robertaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det vert 17, det.17 steder, 14 land. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så sant, så sant. Har selv vært i 12 land og 15 nasjoner/steder. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har vært i: Norge Sverige Danmark Tyskland Polen Tyrkia USA. Jeg bor rett ved Sverige så er der hver uke. Var i Tyskland og Polen med skolen i 10. klasse, for de som ikke har vært i Krakow- dra dit! Tyrkia har jeg vært masse ganger, og reiser om under en måned! Saik reisefeber nå. USA skulle jeg være i et år, men var der 6 uker. Meeen, om 19 dager er jeg ferdig på skolen for godt, og da skal jeg KUN reise i minst 3 år Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Norge, Sverie, Danmark - De vanlige Så har jeg: USA (PA,NY,NJ) og Kypros (Agia Napa) Lenke til kommentar
olejl1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Enig, derfor at har jeg også bare valgt å skrive Arabiske emirater og ikke Bahrain og Abu dhabi. Antar at det er en liten skriveleif, men for å pirke litt så er Abu Dhabi er en del av landet Arabiske Emirater. Bahrain er et eget land Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Oh, takk for opplysningen. Var ikke klar over det. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er ikke så bereist, men skal reise en del i årene som kommer. - Norge - Sverige - Danmark - Tyrkia - Tunisia - Egypt - Romania - Tyskland - Polen - Brasil (snart) - Sør-Afrika (snart) Regner ikke med mellomlandinger, og svippturer over grenser osv. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Norge Sverige Danmark Tyskland Polen Nederland Belgia Luxemburg Frankrike Storbritannia Spania Portugal Østerrike Sveits Lichtenstein Hellas Italia Kypros Thailand Vietnam Cuba USA UAE (kun et par timers mellomlanding) 22 land totalt Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) De landene jeg har vært i er følgende: 1. Norge. 2. Sverige. 3. Danmark. 4. Tyskland (Kiel) 5. Italia (Roma) 6. Vatikanstaten. 7. Spania (Malaga) 8. USA (New York, New Jersey, California (Los Angeles og San Francisco) og Nevada med Las Vegas) 9. United Kingdom (London) 10. Sveits. (Mellomlanding i Portugal.) Endret 22. november 2010 av DNA biology Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kom til 34. De fleste i europa, i tillegg til: De sørøst-asiatiske landene Indonesia Filipinene Australia New Zeland Sør-Afrika Namibia Botswana Zimbawe Egypt Israel Lebanon Syria USA Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kom til 34. De fleste i europa, i tillegg til: De sørøst-asiatiske landene Indonesia Filipinene Australia New Zeland Sør-Afrika Namibia Botswana Zimbawe Egypt Israel Lebanon Syria USA Det var bra mange det! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Kom til 34. De fleste i europa, i tillegg til: De sørøst-asiatiske landene Indonesia Filipinene Australia New Zeland Sør-Afrika Namibia Botswana Zimbawe Egypt Israel Lebanon Syria USA Det var bra mange det! Helt enig. Det var relativt mange det ja... Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det noen her som har vært nesten hele verden rundt? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Er det noen her som har vært nesten hele verden rundt? Det ser ut som om Mester_B har vært de fleste steder. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det noen her som har vært nesten hele verden rundt? Det ser ut som om Mester_B har vært de fleste steder. Ja, det ser slik ut ja. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Er det noen her som har vært nesten hele verden rundt? Det ser ut som om Mester_B har vært de fleste steder. Ja, det ser slik ut ja. Ja, han/hun er nok et godt eksempel på spørsmålet ditt ja! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er flere her jeg så vidt har besøkt eller bare kjørt igjennom. Men har likefullt vært der. Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Frankrike Spania Italia Hellas Bulgaria Serbia-montenegro (det fantes fortsatt da) Slovakia Tsjekkia Polen Ungarn England (bare så vidt skjekket inn på flyplassen) Tror det skal være riktig, mulig det er noen feil her og der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det ser ut som om Mester_B har vært de fleste steder.FN har 192 medlemsland. For å ha vært i "de fleste" land må man altså ha vært i minst 97 land. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Det ser ut som om Mester_B har vært de fleste steder.FN har 192 medlemsland. For å ha vært i "de fleste" land må man altså ha vært i minst 97 land. Ja, jeg skjønner hva du mener. Men Mester_B har vært i Europa, Asia, Oseania, Afrika og Nord-Amerika ut ifra det jeg leser i innlegget hans/hennes. På den måten kan man si at han/hun har vært de fleste steder... Lenke til kommentar
wailer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 *Norge *Sverige, bor 10min i fra *Danmark, 8 ganger, ferie, fylle tur, alkohol kjøp tur *Finland, var på ski wm *Tyskland 3 ganger cebit 06, fylletur, alkohol kjøptur *Belgia lang helg *Nederland 2 ganger Amsterdam gutte tur, og fotball kamp *Sveits ski ferie *Østerike ski ferie *Spania 24 ganger, har hus der *Den Dumenikanske republikk ferie *Kina 6 ukers rund tur der fra feb til Mars i år jeg har også mellom landa 6 ganger i tyskland, 3 ganger i nederland, 2 ganger i belgia, 1 gang i finland, 1 gang i sveits Til Høsten drar jeg til India, Nepal og Pakistan (Bangladesh kanskje og om tid og penger) Til høsten nesten år skal jeg reise jorda rundt til og være 20 syns jeg har opplevd mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå