robertaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Makan til dritt-land er det lenge siden jeg har sett. Bortsett fra damer med bart, var det noe annet du ikke likte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Husene, veiene (grusveier og noen med asfalt), fattigdommen, regjeringen, landet er styrt av mafiaen, landet blir for det meste brukt til hvitvasking, 80% av bilene er Mercedes, de er en stor eksportør av "drugs". Og slik fortsetter det inn i evigheten. De har også en flyplass i Tirana (eneste i landet) som folk bruker når de skal hjem og hvitvaske de skitne pengene, kabelferjen jeg måtte ta over en bitteliten elv ("bygg en bro", var det eneste jeg tenkte når jeg tok den) og det selvutnevnte politiet som ikke gjør stort enn å se skummelt ut. For å ikke nevne guiden som bare snakket om de positive sidene med Albania, som for det meste var eksport av ymse stein elns. Endret 29. juli 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Høres bra ut. Kanskje man skulle kjøpe seg timeshare der. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Godt bereiste forumfolk! Her har jeg vært: Norge - Mange plasser Canada - Toronto USA - New York City NY, Princeton NJ, Newark NJ, Philadelphia PA, Sacramento CA, San Francisco CA, Tracy CA, San Jose CA, Monterey CA, Fremont CA Finland Sverige - Stockholm, Malmø, Gøteborg, Kiruna, Piteå Danmark - Køge, København Tyskland - Kiel, Franfurt Italia - Roma Vatikanet* Nederland - Amsterdam, Leeuwarden, Dronrijp Frankrike - Paris Russland - St. Petersburg, Moskva England - London, Derby, Manchester UAE - Dubai, Abu Dhabi India - Mumbai, New Delhi, pluss mange små plasser. Da blir det 15 land medregnet Vatikanet som regnes som et eget land (?) Har ikke tatt med noen mellomlandinger og slikt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hmm.....må jeg virkelig begynne å tenke etter:) Norge (mitt kjære hjemland) Sverige - besøk til familien av eksen) Danmark - Studietur, Legoland ++) England - festing + annet) Tyskland - Besøk til familie Nederland - Besøk til Familie Frankrike - Skiferie Sveits - Skiferie Østerike - Skiferie Italia - Jobbsammenheng Spania/Mallorca - Drikkeferie Tunis - ferie Tyrkia - ferie Hellas - ferie Thailand - ferie Kina - ferie/sightseeing Hong Kong - ferie og seightseeing Philipinene - ferie Bulgaria - Ferie Ungarn - Formel 1 .....kommer ikke på noe mer, men jeg mener det skal være det:) Planlegger tur neste år til andre lokasjoner i asia og gleder meg skikkelig Lenke til kommentar
MPC Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) eg skal berre ramse opp mine plasser: England (East Anglia, Norwich) - Vert der 19 gongar på ferie (Pga foreldrene mine kjeme der frå så har slekt der. Norge - Bur her Danmark (København)- Måtte bytte fly til Sveits (Bern) - Ferie Tyskland (Berlin) - Ferie Polen (Wroclaw og Krawkow og Auschwitch eller kva det heiter)- Ferie med skulen Ungarn (Budapest) - Ferie Tsjekkia (Praha) - Skuletur Endret 15. desember 2008 av MPC Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Norge - bor her. Spania - ferie mange ganger Hellas - Kreta, Lefkas, Zakynthos, Rhodos. Tyskland - Berlin Sverige Danmark - Aalborg, Fredrikshavn, Køben. Nederland - Arnhem og Amsterdam. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Sverige- mist ein gang i året( Har slekt der) England- i London på ferie Frankriket-ferie Spania- Ka anna en ferie (har vore her eit par ganger, sist teneriffe) Hellas- Samme her Tyrkia- hmm, har vist vert ein del i syden Finnland- Mummidalen Danmark- Legoland Og sefølgelig: Norge Trur det skal vere alt. Er 16 btw Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nå skal vel nepa få kjørt seg... Sverige England Danmark USA Mexico Uruguay Argentina Colombia Panama Brasil Canada Kina Formosa India Singapura Thailand Fillipinene Japan Malaysia Island Grønland Bergen Romania Tyrkiaovjetr Frankrike Nederland Tyskland Belgia Sør Afrika Mosambicue Egypt Russland (Sovjet) Jo, da tror jeg at listen er nogenlunde komplett!? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) . Endret 10. september 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Norge (sjølsagt) Sverige (vokst opp fire mil fra grensa, så har ikke tellibg på antall ganger) Danmark (Køben + gjennomreise) Tsjekkia (Praha) Ungarn (sett en del forskjellig, mest i Budapest, men også ellers? Italia (tre ganger, favorittlandet! Roma, TOscana, Venezia) Kroatia (sett mye, Dubrovnik, Split, flott land for badeferier) Bosnia-Hercegovina (Mostar) Estland (Tallinn) Latvia (Riga) England (ja, England, ikke resten av Storbritannia, men i England har jeg sett veldig mye) Nederland (Amsterdam) Marokko (Blant annet Marakech) Kanariøyene Kun gjennomreise Tyskland, Østerrike, Finland, Belgia, Sveits Endret 10. september 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Flettet sammen to like tråder. MVH KVTL Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Oppdatert liste på siden 16. Endret 15. februar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Norge Sverige Danmark Finland England Kypros Hellas Spania Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Europa: Norge Sverige Danmark Finland Island Polen Tyskland England Frankrike Monaco Sveits Spania Italia Vatikanstaten Hellas Tyrkia Bulgaria Serbia Bosnia Herzegovina Kroatia Ungarn Slovakia Tsjekkia Nord-Amerika: USA (FL, CA, NV, GA, UT, WY, AZ) = 24 land. I Europa gjenstår blant annet Irland, Skottland, Østerriket og Nederland. Har ikke fått sett noe av Afrika, Sør-Amerika eller Asia ennå (sistnevnte med unntak av Istanbul). Men det kommer vel med årene. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har vært i : - Norge - Sverige - Danmark - England - Skottland - Nederland - Tyskland - Belgia - Frankrike 9. Tallet er 9. 09. Som i 911. 9 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Norge.. Spania (11 ganger) Frankrike (4 ganger) England Sveits Nederland Tyskland (4 ganger) Polen Sverige (ganske mange ganger) Danmark (3 ganger) Finnland Italia (2 ganger, ikke mye som slår og være i Roma, å spise pizza og is hele dagen ) Vatikanstaten Monaco Tunisia (Gibraltar) Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Norge Sverige Danmark Polen Tyskland Tyrkia USA Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Norge, Sverige, Finland, Danmark... bare Endret 3. desember 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Norge Sverige Danmark Spania Blir Hellas og muligens en tur til Frankrike neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå