robertaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 venezuela, maracaibo Hva i alle dager gjør en nordmann der? Jobber du med olje eller er du en stor gaita-fan? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jobbet til sjøs på oljetanker en liten stund. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Norge, Bor der;) Danmark, Bodd der også Sverige, no shit! Finland, noen ganger på gjennomreise Tyskland, studert Belgia, jobbet England, ferie et par ganger Afghanistan, Jobbet Kina, ferie Thailand, ferie Kambodia, ferie Singapore, ferie Australia, ferie NZ, ferie Fiji, ferie USA, ferie\studert Og mellomlandet ca. 10 ganger i Tyrkia:P Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Norge Sverige Danmark Tyskland Skottland England Spania Romania Hellas Kypros Italia De fleste plasser er ferieralitert Sverige er mer harrytur og helge fyll Lenke til kommentar
Politiet Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Norge Sverige en rekke ganger,flere steder i sør-Sverige Danmark på ferietur og gjennomreise Tyskland,to-tre ganger og noen ferjeturer Frankrike,transportetappe Spania flere ganger Østerrike,fint land med mye fjell Jugoslavia,jada jeg har vært der,i Zadar Israel,flere ganger i jobb Libanon,jobb i UNIFIL Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Norge - bosted Sverige - harrytur Danmark - ferie USA - besøke familie Hellas - ferie Spania - ferie Marokko - ferie Italia - ferie Frankrike - ferie Australia - ferie Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Norge (...) Nederland (tilbrakte en dag der) Italia* Thailand (et par dagers mellomlanding/miniferie) Frankrike* United States* Sør-Africa * Finland * Sveits (ferier og besøk) Australia * Østerrike * Indonesia (miniferie/mellomlanding) Malta * Vanuatu * Danmark (ferie og fotballcup) New Zealand (født der, bodd der) Tyskland * Spania * Singapore (miniferie/mellomlanding) Storbritannia * Svedrige * Hellas * Tyrkia * Kypros * Liechtenstein (tidenes korteste opphold, men jeg har vært der, i ti minutter ) * = ferier Endret 9. juli 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noreg - Bur her. Danmark - Ferie 6 gonger (Over heile landet). Sverige - Ferie 2 gonger på vestkysten og Skåne. Tyskland - Ferie 2 gonger (Schleswig Holstein, Mecklenburg-Vorpommern og Hamburg). England - Besøkt slekt i London 1 gong. Når eg vert over 18 år og pengane etterkvart byrjar å sige inn, skal nok lista verte mykje lenger. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Hellas Kroatia Belgia Skottland England Korea Madagaskar Frankrike Østerike Polen Tyskland Endret 9. juli 2008 av SaReX Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har vært i: Danmark Sverige England Bulgaria Tyskland Spania/Mallorca og Norge Jeg liker å farte rundt og reise, men siden jeg er såpass ung så har det ikke blitt så mye av det enda, men med årene så skal jeg nok reise en del! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har vært i disse landene: Norge Sverige Danmark Tyskland Polen Egypt Spania Hellas Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Norge Sverige Danmark Estland Lithauen Nederland Frankrike Tsjekkia Slovakia Ungarn Spania Italia Slovenia Kroatia Hellas Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sverige - 7 dager Danmark - 35 dager Kroatia - 7 dager England - 14 dager Australia - 225 dager Malaysia - 7 dager Vil reise mer snart Ett par måneder eller ti i Sør-Amerika hadde vært noe! Lenke til kommentar
CGirl Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Norge: Fordi jeg uheldigvis ble født her. Har vært i Fredrikstad, Sarpsborg, Moss, Halden, Oslo, Bergen, Trondheim, Tønsberg, Sandefjord, Horten, Notodden, Gol. Sverige: Stockholm, Gøteborg, Strømstad, Uddevalla + handleturer til Svinesund. Danmark: Biltur nedover i landet, blant annet til Esbjerg, København 2 ganger. Tyskland: Berlin 2 ganger, Dresden. Polen: Krakow. Østerrike: Wien. Tsjekkia: Praha. Frankrike: Paris, Calais. Belgia: Brussel England: London 4 ganger, Oxford, Land's End, Dover, St. Ives, Stonehenge, Exeter. Italia 2 ganger: Roma, Napoli, Sorrento, Firenze, Capri, Gardasjøen, Venezia, Amalfikysten. USA 2 ganger: New York, Philadelphia, Niagara Falls, Buffalo, Washington DC, St. Louis. Canada: Niagara Falls. + Jersey, men det er jo ikke noe land. 13 land til sammen. Endret 21. juli 2008 av CGirl Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Norge- Hva tror du? Danmark- Ferie og besøk Sverige- Gjennomkjøring Tyskland- Ferie og besøk Hellas- Har vert på Rhodos og et anna sted. Hva het det nå igjen? Tyrkia- Ferie til Marmaris og Kemer Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Har vært i disse landene: Europa: Norge Sverige Danmark England (Wales) Russland Hellas Nederland Tyskland Frankrike Sveits Østerrike Lichenstein Italia Vatikanstaten Monaco Andorra Spania Portugal Afrika: Marokko Asia: Thailand Amerika: USA (NY, NJ, Miami) Mexico Jamaica Antigua and Barbuda Barbados Den Dominikanske Republikk Dominica Har også vært på disse stedene; Gibraltar British Virgin Island US Virgin Island Sicilia Samt mellomlandinger, men regner ikke de med. Så da blir det 27 (28, hvis du regner med Wales) land. Planlegger å besøke alle land i verden, så ligger rimelig dårlig ann. Men men, er bare 17 år. Endret 29. juli 2008 av -Sindre Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Norge Sverige Danmark Tyskland England Skottland Spania Nederland Bulgaria Tjekkia Finnmark (Regner det som eget land, tok jo lenger tid og komme dit til en spania) Endret 29. juli 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Så da blir det 27 (28, hvis du regner med Wales) land. Planlegger å besøke alle land i verden, så ligger rimelig dårlig ann. Men men, er bare 17 år. Synes du ligger veldig godt ann, men Andorra både i Europa og Amerika? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Antigua mente jeg, skal redigere det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg kan nå tilføie Albania på listen over land jeg har besøkt. Var i Hellas og "måtte bare" oppleve Albania, siden vi bodde i nærheten av grensen. Makan til dritt-land er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå