Altobelli Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Nederland - Amsterdam, Rotterdam Tyskland - Frankfurt, Berlin, Hamburg Italia - Husker ikke Danmark - København, Billund, Velje osv. Sveits - Geneve(flere ganger), Lausanne, Bern, Zürich, Ascona, Lugano, Locarno, Montreaux (er ofte i Sveits, ja) + et par mindre steder Frankrike - Nice, Ville France Er fortsatt ung så håper listen blir lenger etterhvert Endret 2. desember 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Norge, Danmark, Sverige, Tyskland, Polen, Bulgaria og Kypros (Kaller det et land) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 I relativt tilfeldig rekkefølge: 1.Norge 2.Sverige 3.Danmark 4.Tyskland 5.Frankrike 6.England 7.Spania 8.Nederland 9.Belgia 10.Latvia 11.Italia 12.Hellas 13.Tyrkia 14.Namibia (bodd) 15.Zimbabwe 16.Botswana 17.Sør Afrika 18.Mauritius 19.Cook Islands 20.Canada (bodd) 21.USA 22.Mexico 23. Vatikanstaten 24. Tsjekkia 25. Angola En del land jeg har vært mange ganger, type Sør Afrika, England, og USA. Og sverige, seff. Sikkert et par jeg har glemt. Lenke til kommentar
Jegmegdeg Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Oh! Jeg liker skrytesider! Ingen andre som vil høre på hvor mange land jeg har vært i! Denne likte jeg :!: Norge Sverige Danmark Spania Tyskland Frankrike Nederland Belgia Luxenburg Italia Hellas Tyrkia Kina Egypt Tunisia Tsjekkia Latvia Litauen Estland tror det er to til.. men de kommer jeg ikke på i farta Reiser snart, så tar meg friheten til å plusse på disse landene også! Sør-Afrika Namibia Botswana Zimbabwe Zambia India Thailand Singapore Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Alt for få Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Luxembourg Frankrike Polen Romania Ukraina Tyrkia Egypt Tunisia Ellers reiser jeg straks til USA og Mexico, og forhåpentligvis Isreal og Sør-Afrika (men de to siste har jeg ikke bestilt). Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Norge Danmark Finland Tyskland Polen Frankrike Italia Portugal Kina Thailand USA England Skottland Skulle gjerne vært flere plasser, men det kommer med åra:P Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Norge - Hjemme Italia (9) - Nærheten av Venezia (8), Firenze (1) Luxembourg (1) Østerrike (8) Tyskland (3) Danmark (X antall ganger:P) Sverige (12-13, husker ikke eksakt) Krotia (1) Slovenia (1) Frankrike (2) Polen (1) San Marino (1) Belgia (1) Kommer: USA (1).... (Til sommeren) :):) Lenke til kommentar
joestone Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) har vært i: norge danmark sverige england tyskland sveits østerrike spania italia hellas kina filippinene (hvis det skrives sån?) sør-afrika mozambic planlegger tur til india og USA Endret 15. desember 2008 av joestone Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Norge (biltur m/familie) Sverige (biltur m/familie) Danmark (biltur m/familie) Tyskland (biltur m/familie) Frankrike (biltur m/familie) Spania (bodd der i tre måneder) (biltur m/familie) (studietur til Barcelona) England (og Gibraltar) (biltur m/familie) Italia (biltur m/familie) Polen (tur med Hvite Busser) Nederland * Belgia * Luxemburg * Østerrike * Sveits * Lichtenstein * Andorra * *) Disse landene tror jeg ikke at jeg har overnattet i, bare kjørt igjennom. De har vært en del av bilturene Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sverige Danmark Tyskland Hellas, Kreta Land jeg tror jeg ha vært: Norway Tror det ligger i asia eller noe Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Siden jeg er ny på dette forumet får jeg presentere meg: Mitt kriterium for "land" er hvorvidt de har et landslag i et eller annet. * betyr kort opphold, f.eks mellomlanding/flybytte. Tror det ble ca 47 (utenom mellomlandinger/flybytte) Oceania: Australia (WA, NT, QLD, NSW) New Zealand Vanuatu (Efate, Tanna, Pentecost, Espiritu Santo) Palau Cook-Øyene (Rarotonga, Aitutaki, Mangaia) Mikronesiaføderasjonen (Yap, Pohnpei, Kosrae, *Truk) *Marshall-Øyene Asia: Tyrkia Syria Libanon Sri Lanka Thailand Vietnam Hong Kong Filippinene *Iran *Dubai Afrika: Marokko Tunisia Tanzania (m/Zanzibar) Mauritius (m/Ile Rodrigues) *Kenya Amerika: USA (Hawaii, California, *Guam, *New Jersey) Cuba Mexico Venezuela Peru Bolivia Europa: Norge Sverige Danmark Færøyene Finland Tyskland England Skottland Tsjekkia Bulgaria Nederland Belgia Luxembourg Frankrike (*m/Reunion) Portugal (m/Madeira, Azorene) Spania (m/Kanariøyene) Italia Vatikanet (hmm.. har vel neppe noe landslag) Kroatia Slovenia Hellas Østerrike Sveits Har sikkert glemt noen... eflatjan http://www.pbase.com/bolla49 Endret 20. desember 2008 av eflatjan Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Norge Sverige (div steder alt for mange ganger) Danmark (div steder, bla legoland) Tyskland (Usikker på navnet på byen) England (Newcastle) Findland (Helsinki + gjennomreise) Russland (St.Petersburg + gjennomreise) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Australia (WA, NT, QLD, NSW) Da kan du kanskje hjelpe med hva man bør se på en uke i Australia. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Danmark USA canada Bulgaria tyrkia spania frankrike dei eg kommer på nå. Lenke til kommentar
Lillme91 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har vært i: Norge Danmark Tyskland Belgia Nederland Frankrike Australia Maleysia Haiti Jamaica Mexico Hellas Italia Kroatia Tsjekkia Kypros Luxembourg Montenegro Slovakia Slovenia Spania England Østerriket Tyrkia Ungarn USA Er sikkert flere men kommer ikke på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 MSC Musica har jeg også vært på jævlig stilig båt må jeg si. Spesielt med teatersalen og butikkene Barcelona-Marseille - Genoa - Napoli - Palermo - Tunis - Mallorca - Barcelona if i remember correctly. Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hmm, godt spørsmål Europa: Norge - Bodd her siden jeg var 5. Nederland - Bodde der fra jeg ble født til jeg var 5. (Utallige ganger.) Sverige - Hvertgang jeg skal stå på slalom, klassetur, ferier +++ (Utallige ganger) Danmark - Ferie turer (4) Tyskland - Ferie og utallige gjennomkjøringer (20+-) Belgia - Mormor og morfar bodde 10 min fra grensen og hadde hytt der (utallige ganger.) Frankrike - Ferietur til Paris (1) Spania - Teneriffe (1) Hellas - Ferietur, Athen, Sifnos og Milos (1) Sveits - Skiferie da jeg var 4 (1) Luxemburg - Kjørte igjennom da vi skulle til Sveits (1) Italia - Ferie tur til Roma (1) Vatikanstaten (om den i det hele tatt kan telles...?) England - Språkreise for 4 år siden bla. (1) Nord-Amerika: USA (Montana, North Carolina, Wyoming, Colrado, Washington) - Bor her fortiden, er på utveksling (1) Afrika: Tanzania - Skoletur, meg og 3 andre fra klassen, har vennskaps skole der nede (1) 16 land, 17 år? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Europa : Belgia Luxembourg England Nederland Tyskland Østerrike Tsjekkia Spania Sverige Danmark Frankrike Asia: Thailand Laos Burma (Union of Myanmar) Vietnam Afrika: Tunisia Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) - Danmark - England - Hellas - Spania - Italia - Tyrkia - Marokko - San Marino - Indonesia - Malaysia - Singapore ...og snart USA Endret 23. desember 2008 av CrazyDiamond Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Norge Sverige Danmark Tyrkia England Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå