lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tyrkia - 1 gang Norge - bor her Danmark - rundt 10 ganger Sverige - over 100 ganger Spania - rundt 10 ganger Hellas - 2 ganger Frankrike - 3 ganger Belgia - 1 gang Tyskland - 1 gang Nederland - 1 gang Sveits - 1 gang Er 14. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noreg Tyskland Danmark Austerrike Sverige Frankrike Finland Spania (Gran Canaria) Portugal (Madeira) Hellas (Rhodos) Tsjekkia Slovenia Italia = 13 land til saman (lista er sortert etter besøksfrekvens) Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Norge (200+) Sverige (100+) Australia (25+) Danmark (25+) Østerrike (10+) England (10+) Tyskland (8) New Zealand (6) Usa (4) Nederland (3) Belgia (3) Luxemburg (3) Romania (3) Thailand (2) Singapore (2) Spania (2) Russland (2) Sør-Afrika (1) Qatar (1) Sveits (1) Frankrike (1) Det er 21 Land telles mellom landing har jeg også vært i: canada,skottland,kina,japan,malaysia,Finland,Ny papaguienea,wales,Bulagaria og Madagaskar. Endret 14. juni 2009 av AK-74 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sverige. Danmark. England. Nederland. Malaysia. Australia. Kroatia. Ikke så mange land, men det vil snart endre seg - drastisk! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har vært i 12 land. - Norge - Sverige - Finland - Danmark - Tyskland - Polen - Belgia - Luxemburg - Nederland - Frankrike - Spania - USA Skal til Japan om 2 uker Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Bulgaria:(Varna)2uker Dannmark:(Familietur)bla legoland også videre. Estland:(Roadtrip,Talinn og litt rundt omkring) Finland:(Ferietur Har omtrent vert over hele finland inkl Åland,Harrytur) Hellas:(kreta var der på skoletur)1 uke. Norge:(Bor her,har vert over hele Norge sånn ca) Portugal:(Madeira)1 uke. Sverige:(Ferietur,har vert de fleste plasser minus gotland) Tyrkia:(Alanya)2 uker Tyskland:(Bare på grensa,var liten da husker ikke stort) Blir 10,men skal nok bli flere etterhvert Endret 28. august 2010 av plaskedamm Lenke til kommentar
shug Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spania 2 ganger (Malaga og Tenerife) Kreta 6-7 ganger (Rethymnon, Platanias, Aghios Nikolaos, Hersonissos & Malia) Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Spania 2 ganger (Malaga og Tenerife)Kreta 6-7 ganger (Rethymnon, Platanias, Aghios Nikolaos, Hersonissos & Malia) Ikke vært i Norge eller Sverige? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 -Norge (Bor her) -Sverige (En del ganger) -Egypt (4) -Tunisia (3) -Danmark (2) -Kypros (2) -Algerie (1) -Gran Canaria (1) -Tyrkia (1) Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 -Norge -Tyrka -Italia -Vatikanstaten -Sverige -Danmark -Tyskland -Kypros -Hellas -Spania -England Lenke til kommentar
robolai Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er ikke så veldig bereist... Norge Sverige Finland Spania Kenya US of a Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) (Norge) Sverige Finland Russland Danmark England Nederland Belgia Frankrike Spania USA Edit: Glemte visst Russland... Endret 7. juni 2009 av cmptrwlt Lenke til kommentar
salomo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Norge Sverige Finland Danmark England Polen Spania Tyrkia Andorra Frankrike Hellas Det blir 11 land, reiser til Mauritius i Oktober. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Da har det blitt noen flere land, har nå vært i disse landene: Europa: Norge Sverige Danmark England (Wales) Russland Hellas Nederland Tyskland Frankrike Sveits Østerrike Lichenstein Italia Vatikanstaten Monaco Andorra Spania Portugal Afrika: Marokko Asia: Thailand Indonesia Malaysia Singapore Amerika: USA (NY, NJ, Miami) Mexico Jamaica Antigua and Barbuda Barbados Den Dominikanske Republikk Dominica Har også vært på disse stedene; Gibraltar British Virgin Island US Virgin Island Sicilia Samt mellomlandinger, men regner ikke de med. Så da blir det 30 (31, hvis du regner med Wales) land. Nå blir det nok dessverre ikke noe mer reise før etter militæret. Satser på interrail i Øst-Europa eller backpacking i Sør-Amerika mellom militæretet og universitetet. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Norge Sverige Danmark Tyskland Sveits Østerike Tjekkia Slovenia Italia Kroatia Spania Tyrkia Luxemburg Lichenstein England Polen Hellas Kypros = 18 land Altfor lite utenfor Europa :/ Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er ikke mange Norge, Sverige, Danmark, Tyskland og Latvia. Lenke til kommentar
Hawkeye83 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg har så langt 16 land på lista - Norge (bor her så klart) - Sverige - Danmark - Finland - Tyskland - England (klassetur i 10.klasse) - Spania - Frankrike - Portugal - Kina (skoletur med folkehøyskolen) - Hellas - Tyrkia - Malta - Italia - Sveits ( fikk en hel dag i Zürich når vi kom fra USA ) - USA (New York City og Miami) I sommer får jeg mitt 17.land, skal reise til Sør-Afrika. Første gang jeg besøker Afrika. Kanskje skal jeg til Lesotho som ligger bare noen timer unna Durban. Endret 15. mai 2011 av Hawkeye83 Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) 19 år gammel. Tar ikke med mellomlandinger, selvfølgelig. Norge Tyskland Sverige Danmark Nederland Belgia Luxemburg Frankrike Polen Romania Tyrkia Egypt Tunisia USA (California, Florida, Hawaii, Nevada, Oregon, Idaho, Wyoming, Utah) Storbritania (Skottland, Shetland) Endret 12. august 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Norge Sverige Danmark Lanzarote Tyskland Sveits Frankrike Skal nemnast at nest og tredj siste land kun vart køyrt gjennom på veg til Frankrike Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Edit: Norge (bor her) Storbritannia - Skottland, England og Gibraltar - henholdsvis Glasgow, York, Bradford, Leeds og London - 2 ganger i London, 1 gang i York (studerte der i 2 uker), Gibraltar 3 ganger og Glasgow 1 gang. Spania - Lanzarote 1 gang, Marbella 4 ganger, Mallorca 2 ganger, Alicante 1 gang, i tillegg til at jeg har besøkt Málaga, Sevilla, Ronda, Fuengirola, Torremolinos, Mijas m.m. - 8 ganger til sammen Marokko - Tok båt fra Gibraltar. Veldig fin tur, spennende på veldig mange måter. - 1 gang. Sverige - Hver måned. Bor nærme svenskegrensa og besøker landet ofte for å handle, i tillegg til at jeg har vært en del på ferie der, slik Gøteborg osv, i tillegg til at jeg har konkurrert diverse steder, f. eks i Karlstad. Danmark - Har i tillegg til å tilbringe sommerferier og diverse ved kysten eller på storbyferie i København, vært på sykkeltur gjennom hele Danmark. Har derfor besøkt mange steder og sett mye av landet.- X - antall ganger. Tyskland - Har vært på alt fra langweekend med Kiel-ferga til bilferie fra Danmark. Være i Store byer som Berlin og Dresden, i tillegg til andre småbyer. - 5 ganger. Hellas - Vært på familieferier på henholdsvis Kos og Kreta. Blir kanskje tur til Hellas i sommer, med det kan godt hende det blir Kroatia eller Montenegro i stedet for. 2 ganger. Tsjekkia - Kjørte buss fra Norge til Tsjekkia. En lang busstur, men en flott en som sådan. Utrolig opplevelsesrik og fikk sett veldig mye som man ikke får når man tar fly. Reisen endte i Praha, hvor vi hadde tre netter sammen med mine besteforeldre. En utrolig fin reise og kan tenke meg å reise tilbake til Praha. - 2 ganger. Kypros - Familieferie - 1 gang. Tyrkia - Vært i henholdsvis Alanya og Marmaris. SLikte meg godt i Alanya, men så var vi heldige også med reisen. Marmaris var et sted jeg derimot mistrivdes og ikke et sted jeg kunne tenke meg å reise tilbake til. - 2 ganger. Portugal - Nydelig land, hadde det som plummen i egget der. Kommer absolutt til å reise tilbake! - 1 gang. Bulgaria - Sommerferien 2008 - 1 gang Tunisia - Sommerferien 2009 - 1 gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå