Pysj Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Iomegas nye mediaenhet lar deg koble eksterne harddisker rett til TV-en. Les mer Lenke til kommentar
Eriksson Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ubrukelig om den ikke har støtte for H264 og mkv. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film. Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film. Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov. Den popcorn hour så jo genial ut. Må kansje skaffe meg en slik en etterhevert. Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film. Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov. Den popcorn hour så jo genial ut. Må kansje skaffe meg en slik en etterhevert. Kjøpt, betalt og pre-ordered. Hvorfor har ingen sagt dette før? O.o Genialt ! nå kan jeg hive pentium 3 pc'n som står i stua og samler støv (A-110 ) Endret 10. september 2008 av Chizzi_RoXe Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ubrukelig om den ikke har støtte for H264 og mkv. Så sant så sant Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film. Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov. Et alternativ til Popcorn Hour A100 er Freecom Network MediaPlayer 450. Den koster 1400 kr (uten disk) hos Amentio. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 popcorn hour ser ut til å jafse flere format den freecom saken... Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) I tilfelle noen var nysjerrige på hvilke formater som støttes. Støttede formater Feil link, rettet. Endret 10. september 2008 av Loke_h Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 I tilfelle noen var nysjerrige på hvilke formater som støttes.Støttede formater Feil link, rettet. ser ingenting om mkv på den, så da får en vel anta at det er kun avi som gjelder... Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har selv en IStar Mini som jeg har koblet til nettverket for å streame HD filmer fra filserveren min og den er det beste jeg har vært borti elsker den lille boksen min<3 Istar bruker forresten samme "OS" som Popcorn Hour. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fjernkontrollen på bildet så direkte mongo ut, sånn jeg forstår det er det IKKE en bærbar dvd-spiller. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Høres jo ganske kul ut. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 ser forøvrig ut til at prisguiden har en ganske detaljert søkemulighet for mediaspillere men fant bare 2 som støttet mkv filer Lenke til kommentar
Mnemonic Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg bruker en hacket Apple TV som mediesenter. Fungerer strålende. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg bruker en hacket Apple TV som mediesenter. Fungerer strålende. Støtter den FLAC og AVI? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Personlig gidder jeg ihvertfall ikke å ha en så bårkete enhet til slik bruk. AtW Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg bruker en hacket Apple TV som mediesenter. Fungerer strålende. Støtter den FLAC og AVI? Flac er vel noe kornglete å få til, men skal vist gå. (Selv bruker jeg bare apple lossless på mine macer) Hvis man "hacker" apple tv tar den det meste, men tror den vil slite med 1080p. Selv vurderer jeg en Mac Mini som mediasenter, med enten Frontrow eller Xbox mediacenter. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet. Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film. Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov. Helt klart det beste alternativet. Fikk tak i min før sommeren og liker den veldig godt. Også ganske regelmessige oppdateringer av firmware. Siste firmware (august) var som natt og dag, spesielt på mkv-formatet. Anbefaler Popcorm Hour på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå