robertaas Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har "vært" i Tyskland og Sveits også, men kun mellomlanding tur/retur Manchester..Hvordan klarer du å mellomlande i Sveits på vei til England? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har "vært" i Tyskland og Sveits også, men kun mellomlanding tur/retur Manchester..Hvordan klarer du å mellomlande i Sveits på vei til England? Det var på tur hjem, sparte mætti penger på det enn å fly direkte på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Har et noe lidenskapelig forhold til reising, så håper på å reise mer om noen år (ekstremt original og nyskapende ide). Har i hovedsak vært i Europa, noe jeg ikke er hundre prosent fornøyd med. Men, blir tur til Kina i høst! Følgende land har jeg vært i: Norge Sverige Danmark England (så vidt) Italia Spania Frankrike Malaysia Thailand Kroatia Slovakia Holland Østerrike Tyskland Polen Markert i fet tekst er de eneste av nevnte land som er utenfor Europa. () Edit: Har også vært i Vatikanstaten og Singapore, hvis det teller. Endret 16. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vatikanstaten og Singapore er selvstendige stater, så ja de teller. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har vært i: Norge Sverige Tyrkia Finland Hellas Portugal Spania Estland Danmark England Italia = 11 land Er 13 år, disse turene er fra 2003-2008, utenom Estland i 2010. Lenke til kommentar
Diferencia Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har vært i Norge, Estland, Latvia, Finland, Danmark, Sverige, Tyrkia, Spania, Egypt, Libya, Skottland, England, Portugal, Sudan og Algerie Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Libya, Algerie og Sudan er ikke akkurat vanlige feriemål for nordmenn. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 har møtt mange som har hvert i sudan, er helt vanelig om man tar lande veien fra egypt til sør afrika. så såååå uvanlig er det ikke Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Landeveien? Denslags passer dårlig for en langhelg til Afrika. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Lite spennende fra min side. Sverige, Danmark, Finland, England, Tyskland, Polen, Spania, Montenegro, Albania, Latvia. Ellers frister det å nevne Nederland, men det blir vel juks. Har hatt mange mellomlandinger der, ofte forlatt terminalen, men aldri beveget meg særlig langt unna flyplassen. Noe av grunnen til at jeg har besøkt såpass få land er nok at jeg de siste sju årene har bodd tilsammen fem år utenlands - noe som har gjort Norge til ferieland nummer en. Lenke til kommentar
crayon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 10 land. Sverige, Danmark, Italia, England, Tyskland, Belgia, Nederland, Spania, Japan, Hellas. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Norge Sverige Danmark Tyskland England Wales Ungarn Kroatia Tsjekkia Hellas Spania Tyrkia Bulgaria Endret 21. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har vært i: Sverige: Gøteborg, klassetur i 10. Italia: Verona (bodde der i 5 år), Pisa, Roma, Napoli, Genova +++ USA: Ferie, Los Angeles, Seattle, San Fransisco, Orlando, Washington. Tyskland: Som utvekslingselev, Hamburg, Lüneburg, Lübeck, Frankfurt, Berlin, Sylt +++ Frankriket: Klassetur VG2. England: Utveksling VG2, Cambridge, London, Norwich, Keswick, Lake District, Nottingham og something something scottish place... Danmark: København, ferie. Finland: Ferie, Helsinki, Oulo, Åbo. Sveits: Zürich, Lugano. Bulgaria: Varna. Spania: ferie, La Manga, Madrid, Gran Canaria. Norge burde være en selvfølge ettersom de fleste av oss faktisk bor i Landet Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Sverige Danmark Finland Tyskland Belgia Frankrike Polen Østerrike Sveits Italia Kroatia Slovenia Spania Andorra England USA Thailand Mexico Tyrkia Bosnia Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er det flere som ikke er fornøyde med den siste endringen på "Cites i've visited" fra Tripadvisor? Statusoppdateringene forteller ikke hva som er endret og den ser ut til å ha problemer om man har markert over 400 destinasjoner. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Er det flere som ikke er fornøyde med den siste endringen på "Cites i've visited" fra Tripadvisor? Statusoppdateringene forteller ikke hva som er endret og den ser ut til å ha problemer om man har markert over 400 destinasjoner. Nå er det de færreste som har merket over 400 byer, er nok bare du som er sær hr aas! Oh btw jeg vil ha en liste over dine land. Jeg er litt nysgjerrig på det! Endret 25. mai 2011 av William_S Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) De færreste av oss har det problemet robert. At vi har over 400 destinasjoner avmerket. Edit: too slow Endret 25. mai 2011 av Panerai Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hvor pa tripadvisor fyller man ut hvor man har hvert.? tror jeg er blind Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hvor pa tripadvisor fyller man ut hvor man har hvert.? tror jeg er blind Your Tripadvisor -> Travel maphttp://www.tripadvisor.com/MemberProfile?uid=AC7C9ECC5DF06CD70C935FA2B6DD3D49&c=pt Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 takk takk, prøve og se hvor mange steder jeg har hvert. ser at det er mange steder jeg ikke finner fra tajikistan og kyrgysztan hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå