Corey Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Sverige Danmark Nord-Norge (dette er for meg et eget land ) Brasil USA (Nevada, Florida) Panama Nederland Spania Hellas Egypt Thailand Dubai England Russland Tyskland Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Norge Sverige Danmark Kjipt liv, men jeg skal på jordomseiling en gang! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Norge Sverige Danmark Finland England Tyrkia Hellas Spania Egypt Skal til Frankrike i sommer Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Til dere som har peiling på land, mangler det noen på denne lista? Og noen der som ikke telles? Har funnet Færøyene og Grønland selv.http://no.wikipedia....wiki/Verdensdel Færøyene og Grønland er en del av Danmark. Mhm, det jeg mente. Altså av de "landene" som sto på linken lurte jeg på hvilke som ikke egentlig var land. Selv fant jeg Færøyene og Grønland siden de, som sagt, er en del av Danmark. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mhm, det jeg mente. Altså av de "landene" som sto på linken lurte jeg på hvilke som ikke egentlig var land. Selv fant jeg Færøyene og Grønland siden de, som sagt, er en del av Danmark.OK, du mente det motsatte av hva du sa.... De palestinske områdene og Taiwan har begge ikke fullstendig status som selvstandige da de ikke er FN-medlemer. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Norge Sverige Danmark (bodde der i fem år) Island Tyskland Frankrike Spania Østerrike Kroatia Bosnia Bulgaria Kosovo (ett år) Makedonia Hellas Tyrkia England Irland USA Kanskje på tide å komme seg litt mer ut av Europa, men er samtidig så utrolig mye igjen som jeg har lyst til å se og steder jeg har lyst til å besøke igjen. Life's too short Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sverige Danmark Finland Estland Spania Frankrike Tyskland Tyrkia (Kypros) England Thailand Kambodsja Vietnam Laos Singapore Australia New Zealand ...and more to come! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Får vel komme med en oppdatering jeg også. Bare Brasil som nytt land denne gangen. Europa: Norge Sverige Danmark England Russland Hellas Nederland Tyskland Frankrike Sveits Østerrike Lichenstein Italia Vatikanstaten Monaco Andorra Spania Portugal Finland Tyrkia Bulgaria Romania Ungarn Serbia Montenegro Kroatia Bosnia Slovenia Slovakia Tsjekkia Polen Afrika: Marokko Asia: Thailand Indonesia Malaysia Singapore Nord og Mellom Amerika: USA (NY(2), NJ, Florida(2), Utah) Mexico Jamaica Antigua and Barbuda Barbados Bahamas Dominica Sør Amerika Brasil Ellers har jeg bla. vært i/på: Gibraltar British Virgin Island (Cayman Islands og Tortola) US Virgin Island (St. Thomas og St. Croix) Sicilia Wales St Martin og St Maarten (+ Mellomlandinger) Så da blir det 44 land. Endret 27. februar 2012 av -Sindre 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Damn! Er dette bare ferieturer eller jobbrelatert også? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Norge Sverige Danmark Finland Island Tyskland England Frankrike Italia Serbia Montenegro Hellas Tsjekkia Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Damn! Er dette bare ferieturer eller jobbrelatert også? Kun ferieturer ja. Har bestilt en tur til Kina og en tur til India i sommer også! Reising er livet Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Europa: Sverige England, London. Tyskland, Kiel (fergetur, 2 timer på land)(2011). Romania, Mamaia. Kypros Kreta Tyrkia Asia: Thailand, Phuket & Phi Phi. (2010) Filippinene, Cebu & Bohol. (2011) Skal muligens til Filippinene i år igjen, en da blir det Manilla og Cebu. Endret 1. mars 2012 av PantZman Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Oppdaterer: Europa: Norge Sverige Danmark x 4 Tyskland x 4 Polen x 2 Tsjekkia x 2 Italia Sveits Østerrike Hellas England x 4 Skottland x 2 Nord-Irland Irland Finland Spania Afrika: Eritrea Egypt Asia: Thailand Vietnam Før neste sommer er over blir det vel Danmark, Japan og kanskje Latvia Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg tok meg en tur ned i min kjeller - der fant jeg "nytt land" - teller det? Lenke til kommentar
stekar1 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 35 land i en alder av 19, takk mamma og pappa Lenke til kommentar
Salior Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Europa: Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Italia Portugal Spania Island Tyrkia Skottland Sør-Amerika: Peru Brasil Panama Satse på minst 3 nye pr. år fremover Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 35 land i en alder av 19, takk mamma og pappa Wow!! Heldig!!!!! :o Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Norge Sverige Danmark England Estland Italia Spania Malaysia Tyrkia Thailand Tyskland Australia New Zealand Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 35 land i en alder av 19, takk mamma og pappaWow!! Heldig!!!!! :oDet lengste unna mine foreldre tok meg var campingtur i Danmark. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Norge (her var det kjipt!) Sverige Danmark Finland Tyskland England Nederland Tsjekkia Frankrike Italia Spania Hellas Tyrkia Japan Det er kult å ha vært i mange land, men samtidig tenker jeg at det kan være vel så givende å utforske ett land grundig som å sneie innom flest mulig. Jeg kjenner folk som reiser veldig mye, men som har vært i svært få land, fordi de stort sett drar til de samme stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå