Psykake Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Sverige Danmark Tyskland Belgia Nederland Frankrike Spania Italia Hellas Sveits Østerrike Ungarn Tyrkia Tunisia Bulgaria Thailand Kroatia Luxembourg Reiser til USA for første gang i slutten av april Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan har du råd, som 26-åring? Gjelder bare å prioritere riktig det for det meste. Hjelper også å drite penger men ikke nødvendig Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Norge Sverige - Slektninger samt sommerhytte (100+) Danmark - Ferie pluss gjennomkjøring (3) Tyskland - Kjøpte bil her og kombinerte med ferie (2) Spania - mange mange ganger, har "hytte" der (20+) +Kanerieøyene (Tennerif, CG og Fuerteventura) Kypros/hellas - Ferie England - Ferie USA - Ferie og utvekslingsopphold (2) Vietnam - Nydelig ferie Frankrike - Ferie (2) Italia - Liten tur når jeg var i Frankrike +Monacco - samme Tunisia - Ferie Egypt - Ferie Tyrkia - Ferie Føler det er fryktelig sentrert rundt middelhavet, får ta meg noen turer til Asia, Afrika og Sør-Amerika Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) 1. Norge 2. Sverige 3. Danmark 4. England 5. Tyskland 6. Tsjekkia 7. Østerrike 8. Italia 9. Sveits 10. Liechtenstein 11. Ungarn 12. Slovakia 13. Polen 14. Nederland 15. Belgia 16. Luxembourg 17. Frankrike 18. Spania 19. Portugal 20. Andorra 21. Monaco 22. Slovenia 23. Ukraina 24. Kroatia 25. Montenegro 26. Albania 27. Kosovo 28. Makedonia 29. Hellas 30. Bulgaria 31. Romania 32. Serbia 33. Bosnia & Herzegovina 34. Finnland Lett å samle opp land på biltur. Kan legge til at det bare er England og Ukraina jeg har flydd til og ikke kjørt bil i. Endret 21. mai 2014 av Kjøleskap Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Belgia Nederland Frankrike Spania Marokko - er selv fra Marokko. Bulgaria Scotland Hellas Ungarn Tyrkia England New York Miami Bahamas + 2 andre øyer. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Norge (bor) Sverige (harryturer, camping, bilferier, gjennomreiser...) Finland (helgtur med båt fra Stockholm) Danmark (sykkelferier 6-8 ganger, Københavnturer og mange gjennomkjøringer) Tyskland (familie, roadtrip, interrail) Polen (roadtripavstikker) Østerrike (interrail Sveits (interrail) Liechenstein (interrail) Tsjekkia (interrail) Nederland (roadtrip i Benelux) Belgia (roadtrip i Benelux) Luxembourg (roadtrip i Benelux) Frankrike (roadtrip i Beneluxavstikker, synd jeg ikke har fått opplevd landet mer) Spania (charterferie på Gran Canaria) Storbrittania (England, Scotland og Wales på diverse turer for gøy) Kina (outsider, skikkelig tur for en virkelig opplevelse) 17 land som 16-åring bør være greit Har også vært i Hong Kong som noen ville den dag idag kalt et land, som det altså ikke er Kan nå legge til Serbia 18 land 17år:-) Er i Beograd nå og skal være til fredag. Tenkte kanskje å ta en dag til Novi Sad, er det ellers noen forslag på ting å gjøre her? Noe jeg må få med når jeg først er her? Endret 15. april 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Har vært i Norge og Sverige, og båt utenfor Danmark, men vil ikke si jeg har vært der siden jeg ikke har noe å forbinde Danmark med ved å bare ha vært på båten. Så det bøir 2 land, håper jeg får reist mer når jeg blir voksen, er 16 nå? Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 1. Norge - Bor her 2. Sverige - Bor nesten her (1 minutt fra jobben) 3. Finland - Roadtrip 4. Danmark - Ferie og klassetur 5. Tyskland - Ferie og besøke kompis (Roadtrip) 6. Nederland - Roadtrip 7. Belgia - Roadtrip 8. Luxembourg - Roadtrip 9. Hellas, Rhodos - Ferie 10. Kypros - Ferie 11. Marokko - Ferie med roadtrip rundt i midt- og sør-marokko 12. Egypt - Ferie 13. England, London - Ferie Lenke til kommentar
naaaavjord Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Til sammen har jeg vært i 17 land. 1. Norge-Bor her 2. England- Fotballturer, ferieturer, klassetur (5) 3. Sverige- Ferieturer, slalåmturer (7)? 4. Danmark - Legoland for lenge siden, og lang ventetid på Kastrup (2) 5. Finland - Korttur til Happaranda (?) på Sverige tur 6. Frankrike- Flere ferieturer, Paris, Cannes, Nice osv... (4) 7. Monaco- Ferietur sammen med Paris og Cannes 8. Belgia- Ferietur sammen med London 9. Nederland- Kort tur til Maastricht under Belgia oppholdet 10. Spania- Ferieturer til Mallorca og Barcelona (4) 11. Andorra- Avstikker på Barcelona tur, masse billig shopping! 12. Italia- Roma og Venezia (2) 13. Vatikanstaten- Ikke så mye å si her 14. Østerrike- Tre dager i Innsbruck på togtur gjennom Europa 15. Liechtenstein- En overnatting på togtur 16. Sveits- Togbytte i Zurich 17. Tyskland, klassetur til Berlin og Paderborn Ganske stolt over å ha vært i 17 land som 15 åring, det hjelper å ha foreldre som heller bruker penger på reiser enn alkohol! 2 Lenke til kommentar
ManchesterUnitedsnextstar Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Polen Østerrike Sveits Belgia Spania Italia Frankrike Latvia Litauen Estland Liechtenstein Monaco Egypt Kypros Malta +noen til men kommer ikke på i farten (15 år! Familien min elsker å kjøre bil) 1 Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Dere er heldige som har familie som elsker å kjøre bil. Faren min gjør også det, men han var for engstelig for utlandet, så ble bare overalt i Norge og Sverige :/ Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) 1.Norge 2.Sverige 3.Danmark 4.Spania 5.Latvia 6.Polen 7.Tyskland 8.Tsjekkia 9.Luxemburg 10.Belgia 11.Egypt 12.Tyrkia 13.England 14.Italia 15.Bulgaria 16.Usa 17.Nederland Endret 18. juli 2014 av Simorinho Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Norge Sverige Finland Russland Danmark Tyskland Nederland Belgia England Polen Irland Tjekkia Ungarn Serbia Østerriket Sveits Slovakia Kroatia Litauen Island Liechtenstein Luxembourg Bosnia Italia Hellas Frankrike Tyrkia Qatar Kenya Tanzania Uganda Burundi Rwanda Kongo Zambia Egypt Pluss pluss noen europeiske land jeg ikke tar i farta Lenke til kommentar
amalia_ Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Sverge, Danmark, Finland, England, Spania, Frankrike, Luxembourg, Belgia, Tyskland, Sveits, Østeriket, Tsjekkia, Slovakia, Italia, Vatikanet, Hellas, Russland, Estland, Latvia, Litauen, Ukraina, Romania, Moldova, Serbia, Ungaren,Polen, Tyrkia Kina, Mongolia, Thailand,Laos,Vietnam, Kambodsja, Burma, Malaysia, Brunei, Singapore,Indonesia, India, Filippinene, Sør Korea, Israel, Jordan Egypt USA, Mexico,Cuba, Guatemala, Belize, Honduras, El Savador, Costa Rica, Nicaragua, Panama, Colombia, Ecuador Australia, New Zealand 1 Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Norge Sverige Finland Russland Danmark Tyskland Nederland Belgia England Polen Irland Tjekkia Ungarn Serbia Østerriket Sveits Slovakia Kroatia Litauen Island Liechtenstein Luxembourg Bosnia Italia Hellas Frankrike Tyrkia Qatar Kenya Tanzania Uganda Burundi Rwanda Kongo Zambia Egypt Pluss pluss noen europeiske land jeg ikke tar i farta Hvordan var det i Ungarn? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvordan var det i Ungarn? Husker helt ærlig ikke, etter to interrailer (for 10 år siden) har det blitt en del europeiske land uten spesielle minner fra alle. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvordan var det i Ungarn? Husker helt ærlig ikke, etter to interrailer (for 10 år siden) har det blitt en del europeiske land uten spesielle minner fra alle. Hahha okei;) Lenke til kommentar
BonusHuset.com Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) 1. Norge 2. Sverige 3. Danmark 4. Tyskland 5. Frankrike 6. Enland 7. Irland 8. Spania 9. Hellas 10. Tyrkia 11. Bulgaria 12. Saudi Arabia 13. Thailand 14. Brasil 15. USA (Favoritt) New York, Las Vegas, Los Angeles, Florida.. 16. Sveits ## reklame er fjernet fra posten av ilpostino ## Endret 8. juni 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 I henhold til retningslinjene §5. Bedrifter, ansatte og reklamering påpekes det at brukerkontoen ikke skal benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. I henhold til retningslinjene har jeg slettet et par innlegg flyttet inn i det sorte hullet til forumet.Reaksjoner på dette på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Norge Sverige Danmark Finland Tyskland England Nederland Belgia Luxembourg Frankrike Italia Tsjekkia Slovenia Kroatia Tyrkia Spania Sveits Polen Lichtenstein Vatikanstaten Østerrike Monaco Slovakia Gibraltar? Marokko USA Japan Altfor mye Europa.. skal til Romania på jobb om et par dager og Brasil på jobb på slutten av fotball-VM Endret 8. juni 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå