The North Sea Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 *Norge*Sverige, bor 10min i fra *Danmark, 8 ganger, ferie, fylle tur, alkohol kjøp tur *Finland, var på ski wm *Tyskland 3 ganger cebit 06, fylletur, alkohol kjøptur *Belgia lang helg *Nederland 2 ganger Amsterdam gutte tur, og fotball kamp *Sveits ski ferie *Østerike ski ferie *Spania 24 ganger, har hus der *Den Dumenikanske republikk ferie *Kina 6 ukers rund tur der fra feb til Mars i år jeg har også mellom landa 6 ganger i tyskland, 3 ganger i nederland, 2 ganger i belgia, 1 gang i finland, 1 gang i sveits Til Høsten drar jeg til India, Nepal og Pakistan (Bangladesh kanskje og om tid og penger) Til høsten nesten år skal jeg reise jorda rundt til og være 20 syns jeg har opplevd mye God tur til høsten neste år! Da får du oppleve mye kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Norge (bor her)Storbritannia - Skottland og England, henholdsvis Glasgow og London - 2 ganger. Gibraltar - Er forsåvidt en britisk koloni, men regnes som eget område, så da tar jeg det med. - 4 ganger. Spania - Lanzarote 1 gang, Marbella 5 ganger, Mallorca 2 ganger, Alicante 1 gang, i tillegg til at jeg har besøkt Málaga, Sevilla, Ronda, Fuengirola, Torremolinos, Mijas m.m. - 9 ganger til sammen Marokko - Tok båt fra Gibraltar. Veldig fin tur, spennende på veldig mange måter. - 1 gang. Sverige - Hver måned. Bor nærme svenskegrensa og besøker landet ofte for å handle, i tillegg til at jeg har vært en del på ferie der, slik Gøteborg osv, i tillegg til at jeg har konkurrert diverse steder, f. eks i Karlstad. Danmark - Har i tillegg til å tilbringe sommerferier og diverse ved kysten eller på storbyferie i København, vært på sykkeltur gjennom hele Danmark. Har derfor besøkt mange steder og sett mye av landet.- 5 ganger. Tyskland - Har vært på alt fra langweekend med Kiel-ferga til bilferie fra Danmark. Være i Store byer som Berlin og Dresden, i tillegg til andre småbyer. - 5 ganger. Hellas - Vært på familieferier på henholdsvis Kos og Kreta. Blir kanskje tur til Hellas i sommer, med det kan godt hende det blir Kroatia eller Montenegro i stedet for. 2 ganger. Tsjekkia - Kjørte buss fra Norge til Tsjekkia. En lang busstur, men en flott en som sådan. Utrolig opplevelsesrik og fikk sett veldig mye som man ikke får når man tar fly. Reisen endte i Praha, hvor vi hadde tre netter sammen med mine besteforeldre. En utrolig fin reise og kan tenke meg å reise tilbake til Praha. - 1 gang. Kypros - Familieferie - 1 gang. Tyrkia - Vært i henholdsvis Alanya og Marmaris. SLikte meg godt i Alanya, men så var vi heldige også med reisen. Marmaris var et sted jeg derimot mistrivdes og ikke et sted jeg kunne tenke meg å reise tilbake til. - 2 ganger. Portugal - Nydelig land, hadde det som plummen i egget der. Kommer absolutt til å reise tilbake! - 1 gang. I sommer blir det kanskje ferie i Hellas, Montenegro eller Kroatia. Reiser nok også til London eller Glasgow i løpet av året, i tillegg til at det er planer om spa-ferie i Latvia. Vært i 12 land og 15 nasjoner/steder. Den 21. juni reiser jeg til Bulgaria for én uke, så da kan jeg legge det landet til på lista mi også. Dermed vil jeg ha vært i 13 land og 16 nasjoner. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så har jeg: USA (PA,NY,NJ) Hva gjorde du i PA? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Norge - Ganske naturlig Sverige - Diverse ferieturer Danmark - Også i sommerferie Tyskland - Dagstur fra Danmark Nederland - Egentlig mellomlanding, men flyet ble utsatt så vi ble kjørt ut til et hotell i Amsterdam Storbritannia - England ferie med familie, og Skottland også ferie med familien da faren min bodde der en periode. Singapore - Bor for tiden her Malaysia - 2 ganger skoletur, og 2 ganger ferie Vietnam - Ferie en langhelg Indonesia - 1 gang skoletur, og 1 gang med familie Thailand - Badeferie Australia - Ferie Så det blit 12. Endret 9. juni 2008 av Noteknekk Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Norge - bor her Sverige - fotballcuper og utallige svinesundturer Danmark - ferie, fotballcup Tyskland - tur til Kroatia Slovenia - " Østerike - " Kroatia - ferie Nederland - en natt på vei til usa Spania - ferie Hellas - ferie USA(Georgia, Florida, Tennessee, North-Carolina, South-Carolina, Nevada, California, Arizona) - utvekslingsår + ferie blir vel totalt 11, elsker å reise så blir vel muligens et reiseår etter militæret Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Norge Sverige Dannmark Tyskland Belgia Nederland Luxemburg Andorra Polen Frankrike Liechtenstein 11 til sammen Edit: glømte et land Endret 1. juli 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) 16 land - 16 år :] Norge - Landet eg bur i Sverige - Liseberg Danmark - Køyrt igjennom på veg til Italia England - Vanlig tur Skotland - Besøkte landet når eg var i England. Tyskland - Slekt i Tyskland + gjennomreise. Liechtenstein: Køyrt igjennom på veg til Italia Østerrike: Køyrt igjennom på veg til Italia. Sveits: Samme som over. Polen: Kvite busser, konsentrasjonsleir osv. Italia: Biltur til Italia. Thailand: Ferietur, besøkte bla. James Bond-øya der The man with the golden gun blei spelt inn. Romania: Ferietur. :] Portugal: Reist til både "fastlands-portugal" og Azorene. Ganske fint :] Spania: Også på Mallorca. Fint og varmt land. De Arabiske Emirater: Liten tur innom Endret 1. juli 2008 av Quote Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke værst å ha vært i 16 land når man er 16 år gammel. Du er en godt bereist ung person. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hadde vel 3-4 da jeg var 16... Skotland er forresten en del av Storbritania og ikke et selvstendig land. Endret 1. juli 2008 av robertaas Lenke til kommentar
End-re Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 1. Norge 2. Sverige 3. Danmark 4. England 5. Tyskland 6. Frankrike 7. Østerrike 8. Sveits 9. Italia 10. Monaco 11. Tyrkia 12. Tsjekkia 13. Belgia 14. Vatikanet ^^ Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har garantert glemt noen land, men here goes: 1. Norge 2. Sverige - Basketball turneringer, seilferie, og på vei til Danmark. 3. Danmark - utallige ferier, har vel vært i Danmark nesten 20 ganger nå 4. Zimbabwe - Bodde der i 3 år 5. Canada - Bor her for øyeblikket p.g.a. utvekslingsår 6. USA - skiferie 7. Tyskland - krysset grensa noen ganger når jeg har vært i Danmark. Kjørt igjennom 8. Belgia - Basketball turnering 9. England - byferie i London 10. Nederland - besøkt venner av familien 11. Frankrike - Skiferie 12. Sveits - besøkt venner av familie, kjørt igjennom på vei til skiferie 13. Italia - skiferier 14. Østerrike - VM på ski i 99 eller når det var i Ramsau 15. Spania - ferie 16. Hellas - ferier 17. Luxembourg - Kjørt igjennom. Tilbrakte noen få dager der. 18. Zambia - Ferie 19. Mauritius - Ferie 20. Malawi - Ferie 21. Mozambique - Ferie Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 1. Norge 2. Sverige 3. Hellas 4. Danmark 5. Spania 6. Tyrkia Corfu( 2ganger), Kreta, Alanyia(2 ganger), Lanzarote(2 ganger) og sikkert noe jeg har glemt.. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har så langt besøkt følgende land: Sverige (Stockholm, Gøteborg, Malmø) Danmark (København) Finland (Helsinki) Russland (Moskva) Storbritannia (London, Edinburgh, Maidstone, Eastbourne) Island (Reykjavik) Nederland (Amsterdam) Belgia (Brussel) Frankrike (Paris, Lyon, Cannes) Tyskland (Berlin, Frankfurt, Zwickau) Sveits (Zürich) Østerrike (Wien) Tsjekkia (Praha) Ungarn (Budapest, utvist etter heftig krangel med grensevakter) Bulgaria (Sofia) Italia (Rimini, Milano, Roma) Vatikanstaten Malta (Valletta) Spania (Mallorca, Gran Canaria, Tenerife, Marbella, San Juan) Algerie (Alger) USA (så langt 14 stater) Canada (Montreal, Toronto, Niagara Falls) Mexico (Tijuana) Kenya (Nairobi, Masai Mara) Tanzania (Serengeti, Kilimanjaro, Dar Es Salaam) Sør Afrika (Johannesburg, Cape Town, Pretoria) Somalia (Mogadishu, FN-tjeneste i 1992-1993) Jordan (Amman, Sweimeh, Wadi Moussa) Syria (Damaskus, Palmyra) UAE (Dubai, Abu Dhabi) Oman (Muscat) Saudi Arabia (Riyadh) India (New Delhi, Agra) Thailand (Bangkok, Pattaya, Hua Hin, Ubon Ratchathani, Chiang Mai, Chiang Rai, Phuket, Krabi) Laos (Vientiane) Kambodsja (Siem Reap, Phnom Penh, Sihanoukville) Vietnam (Saigon, Hanoi, Da Nang) Singapore (Singapore) Kina (Beijing, Shanghai, Hong Kong) Bahamas (Nassau) Har garantert glemt noen land, men det for så være. Gidder ikke å regne med Norge eller land jeg har mellomlandet i på denne listen. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Snakk om å ha vært i mange land må jeg si... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har vært i landene: Sverige: Gøteborg Finland: Oulo Danmark: København, Legoland og Bon Bon-Land USA: Seattle (WA), Boise (ID), Salt Lake City (UT), Flagstaff (AZ), Las Vegas (NV), Los Angeles (CA), San Francisco (CA), Portland (OR). Hele vest-USA for å si det kort. På mandag reiser jeg til Spania på ferie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Norge (Bor her ) Sverige Danmark (Rundt 20-30 ganger er vel ingen underdrivelse.) Tyskland Polen Nederland England Frankrike Spania (En del ganger her også.) Hellas Tyrkia Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Savner Sør-Afrika og Singapore ... Litt rat han husket Lesotho og Swaziland, men ikke Sør-Afrika. :S Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har vært i: Norge Sverige, ferie Finland, ferie Storbrittania: england liverpool/tranmere, skottland, edinburgh,orkenøyene, shetland Belgia, Antwerpen Nederland, Rotterdam tyskland, hamburg Spania, La coruna Usa, NY,NJ Mexico, coatzacolkous Puerto rico, san juan venezuela, maracaibo, puerto la cruz Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Savner Sør-Afrika og Singapore ...Joda, den var full av feil. For eksempel "Caribbean" og Greenland er ikke land og mange manglet, men jeg syntes den passet til denne tråden. Endret 6. juli 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå