Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

SE Xperia har 256MB RAM, mens HTC Touch HD har 288MB RAM.

Xperia X1 har 388MB Ram (hvorav 128MB er dedikert kun til CPU og grafikk acceleratoren)

Derom strides fortsatt de lærde. Veldig mange som diskuterer dette både på xda og esato. Ingen som har klart å komme opp med et definitivt svar.

Så vidt jeg vet, så har Touch HD 288mb RAM totalt, men 32mb ram går til CPU og grafikk.. Sony Ericsson Xperia X1 har 384, men det er godt mulig det er 128mb som går til CPU og grafikk som mobilehappy sier..

Men som jeg spurte litt lengre oppe, tasteraturet som man får opp når man skriver melding, er det likt som på Diamond, altså at man lete frem Æ-Ø-Å vær gang man skal bruke de tegnene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når en representant fra Sony Ericsson får spørsmål (på lanseringsdagen) om hvor mye RAM Xperia egentlig har, og han sier 256MB RAM, så velger jeg å tro på nettopp det.

Kilde: mobil.se

Kan noen av dere som påstår at Xperia har 384MB RAM henvise til kilder av nyere dato angående dette?

Lenke til kommentar
Når en representant fra Sony Ericsson får spørsmål (på lanseringsdagen) om hvor mye RAM Xperia egentlig har, og han sier 256MB RAM, så velger jeg å tro på nettopp det.

Kilde: mobil.se

Kan noen av dere som påstår at Xperia har 384MB RAM henvise til kilder av nyere dato angående dette?

Begge deler er rett.. Det er 256mb ram som brukes til multitasking osv.. Men det er også 128mb ram til CPU og til ett skjermkort på en måte..

http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson_XPERIA_X1

http://www.theunwired.net/?item=follow-up-...rnalists-update

På wikipedia står det til vestre, specs over telefonen, på unwired står det rett over de to øverste bildene.

Men det er bare 256MB Ram, som i korttidsminne som vi kjenner til det i fra PC verden..

EDIT:Tror jeg da.. Jeg går ut i fra at Mobilehappy har rett med at 128mb går til CPU og 3D..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Ser på prisguiden at flere allerede har fått inn HD på lager. Stemmer dette egentlig?

hmm visst det stemmer, så bestiller jeg en i dag

edit:

Er litt skeptisk til de lagerbeholdningene butikkene oppgir (og noe steder står det feil i prisguiden også)... Men hvis det stemmer er det jo strålende

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Vel vel... jeg får vel bestille fra de da og se om jeg får den ;)

edit:

Den er bestilt, så nå er det vel bare å vente i spenning :p

Produktnavn Antall På lager På lager/ETA Pris Totalt

HTC Touch HD Black (99HHC025-00) 192 5 788,- 5 788,-

Hold oss oppdatert! tenk om det er for real :wow:

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nå ble det verre. Både Xperia og HTC touch hd inne. har bestillt xperia fra amentio. Men statusen har ikke endret seg fra "behandlet" siden i går. tar vel tid da. Spent på om de faktisk er på lager. I såfalll går jeg for Touch HD.

Lenke til kommentar
Nå ble det verre. Både Xperia og HTC touch hd inne. har bestillt xperia fra amentio. Men statusen har ikke endret seg fra "behandlet" siden i går. tar vel tid da. Spent på om de faktisk er på lager. I såfalll går jeg for Touch HD.

Da stemmer det nok ikke =/ var spennende så lenge det varte da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
MultiForce: Den er på lager hos grosist så det var bare å bestille sa de.

Fikk et tlf. nr hvor man kanskje kunne få vite noe om ÆØÅ løsningen også.

brb

Fra Xperia-tråden. Så det kan jo hende.

Lenke til kommentar
Amentio skriver faktisk at de har 100+ på lager. De bruker å være troverdige....

Men de henter varene sine fra Norek som har null på lager.

Akkurat den varen ser ut som kommer fra Telefast, men kan ikke se at de har fått den inn. Blir ikke levert før månedsskiftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...