Espen F Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hei. jeg har bæsja litt på leggen. jeg kjøpte meg dip nå. og bakpå dipen så står det: rør ut posen med 3dl lettrømme. La blandingen stå kjølig i ca. 20 minutter. Serveres til Maarud snacks! problemet mitt er at jeg har Kims potetgull? er disse kompatible? finnes det en patch/crack addon som gjør at jeg kan nyte min dip til kims potetgull? jeg er litt redd for å prøve av frykt for at det ikke går. ville blitt ekstremt takknemlig for svar. ja jeg sitter og kjeder meg på jobb.. med potetgull og dip... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 <reply> dette er ukvalifisert søppel, tråden stenges Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du må nok dessverre kjøpe en C.hips T.ype-Inverter Koster ca kr 300,- på www.stopandshop.com EDIT: Ond Link Fjernet Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg tror nok dessverre det ikke finnes noe patch/crack addon. Det jeg har hørt er at KIM's i sin chips har en helt ny type kryptering som ligger i fettmolekylene. Men du kan prøve, og hvis det ikke fungerer kan du jo teste forskjellige kombinasjoner av antall chips, som f.eks 2 1/2 chips eller 5 hele chips samtidig. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du må ha en Maarud emulator. Den beste er vel VirtualMaarud. Maarulat0r som er GNU opensource er jo også et godt alternativ. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 har prøvd alt. så fort chipsen kommer i kontakt med dip'en, så tar de fyr. er det en slags firewall eller noe som stopper meg? noen som vet om noen innstillinger som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Du må ha en Maarud emulator. Den beste er vel VirtualMaarud. Maarulat0r som er GNU opensource er jo også et godt alternativ. Hvor kan jeg få tak i dette da? jeg prøvde å søke på kazaa, men fikk ikke opp noen. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du må ha en Maarud emulator. Den beste er vel VirtualMaarud. Maarulat0r som er GNU opensource er jo også et godt alternativ. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du må ha en Maarud emulator. Den beste er vel VirtualMaarud VirtualMaarud. Maarulat0r som er GNU opensource er jo også et godt alternativ. Hvor kan jeg få tak i dette da? jeg prøvde å søke på kazaa, men fikk ikke opp noen. Tror det er gratis nedlastning på http://www.VirtualMaarud.got.nu Jeg må nok si at CT-inverteren er det beste alternativet.. Denne tar som kjent alle typer maarud, kims og sørlands... Den koster bare kr 300.- EDIT: Ond Link Fjernet Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg må nok si at CT-inverteren er det beste alternativet.. Denne tar som kjent alle typer maarud, kims og sørlands... Den koster bare kr 300.- INGEN bør klikke på den linken. Det er den klassiske "you are an idiot"-tingen. Og du AssKicR, den var råtten . Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 INGEN bør klikke på den linken. Det er den klassiske "you are an idiot"-tingen. Og du AssKicR, den var råtten . Og du var like smart som quota linken Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 har du prøvd å mounte dippen i daemon tools? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 hmm.. det var ikke dumt. men trenger man en plugin da? for min daemon tools vil bare godta .cue og sånt.. ikke .dip så min dippedip.dip vil ikke godtas. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg fikk samme problemet med at Chipsen tok fyr. Jeg lastet ned C.T.M.(Chips.Type.Modifier),som emulerer Maarudchips. Det virka ikke med engang,men etter at jeg endret på .CHIPS fila ( hvis du laster den ned,her er tweaken: [sET CHIPSTYPE=M44RUD] [CONFIGCHIPS=KIM5] [DIPTYPE=VARIABLE.] [DIPTYPE VARIABLES=01020304050607080910M44RUD&KIM5] /EDIT USERCONFIG |USERCONFIG=1| [sAVE SYSTEM VARIABLES] [CHIPSTYPECINFIG=!¤] [ON M44RUD DIP CONTACT,OPEN KIM5.CHIPS] Dette limer du inn i .CHIPS fila,som ligger under "Chipmod&type" mappa i C.T.M Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg fikk samme problemet med at Chipsen tok fyr.Jeg lastet ned C.T.M.(Chips.Type.Modifier),som emulerer Maarudchips. Det virka ikke med engang,men etter at jeg endret på .CHIPS fila ( hvis du laster den ned,her er tweaken: [sET CHIPSTYPE=M44RUD] [CONFIGCHIPS=KIM5] [DIPTYPE=VARIABLE.] [DIPTYPE VARIABLES=01020304050607080910M44RUD&KIM5] /EDIT USERCONFIG |USERCONFIG=1| [sAVE SYSTEM VARIABLES] [CHIPSTYPECINFIG=!¤] [ON M44RUD DIP CONTACT,OPEN KIM5.CHIPS] Dette limer du inn i .CHIPS fila,som ligger under "Chipmod&type" mappa i C.T.M Håper dette hjelper dette var dagens beste! lolol Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Skal prøve , hvor sterk maskin trengs? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg prøvde å dippe billig Europris-potetgull i Maarud-dip. Det som skjedde de var at dipen bare prellet av (som vann på gåsa, som man sier). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 /me fant en crack som gjør at du kan spise KIMS chips uten dip! søk etter "Kims.nodip.crack.zip" på kazaa, så finner du den.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 /me fant en crack som gjør at du kan spise KIMS chips uten dip!søk etter "Kims.nodip.crack.zip" på kazaa, så finner du den.. Har du lest retningslinjene? Warez er ikke lov her på forumet. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har du lest retningslinjene? Warez er ikke lov her på forumet. Nodip-crack er ikke warez!! Har en kjøpt chipsen så har en egen rett til å bruke den uten å måtte styre med den jAEvla dippen hver gang!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå