mange kategorier på "Flyttbar disk (F:)". Er jeg kommet rett? I hvilken mappe legger jeg musikken? Alle andre tips mottas også med takk.

Argh beklager sent svar. Irriterendes jenter på msn som trengte å høre noe stygt om seg selv. :p

 

Ja velg flyttbar Disk. Legg musikk i musikkmappen der.

Lenke til kommentar

Jeg ser det er flere her som spør angående musikk her.

 

1. Sørg for å ha orden på ID3 tag, ellers blir det surr i alle programmer som kategoriserer musikken.

 

2. Velg diskstasjon/flyttbar disk eller hva det står når telefonen kobles til. Activesync kan også velges, men da går overføringa tregere.

 

3. Opprett gjerne ei mappe kalt "Musikk" eller noe annet om du vil, og kopier musikken hit. Den trenger ikke å ligge på noe spesielt sted. Vil man ha albumcover legger man bare dette i den tilhørende mappa. Verre enn dette er det ikke.

Lenke til kommentar
Jeg ser det er flere her som spør angående musikk her.

 

1. Sørg for å ha orden på ID3 tag, ellers blir det surr i alle programmer som kategoriserer musikken.

 

2. Velg diskstasjon/flyttbar disk eller hva det står når telefonen kobles til. Activesync kan også velges, men da går overføringa tregere.

 

3. Opprett gjerne ei mappe kalt "Musikk" eller noe annet om du vil, og kopier musikken hit. Den trenger ikke å ligge på noe spesielt sted. Vil man ha albumcover legger man bare dette i den tilhørende mappa. Verre enn dette er det ikke.

 

Ok. skjønner.

men jeg vil helst ha all musikken, eller av Media på minnekortet istedenfor å fylle opp HTC`n. Men har begynt å skjønne tinga her nå.

men det er allikevel en ting jeg må spørre om: Jeg hadde lagt inn en mappe på minnekortet mitt med musikkfiler, disse slettet jeg, men allikevel så vises de i touch Flow under: Biblotek-Spiller nå. Vel å merke med !

Hvordan sletter jeg dette fra Touch Flow?

Lenke til kommentar
Jeg ser det er flere her som spør angående musikk her.

 

1. Sørg for å ha orden på ID3 tag, ellers blir det surr i alle programmer som kategoriserer musikken.

 

2. Velg diskstasjon/flyttbar disk eller hva det står når telefonen kobles til. Activesync kan også velges, men da går overføringa tregere.

 

3. Opprett gjerne ei mappe kalt "Musikk" eller noe annet om du vil, og kopier musikken hit. Den trenger ikke å ligge på noe spesielt sted. Vil man ha albumcover legger man bare dette i den tilhørende mappa. Verre enn dette er det ikke.

 

ID3 tag sier meg dessverre ingen ting.

 

Jeg har valgt diskstasjon, deretter "Åpne mappen for å vise filene"? Hvis, nei, hva annet? Forøvrig har er det nå blitt slik at jeg verken finner mine bilder eller musikk på telefonen, mens bildene derimot er å finne på dataen, mens telefonen er tilkoblet. Som dere forstår er ikke dette min sterkeste side, men takker for all hjelp jeg kan få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...