salamishit Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sverige, Danmark,Norge og Spania ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 sverige danmark Ikke Norge altså? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Belgia, Nederland, Frankrike, England, Luxemburg, Sveits, Østerike og Polen. Endret 5. juli 2010 av hvakrg Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 sverige danmark Ikke Norge altså? Jeg visste den skulle komme Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 -Norge -Danmark -Sverige -Spania -Hellas -Serbia -Kroatia -Kypros -Polen -Tyskland -Ungarn 11 land sålangt. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har svart tidligere men har vært i noen flere land etter det så poster på nytt:) Norge - Bor her Singapore - Bodd der Sverige - Ferie, harrytur Danmark - Ferie Tyskland - Ferie Storbritannia - Ferie Bosnia - Kjørt gjennom, med rastepause Kroatia - Ferie Hellas - Ferie Nederland - Fikk sett litt av Amsterdam pga forsinkelse i en mellomlanding Tsjekkia - Ferie Tyrkia - Ferie Malaysia - Skoleturer og ferier Indonesia - Skoletur og ferie Vietnam - Ferie Thailand - Ferie Australia - Ferie 17 land. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Norge Sverige Danmark x 4 Tyskland x 3 Polen x 2 (klassetur og kjøretur i europa) Tsjekkia x 2 Italia Sveits Østerrike Kreta (hellas) Egypt England x 4 Skottland x 2 Nord-Irland Irland Vietnam Finland Spania(gran canaria) Hadde besøkt alle disse landene minst en gang innen jeg var 17, foreldrene mine tok meg med på mange flotte ferier Siden har jeg besøkt noen land et par ganger til. Neste store reisemålet er USA! Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Norge? Sverige Danmark Finland England Japan Thailand Tyskland Spania Hellas Nede ved Saudi Arabia (husker ikke helt hvilket land) Polen Kypros Trur det var alt. Er bare 15 så jeg får forhåpentligvis lagt til noen fler opp igjennom årene:) Endret 23. juli 2010 av henrikus Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Norge Sverige Finland Bulgaria Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland (tror jeg) Croatia Bosnia Spania Uh... Afrika, Marokko (dagstur når vi var i Malaga, Spania) Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) -Norge -Sverige -Danmark -Finland -England (Bodde der i ett år) -Skottland -Wales -Frankrike -Spania -Hellas -Brasil -Bolivia -De Forente Arabiske Emirater -Thailand -Malaysia -Australia -USA 16 17 land altså Kanskje noen flere, men gidder ikke skrive de jeg ikke har vært utenfor flyplassen i Er 15år btw og skal til usa i sommer Endret 9. august 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Luxemburg Belgia Nederland Spania Italia Monaco Kroatia Østerrike Sveits USA Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Norge Sverige Finland Danmark Russland Frankriket Belgia Nederland Tyskland Bulgaria Tunisia Canary Island(Tenerife, Gran C, Furteventura)Spain Spania England Italia Tunisia Ibiza Mallorca Hellas/agia Napa Endret 26. juli 2010 av datagnom Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) -Norge -Sverige -Danmark -England -Spania -Frankrike -Tyskland -Tyrkia -Polen -Italia -Kypros -USA -California -New York State -Washington DC -Florida -Arizona -Nevada Endret 26. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Norge Danmark Sverige Island Tyskland Polen England Frankrike Spania Hellas Tyrkia Kroatia Bosnia Albania Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Norge Sverige Danmark Belgia Nederland Tyskland Spania USA Frankrike Italia England Polen Hellas Håper på mer farting da dette er begrenset i en alder av 15 Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 - Norge (bor her) - Sverige (Harry tur og Gøteborg) - Danmark, flere turer - Tyskland, flere turer - Østerike, mange ganger - Sveits - Liechtenstein - Italia - San Marino - Vatikanet - Frankrike - Spania (Kanariøyene) - Portugal - Slovenia - Kroatia - England (mange ganger) - Skotland - Belgia - Nederland - Luxemburg - India - Thailand - Egypt - Dominikanske republikk - Cuba - Mexico - USA (Florida) - Indonesia (Bali) - Israel - Tyrkia - Hellas (på fastlandet og mange øyer) - Malta - Sør-Afrika - Marokko - Kina - Kypros - Haiti Var jo i Øst-Tyskland før sammenslåingen også, men er ikke sikker på om det telles som egen. Det blir vel 37, hvis jeg ikke komme på fler. Arne M Lenke til kommentar
MPC Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Norge x Forever England x 20 Tyskland x 7 Polen x 2 Tjekkia x 1 Danmark x 1 Nederland x 2 Belgia x 2 Frankrike x 2 Sveits x 1 Ungarn x 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Norge Sverige Finland Danmark Russland Frankriket Belgia Nederland Tyskland Bulgaria Tunisia Canary Island(Tenerife, Gran C, Furteventura)Spain Spania England Italia Tunisia Ibiza Mallorca Hellas/agia Napa Her var det mye rart gitt. Kanariøyene, Mallorca og Ibiza hører til Spania. Det er det samme. Ayia Napa(?) ligger på Kypros og ikke i Hellas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå