Arve Systad Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har du lest retningslinjene? Warez er ikke lov her på forumet. Nodip-crack er ikke warez!! Har en kjøpt chipsen så har en egen rett til å bruke den uten å måtte styre med den jAEvla dippen hver gang!!! ENIG! DUH! men synest dei kunne oppgradert den litt, KIMs Chips er ikkje så velprogrammert uten dip da.. iallefall ikkje versjon "salt 1.2"... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg tror problemet egentlig skyldes for dårlig kjøling. Prøv med en chipset-vifte. (Jeg kan bare ikke FATTE at ingen kom på den før ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 INGEN bør klikke på den linken. Det er den klassiske "you are an idiot"-tingen. Og du AssKicR, den var råtten . Skaff deg en bedre browser da Uansett, så må jeg si at Maarud.Dip.Proper.Diprip.dip-Øk0n0m gjør susen. Da kan du dippe all chips du vil, og den kan lastes ned gratis og printes ut på vanlige ark. A4 gir faktisk ganske mye dip. Krypteringen er cracket, og nå kan du nyte allle typer chips bedre enn noen gang før! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 kims har lagt ut en patch som automatisk genererer dip! Fila heiter "mamma.exe" Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg ville prøvd med pommes frites isteden. De er litt tykkere, så de knekker ikke så lett. Dessuten smaker de veldig godt med dip Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Men de må jo stekes / kjøpes 'ferske' Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hmm, har du forstatt problemer med dipen og snacksen? Hva om du hadde snakka med dvd-jon, så kunne han ha funnet ut passordsperring, å derved kunne du dippet å duppet!! Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg tror dere bør ligge litt lavt i terrenget med de patchene, Maarud og Kims er i ferd med å saksøke den beryktede "Potetgull-Arne" som cracket beskyttelsesmekanismene på chipsen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Herregud, sourcecoden står jo på baksida av pakka. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nei, noe av den er closed-source. Uansett så har du ikkje lov til å redsitribuere koden. Du må lese EULA'en og Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sjekk det forrige inlegget mitt! Dessuten,Potetgull-Arne er frikjent,siden de ikke hadde nok bevis!(spist opp?) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ikke rart han er så tykk. Skulle trodd hanbodde i USA Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har du sjekket om du har konfigurert Dip-switchene riktig? Vet at det er sendt en del ulåst chips på markedet. Kan også si at det går rykter om at noen har "svidd" chipsene sine på denne måten, så vær forsiktig med hva du gjør her. Skulle uhellet være ute vil heldigvis softwaren(dip) overleve, mens hardwaren går føyken. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ikke mye vits med dipen om du ikke har chips Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vanvittig kult innlegg. Han som starta denne tråden fortjener seriøst å få navnet sitt under gullkorn. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ta oppi litt piratdip da, funker fett her. Bruk den på Chiproflex.no, under Dip->Universal. Den heter noe sånt som Chapric Chilver, er vist det beste på markedet. Er 3 gram i tuben, holder til 20-30 små dip skåler, og 7-12 store skåler. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ey, eg deler chips.dip på kazaa! det er akkurat det du trenger, den genererer akkurat passelig med dip med akkurat passe smak Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ey, eg deler chips.dip på kazaa! det er akkurat det du trenger, den genererer akkurat passelig med dip med akkurat passe smak ca hvor stor er denne filen... Jeg lastet ned i forrige uke og den var 1337kb stor... Men da jeg åpnet den instalerte den virus på Pcen min... Kjørte Norton etter viruset og oppdaget at det var det kjente Lillebror/Lillesøster Viruset... Det som sjedde var at viruset Slettet Mesteparten av Maarud.Chips og Kims.chips Filene mine og Formaterte det som ble igjen... I Tilleg kjørte den H3LL-CHIP$ÜB3R-FL00R HaXX som førte til store tap av viktige dokumenter... Vet noen om en slags Patchgreie som kan fikse dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå