Gjest medlem-140898 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Norge(Bor her) Sverige England Malta Tyskland Polen Frankrike Iran Lenke til kommentar
MortenStenb Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skal vi se.. Europa Norge - Bor her Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Belgia Luxembourg Frankrike Storbrittania - England, Skotland, Wales Irland Spania Italia (Vatikanet også, men det regnes vel ikke her ) Sveits Østerrike Ungarn Tsjekkia Lichtenstein Asia Saudi-Arabia - bodd her Bahrain United Arab Emirates Thailand Indonesia Singapore Ser ut som det er 24 land om jeg teller rett! Målet er 50 før jeg fyller 30, 7 år på å besøke 26 nye land! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Italia (Vatikanet også, men det regnes vel ikke her )Joda, de er en av 203 selvstendige stater:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) 20 år gammel Norge Sverige Danmark Storbritania Tyskland Nederland Belgia Luxemburg Frankrike Romania Polen Tyrkia Egypt Tunisia Rwanda Uganda Kenya USA (Florida, California, Oregon, Nevada, Idaho, Hawaii) Regner ikke med små harryturer over grenser, og mellomlandinger (da kunne jeg sikkert skrevet 10 amerikanske stater til ). Endret 13. mars 2010 av Muzungu Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Rwanda er ikke akkurat vanlig ferieland. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Norge (bor her) Sverige Danmark spania egypt England Polen? tror jeg stoppa innom der en gang. Har planer om og reise MYE mer når jeg er ferdig med skole og har litt bedre råd. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Norge Sverige Danmark Tyskland Slovenia Tjekkia Østeriket Serbia Montenegro Kroatia Bosnia Italia Ungarn San Marino Makedonia Albania Sveits Er født i ex-Jugoslavia men bor i Norge, så har kjørt veldig mye fra mog tilbake gjennom min barndom. Er 21år btw. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Rwanda er ikke akkurat vanlig ferieland. Anbefales paa det sterkeste. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Rwanda er ikke akkurat vanlig ferieland.Anbefales paa det sterkeste. Hva vil du trekke fram som bra der? Badelivet er i alle fall begrenset der... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) 17 år England - tre ganger. London, Manchester og båt til Newcastle fra Bergen før videre reise til Skottland. x antall byer. Leeds blant annet. USA - Anna Maria Island og Tampa bay området, Florida. Bosnia Hercegovina - to turer, blant annet klassetur. Litt av en opplevelse. Byene Stolac, Mostar, Sarajevo og Neum. Kroatia - samme tur, Dubrovnik og Klek(annen tur) Hellas - øyhopping, Antiparos, Naxos, Kofuonisi og mye mer. Italia - bryllup i Sorrento med tur innom Roma Skottland - bilferie, anbefales! Edinburgh, Loch Ness, Isle of Skye og mye mer! Wales - en del av reisen til Manchester. Kjørte en del rundt. Lichtenstein - kjørte gjennom under bilferie i Tyskland Vatikanstaten - ... Tyskland - bilferie, anbefales! Erfurt, Garmisch Partenkirchen, Berchtesgaden, Stuttgart, Schwarzwald og mye mer. Spania - treningsleir med fotballaget i Lorret de Mar utenfor Barcelona Østerrike (var der i ti min ca) Sveits - del av bilferie til Tyskland. Var hovedsaklig i Luzern, kjørte gjennom Zurich. Sverige - x antall ganger. Åre, Storlien, Östersund, Gotland osv Danmark - ditto, Hjørring blant annet (Dana Cup) Norge - current residence, fra sommeren av blir det vel USA et års tid. Jeg har ikke helt klart for meg hvilke land jeg ønsker å fylle ut på denne listen, men hadde vært fint med en reise til Frankrike/Monaco Endret 1. april 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Dra til Villefranche-Sur-Mer, ligger vel ~20-30 min fra Monaco med buss. Anbefales på det sterkeste, er en fin kunstgressbane(!!) der òg. I tillegg er det ikke så altfor dyrt, og heldigvis utenfor Nice og alle skandinavene Endret 1. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Liten oppdatering: Europa: Norge Sverige Danmark England (Wales) Russland Hellas Nederland Tyskland Frankrike Sveits Østerrike Lichenstein Italia Vatikanstaten Monaco Andorra Spania Portugal Finland Afrika: Marokko Asia: Thailand Indonesia Malaysia Singapore Amerika: USA (NY, NJ, Miami) Mexico Jamaica Antigua and Barbuda Barbados Den Dominikanske Republikk Dominica Har også vært på disse stedene; Gibraltar British Virgin Island US Virgin Island Sicilia Samt mellomlandinger, men regner ikke de med. Så da blir det 31 (32, hvis du regner med Wales) land. Er 19 år. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det var mange til å være 19 -Sindre. Regner med at du har reist mye med foreldrene dine helt siden du ble født. Husker du virkelig noe fra alle disse? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har reist en god del med foreldrene mine ja, men var stort sett bare i Danmark til jeg var rundt 12 år, så husker derfor det aller meste av alle landene. Er ekstremt glad i å reise og prøver å få til så mange reiser som mulig, skal til USA igjen i Mai/Juni skiftet og interrail i sommer. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Rwanda er ikke akkurat vanlig ferieland.Anbefales paa det sterkeste. Hva vil du trekke fram som bra der? Badelivet er i alle fall begrenset der... Tja ... Du har jo muligheter for aa ta en dagstur for aa see gorillar i Parc National des Volcans, paa grensen til DRC. Mindre turister der enn i Bwindi i Uganda. Ellers er det veldig gode muligheter for aa gaa i fjellene, se paa dyrelivet ... ja. Det spoers hva du liker egentlig. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Norge-bor her Sverige Danmark Tyskland England Polen Kroatia Hellas Italia USA (15 stater) Madeira (Portugal) Jordan Israel Endret 4. april 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Norge ( bor her) Sverige Danmark Lenke til kommentar
Spenol1992 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hmm, skal vi se - Norge - Sverige - Danmark - England - Spania - Tyrkia - USA - Frankriket Edit: Monaco as well Det blir vel 9 land Endret 4. april 2010 av Spenol1992 Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) 16 år gammel Norge Sverige Danmark England Kroatia Bosnia USA Italia Tyrkia Hellas Spania Totalt 11 land Endret 14. april 2010 av Mariss Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fikset litt på listen min, da det har kommet noe nytt på den, pluss at jeg så at noe på den ikke regnes for selvstendige stater. Norge (duh) Danmark (bodd der) Sverige (harrytur) Frankrike (bilferie) Luxemburg (bilferie) Nederland (bilferie) Belgia (basketballturnering med gamleskolen) Tyskland (klassetur) Italia (bilferie) Sveits (bilferie, klatring) Monaco (bilferie) Spania Latvia (utveksling på ungdomsskolen) Egypt (eneste chartertur) Sør Afrika (9 ganger) UAE USA (8 ganger) Canada Mexico Bahamas St. Lucia Barbados Juridisk sett har jeg vært i England og Nigeria også, men da de landene ikke har vært formålet med reisen teller jeg ikke de med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå