Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

I vanlige samtaler opplever jeg lyden som høy og klar, og blir også oppfattet som høy og klar.

 

Når jeg skrur på høytaleren blir det litt slik du beskiver. Tar du på maks volum begynner den å skurre litt, samtidig som mange sier at de knapt hører meg med mindre jeg snakker med munnen i retning mot mikrofonen.

 

Forøvrig glad over å se at så få oppfatter skjermen på HD som lett oppripelig. Jeg er ikke helt fornøyd med sensitiviteten m/skjermbeskyttelse, så jeg vurdere nå å ta den av. Men bør vel i så fall gå over til å bruke medfølgende veske igjen(?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, den ligger tilgjengelig på xda-developers. Anbefaler for øvrig å bruke USPL i stedet for HSPL. Begge deler fungerer like bra, men med HSPL blir SPL endret slik at du må bytte tilbake hvis du må ha telefonen på service. Med USPL beholder du original SPL, og trenger dermed kun å flashe tilbake til norsk ROM ved en eventuell service.

 

Et spørsmål til, testa å installere USPL nå, og ser ut som om det funker. Men, skal jeg flashe med den nye romen i den tricolor-menyen, eller må jeg boote opp WM6?

Forsto ikke helt forklaringen der, skal se om jeg får lest litt til.

Lenke til kommentar
I vanlige samtaler opplever jeg lyden som høy og klar, og blir også oppfattet som høy og klar.

 

Når jeg skrur på høytaleren blir det litt slik du beskiver. Tar du på maks volum begynner den å skurre litt, samtidig som mange sier at de knapt hører meg med mindre jeg snakker med munnen i retning mot mikrofonen.

 

Takk. Da er det ikke bare min Touch-HD.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å komme på nettverket på jobb.

Får beskjed av it om at jeg må deaktivere funksjonen som søker etter et sertifikat.

 

Når jeg går på nettverket, så får jeg beskjeden om at Touch HD ikke kan laste ned sertifikatet. (Og det skal jeg ikke heller).

Hvor kan jeg fortelle Touch HD at den ikke skal laste ned sertifikat?

 

(Jeg vet at i HD Tweak kan man sku av beskjeden om sertifikat, men den fjerne kun selve beskjeden. Der stopper ikke funksjonen).

 

Har ellers lagt inn all informasjon om brukernavn, passord og server.

Finner nettverk, men kommer ikke inn på det pga telefonen leter etter et sertifikat som ikke behøves.

 

I f.eks Windows XP er det en boks hvor man kan fjerne haken for "last ned sertifikat".

Den boksen finner jeg ikke på min Touch HD.

Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt nytt minnekort og merket forskjell ved videoavspilling? Har lest at noen sier at minnekortet som følger med ikke er noe bra, stemmer dette? Har hatt HD i to mnd. nå, og videoer lagger litt... begynner å bli irriterende.

 

Jeg har et Sandisk 8GB minnekort fra før som jeg nylig kjøpte fra Komplett. Så vidt jeg kan se er de stort sett identiske i utseende. De eneste forskjellene er at kortet som fulgte med Touch HD har et 2-tall inni sirkelen øverst til høyre og det jeg kjøpte fra Komplett har et 6 eller 8-tall. I tillegg er det fra komplett merket med en liten tekst under der det står Sandisk hvor det står "Mobile Ultra".

 

Hastighet ved å se DivX merker jeg ingen forskjell på!

Endret av Andy156
Lenke til kommentar
Synes denne er raskere enn Gyrator: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=465586

 

Ikke minst MYE bedre! Takk! :)

 

On second thought... jeg opplevde at innkommende og utgående sms sluttet å fungere skikkelig da jeg brukte denne. Applikasjonen fungerer utmerket utenom det. Men når jeg ikke får sendt sms og heller ikke klarer å motta, så hjelper det jo lite. Aner ikke hvorfor det er sånn, men det er helt klart en sammenheng. Det som skjedde er at skjermen aktiveres som når en sms er på vei, men så skjer det ingenting. Hvis jeg f.eks. gikk inn i sms listen og la tlf på siden slik at bildet vises i portrett, så kom sms inn med en gang. Merkelige greier!

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har en HD, og har et lite problem med hotfix'ene. Jeg installerte alle, og alt fungerte bra. Så la jeg inn en masse "bling" som glassklokke og gjennomsiktig slider. Hotfixen som hindrer skjermen i å flimre sluttet da å funke (usikker på om dette er den direkte årsaken). Jeg forsøkte å installere den på nytt, men får bare beskjed om at det ikke er riktig versjon. Jeg slettet alle hotfixene på hd'n, og prøvde på nytt, men får bare samme beskjed: Incorrect version.. Noen som kan hjelpe meg her?

 

Takker og bukker dersom noen har et tips som kan føre til en oppklaring av dette mysteriet:)

Lenke til kommentar

Lurer på om noen har en ide om en bra tilleggs lys for bruk med HD-en. Jeg har hatt bare telefoner med blitz eller kamera lys før HD-en og savner dette sterk. Jeg tar masse jobbbilder i mørke områder som nettverks skap, etc. og har behov for noe som jeg kan bruke i lag med telefonen når jeg er i slike situasjoner, helst noe liten som jeg kunne sette på selve telefonen mens jeg tar bildene (klemt til telefonen eller noe sånn) hvis det eksisterer noe slik.

 

Takk

Lenke til kommentar

Lurer også litt på dette da jeg er fryktelig interessert i telefonen.

 

Ser litt på videoanmeldelser men klarer ikke helt bestemme meg om dette er en telefon for meg. Vil ha noe stort som jeg kan nyte.

 

Ang. skjermen, er det slik som på iPhone (ho ho ho) at tekst og sånt er litt uklar pga skjermstørrelse kontra oppløsning, eller er det like fint her som på HTC Diamond? :)

 

På forhånd,

takk

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

jeg har hatt telefonen i litt over en måned og er veldig fornøyd, bortsett fra en ting.. I dag oppdaget jeg plutselig at alle Outlook-kontaktene mine var borte, selv om jeg synker telefonen opp mot min jobbmail. Det eneste som vises i kontakt-feltet er nå SIM-kontaktene(?). Noen som aner hva som har skjedd og hvordan jeg kan hente opp Outlook-kontaktene mine til telefonen?

 

ser til min store forbauselse at alle kontaktene mine i Outlook er borte også!! Trenger hjelp

Endret av kaasebo
Lenke til kommentar
jeg har hatt telefonen i litt over en måned og er veldig fornøyd, bortsett fra en ting.. I dag oppdaget jeg plutselig at alle Outlook-kontaktene mine var borte, selv om jeg synker telefonen opp mot min jobbmail. Det eneste som vises i kontakt-feltet er nå SIM-kontaktene(?). Noen som aner hva som har skjedd og hvordan jeg kan hente opp Outlook-kontaktene mine til telefonen?

 

ser til min store forbauselse at alle kontaktene mine i Outlook er borte også!! Trenger hjelp

 

Du kan prøve å kjøre gjenoppretting på pc'en, til ett tidspunkt du vet at kontaktene låg der... Anbefaler også å laste ned PimBackup, da kan du legge inn at den f.eks hver søndag kjører backup, og at du legger backup'en på minnekorte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...