Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver meg igjen jeg. Er det noen som vet om det går å få låst volumtastene når man setter på tastlås? Utrolig irriterende at lyden går opp og ned når man skal legge mobilen ned i en trang olabukselomme.

Hos meg blir volumtastene låst når jeg trykker på knappen på toppen av telefonen...

Bruker du et spesielt tastlårprogram? Mine blir nemlig ikke det når jeg trykker på samme knapp...

 

Hos meg ser det ut til volumtastene er låst når displayet er av - med unntak av når TF3D mp3-spilleren er i bruk. Da er de aktive.

Lenke til kommentar
Halllo!

Kjøpte meg HTC HD på fredag, og har gjennom helgen lest ca. 101 sider på dette forumet :)

Jeg ser at det er en del krangel om Garmin eller Tomtom er best til HD..

 

Selv har jeg hatt en gammel garmin GPS, og er helt ufattlig lite imponert over kart tjenester ol.

 

Mulig og få noe avstemmning eller noe på vilken levrandør av gps prog. som folk liker? eller bare skrive det her..

Jeg har brukt Garmin Mobile XT tidligere på min N95. Har nå gått over til HTC Touch HD og skal legge inn TomTom nå. Så kommer tilbake til hva jeg mener.

 

Angående tidligere problemer med volumkontroll, så tror jeg at jeg løste det med s2u2. Skal teste med headset om litt.

Lenke til kommentar

Håper noen kan gi meg et lite hint her..

 

- Når jeg trykker på filutforskeren, får jeg bare opp "min enhet", ikke minnekortet.

- Når jeg skal legge til musikk i biblioteket i WMP, får jeg også kun opp "Min enhet", ikke minnekortet - dette til tross for at jeg har brukt WMP på pc og synkronisert 4 GB med musikk. Denne musikken kommer opp på mobilen sin minnekort under "min datamaskin" på pc'en.

 

Noen tanker om hvorfor jeg ikke klarer å aksessere minnekortet fra noen av de stedene? Er det et verktøy jeg ikke bruker, eller?

 

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Håper noen kan gi meg et lite hint her..

 

- Når jeg trykker på filutforskeren, får jeg bare opp "min enhet", ikke minnekortet.

- Når jeg skal legge til musikk i biblioteket i WMP, får jeg også kun opp "Min enhet", ikke minnekortet - dette til tross for at jeg har brukt WMP på pc og synkronisert 4 GB med musikk. Denne musikken kommer opp på mobilen sin minnekort under "min datamaskin" på pc'en.

 

Noen tanker om hvorfor jeg ikke klarer å aksessere minnekortet fra noen av de stedene? Er det et verktøy jeg ikke bruker, eller?

 

Takk for hjelp :)

Oppe i venstre hjørnet i begge programmene skal det være en "meny" som du kan trykke på for å velge enten min enhet, eller minnekort.

 

Har du trykt på denne?

Lenke til kommentar
Denne musikken kommer opp på mobilen sin minnekort under "min datamaskin" på pc'en.

Du kan bare aksessere minnekortet fra ett av stedene om gangen. Har du telefonen tilkoblet PCen med dataoverføringsmodus er minnekortet utilgjengelig fra mobilen til du kobler fra kabelen. Minnekortet er tilgjengelig hele tiden hvis du bruker activesync- eller internettdelingsmodus.

Lenke til kommentar

Flere som har fått problemer med mikrofonen i samtaler??

Når jeg snakker i tlf går det nesten ikke ann å høre meg, setter jeg på høytaler fungerer den litt bedre, men blir dårligere etterhvert..

Og noen ganger i det siste har den bare lagt på samtalen av seg selv.

UTOLIG irriterende!

Lenke til kommentar
hvordan er det å instalere nye opperativsystemer på mobiler som HTC touch hd? skal kjøpe meg HD om noen dager og kunne tenkt meg å prøve android. funker det? 

 

og hvordan blir det med windows 6,5 og 7?

 

Det går ikke, du er nødt til å bruke TF3D. Det blir mest sannsynlig å kunne oppgradere windows mobile.

 

Hvilken fil skal ertattes for å få samme bakgrunnsbildet for alle tabs?

Lenke til kommentar
hvordan er det å instalere nye opperativsystemer på mobiler som HTC touch hd? skal kjøpe meg HD om noen dager og kunne tenkt meg å prøve android. funker det? 

 

og hvordan blir det med windows 6,5 og 7?

 

Det går ikke, du er nødt til å bruke TF3D. Det blir mest sannsynlig å kunne oppgradere windows mobile.

 

Hvilken fil skal ertattes for å få samme bakgrunnsbildet for alle tabs?

Nei nei nei. TF3D er da ikke noe operativsystem, kun et skall som ligger oppå Windows Mobile for å øke brukervennligheten på de områdene man bruker mest. TF3D er helt frivillig å bruke, og det finnes flere alternativer.

 

Når det kommer til andre operativsystemer, finnes det flere uofisielle versjoner av Windows Mobile hos XDA-developers.com. Det er nok ikke utenkelig at Android kommer i en full fungerende utgave snart heller, og det samme med neste versjon WM.

Lenke til kommentar
Flere som har fått problemer med mikrofonen i samtaler??

Når jeg snakker i tlf går det nesten ikke ann å høre meg, setter jeg på høytaler fungerer den litt bedre, men blir dårligere etterhvert..

Og noen ganger i det siste har den bare lagt på samtalen av seg selv.

UTOLIG irriterende!

Jeg har opplevd det samme med både Diamond og nå HD. For min del fant jeg ut hva problemet var.(tror jeg) Sjekk hvordan du holder telefonen når du snakker. jeg hadde alltid en finger under/nederst på tlf. Hvor sitter mikrofonen? Nettopp. Det var min egen finger som stengte for samtalen min.

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg endelig invisible shield i posten. Har nå satt det på, men det er veldig mye microbobler. Står i bruksanvisningen at dette er noe som skal gå bort, men er ganske tvilsom til den påstanden. Noen her som kan bekrefte eller avkrefte det?

Som jeg skrev 9/1 så må du bruke gummiskrapa nøye. Når du er ferdig ser det hele litt misslykka ut, men etter ett døgn er resultatet mye bedre. Etter flere døgn er alle microboblene borte. Har brukt invisible shield en tid nå og jeg er godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...