Thieves Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Polen, Østerrike, Nederland, Sveits, Frankrike, Tyrkia. Er de jeg kommer på. Neste blir å teste ut Hellas og Thailand. Lenke til kommentar
avemondo Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 De landene jeg har vært i er følgene: Russland (Saint - Petersburg- bor her, Moskva, sør-russland, Karelia o.s.v) Norge (mange ganger, har venner i Skien) Sverige - ferie Finnland (mange mange ganger tjenestereiser) Egypt - ferie Tunisia - ferie Bulgaria - ferie Romania - ferie (Brashov, Constansa) Hviterussland - ferie Ukraine - ferie ikkje så mange) Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) norge sverige danmark finland estland latvia tyskland spania belgia nederland sveits østerike england irland qatar kina (også hong kong og tibet) filippinene thailand laos tajiksitan kyrgystan kambodsja vietnam malaysia singapore indonesia øst timor sri lanka india bangladesh nepal afghanistan Nigeria burkina faso togo benin Ghana Kamerunn Gabon Ethiopia E. Guniea Sør afrika zambia botswana zimbabwe Tyrkia Domenikanske republikk har netopp kommet tilbake til norge etter 6månder i afrika nå. Endret 25. mai 2012 av wailer 3 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mange spennende land der! I hvilket land bodde du i Afrika og var du der på grunn av jobb? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 jeg fløy til Ghana fra Norge, hadde planer om og reise opp til Timbukthu, men pga div store problemer som skjedde kom jeg ikke lenger enn til Burkina Faso før jeg bestemte meg får og reise nedover vest kysten isteden. Høyde punktet var semfinalen og finalen i afrika cup i Gabon og E. Guniea. hadde visum til Congo og DRC også men pga reintiden gadd jeg rett og slett ikke. hadde i grunn booka en tur med et selvskap som heter african trails fra england, største dritt selvskapet, sa ga faen og reiste selv etter bare 1 uke med dem jeg har en jobb som gjør at jeg kan reise mellom 6 og 8 månder hvert år. i september/oktober i år reiser jeg ut for nye 6/8månder Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Nederland Belgia Luxemburg Sveits Tsjekkia Latvia England Irland Tyrkia Spania Hellas Italia (Vatikanstaten) Australia USA Tanzania Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) jeg har en jobb som gjør at jeg kan reise mellom 6 og 8 månder hvert år. Hva slags jobb er dette? Endret 3. juni 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Østerrike Kroatia Frankrike USA Hellas Italia Slovenia Spania England Noen av de jeg husker Lenke til kommentar
tradigaper Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har været i omkring 10 lande. Og mere til at komme! Lenke til kommentar
MPC Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Norge: Bur her England: x 22 (London, East Anglia: Norwich, Great Yarmouth og nesten alle plasser det er å sjå i East Anglia) Tyskland: x 13 (Berlin, Burgdorf, Hannover og kjørt gjennom landet mange gongar) Nederland: x 5 (Kjørt gjennom landet, og vert i hook van holland) Polen: x 3 (Stettin x 2, Wroclaw, Kraków og Auschwitz) Belgia: x 4 (Kjørt gjennom landet) Frankrike: x 4 (Calais, kjørt gjennom) Danmark: x 3 (København, Hirtshals, Esbjerg og kjørt gjennom landet) Tjekkia: x 1 (Praha og andre plasser) Ungarn: x 1 (Budapest) Sveits: x 1 (Bern og Zürich) 10 land utanfor Norge. Er i England kvart år på grunn av familie. Endret 17. juli 2012 av MPC Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Oppdatert liste: Norge (bor her) Storbritannia - Skottland og England, henholdsvis Glasgow, Edinburgh, York, Leeds og London - 1 gang i York/Leeds, 2 ganger i Glasgow, 8 ganger i London og 1 gang i Edinburgh Gibraltar - Er forsåvidt en britisk koloni, men regnes som eget område, så da tar jeg det med. - 4 ganger. Spania - Lanzarote 1 gang, Marbella 5 ganger, Mallorca 2 ganger, Alicante 1 gang, i tillegg til at jeg har besøkt Málaga, Sevilla, Ronda, Fuengirola, Torremolinos, Mijas m.m. - 9 ganger til sammen Marokko - Tok båt fra Gibraltar. Veldig fin tur, spennende på veldig mange måter. - 1 gang. Sverige - Svært ofte. Danmark - Har i tillegg til å tilbringe sommerferier og diverse ved kysten eller på storbyferie i København, vært på sykkeltur gjennom hele Danmark. Har derfor besøkt mange steder og sett mye av landet. Tyskland - Har vært på alt fra langweekend med Kiel-ferga til bilferie fra Danmark. Være i Store byer som Berlin og Dresden, i tillegg til andre småbyer. - 5 ganger. Hellas - Vært på familieferier på henholdsvis Kos og Kreta. - 3 ganger. Tsjekkia - 2 ganger. Kypros - Familieferie - 1 gang. Tyrkia - Vært i henholdsvis Alanya, Marmaris og Side. Likte meg godt i Alanya og Side, men så var vi heldige også med reisen. Marmaris var et sted jeg derimot mistrivdes og ikke et sted jeg kunne tenke meg å reise tilbake til. - 3 ganger. Portugal - Nydelig land, hadde det som plummen i egget der. Kommer absolutt til å reise tilbake! - 1 gang. Tunisia - 2 uker i Djerba, men ikke noe som egen frister til gjentagelse- 1 gang. Bulgaria - Besøkte en nydelig landsby som heter Sozopol. Lyst til å reise tilbake. 1 gang. Nederland - besøkte Amsterdam 1 gang Latvia - Riga- 1 gang USA - Florida og New York - 1 gang Haiti - Cruise i Karibien - 1 gang Jamaica - Cruise i Karibien - 1 gang Mexico - Cruise i Karibien - 1 gang Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 4 ganger i Gibraltar må vel være rekord. Det er vel ikke blandt stedene man vanligvis ser én gang og så er ferdig med det. Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Norge (bor her) Sverige Danmark Nederland Frankrike Spania Italia Vatikanstaten Slovenia Tyrkia Tyskland Tsjekkia Østerrike Storbritannia Finland Egypt Sør-Korea Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 4 ganger i Gibraltar må vel være rekord. Det er vel ikke blandt stedene man vanligvis ser én gang og så er ferdig med det. Vi likte oss der, vi var der på 4 forskjellige ferier. Mye god tapas. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Norge (duh) Sverige:Stockholm (verdens vakreste by på en god sommerdag), Gøteborg og harrystedene 12 gang i året. Danmark: København Latvia: Riga, Saldus Finland: Mariehamn/Åland Nederland: Amsterdam, Leiden, Utrecht, Den Boch, Arnhem, Eindhoven (Jobb og ferie) Tunisia: Djerba (og tilbake skal jeg ihvertfall ikke), Sahara Egypt: Sharm el Sheik (Fantastisk sted så lenge du holder ut med selgerne der) Lenke til kommentar
VTB Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Norge (bor og studerer her) Sverige (fotballcuper, kjørt fra Helsingborg-Stockholm-Sundsvall-Trondheim samt diverse harryturer) Danmark (fotballcup samt kjørt gjennom den sørlige delen fra Tyskland - Sverige Island (Reykjavik og omegn, skoletur) Estland(Tallinn og Pärnu, tur med jobben til pappa) Latvia (Riga og Jurmala, tur med jobben til pappa) Ungarn (Budapest, tur med jobben til pappa) Tyskland (Hamburg x2, vanlig ferietur) England (Scarborough og York, klassetur) Irland (Kjærestetur, Dublin og vestkysten) Spania (Barcelona x2) Malta (Vennetur) Nederland (Arnhem og Amsterdam) I alt 13 land, og alle reiser har blitt foretatt fra 2004 frem til i år. Endret 20. juli 2012 av VTB Lenke til kommentar
Azila Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har vært i: Gambia i Afrika (skoletur) Thailand i Asia Danmark, Estland, England, Finland (mange ulike grunner), Hellas, Kroatia, Kypros, Latvia, Nederland, Spania, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn, i Europa Barbados i Karibien og USA (skole) og Norge. 19? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Belgia, Nederland, Luxembourg, Frankrike, Spania, Italia, Hellas, Polen. Føler jeg har levd et kjedelig reiseliv. Gleder meg til jeg har råd til å utforske nye verdensdeler. Endret 23. juli 2012 av Knewt Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Her er min liste: Norge (bor her) Pakistan (ferie og familiebesøk) Qatar (ferie) USA - Los Angeles, Las Vegas og San Francisco (ferie) Sør-Afrika (familiebesøk) Danmark Italia Sverige Storbritannia UAE Tyrkia Nederland Målet er å være innom hvert kontinent. Har bare to igjen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 På tide med en liten update etter 5-6 uker med reising i sommer fordel på 2 turer og 3 nye land. Afrika: Marokko Asia: India Indonesia Japan Kina Malaysia Singapore Thailand Europa: Andorra Bosnia-Hercegovina Bulgaria Danmark Finland Frankrike Hellas Italia Kroatia Lichenstein Monaco Montenegro Nederland Norge Polen Portugal Romania Russland Serbia Slovakia Slovenia Spania Storbrittania (England, Wales) Sveits Sverige Tsjekkia Tyrkia Tyskland Ungarn Vatikanstaten Østerrike Nord Amerika: Antigua and Barbuda Bahamas Barbados Dominica Jamaica Mexico USA (NY(2), NJ, Florida(2), Utah) Sør Amerika: Brasil Ellers har jeg bla. vært i/på: Gibraltar Cayman Islands British Virgin Island (Cayman Islands og Tortola) US Virgin Island (St. Thomas og St. Croix) Sicilia St Martin og St Maarten (+ Mellomlandinger) Så da blir det 47 land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå